
BMW 528i – 2.8l – E39
Wiesz...
Muszę przyznać, że diody i płomienie (+ szachownica a'la kasparov
) to jest właśnie to co sobie najbardziej cenię, po prostu lubię jak mnie oślepiają moje diody... mam neons in the podwozie, generalnie Feel the good shit everybody!
Chyba czas odstawić ten soczek gdzieś na bok
Muszę przyznać, że diody i płomienie (+ szachownica a'la kasparov



Chyba czas odstawić ten soczek gdzieś na bok

Ostatnio edytowano 16 lip 2010, 09:57 przez Mev, łącznie edytowano 1 raz
f*ck
Mev kup szklane drzwi żeby 3paski na dresie było widać



jak Ci się jeździ na tych mikodach 
Bo moje oddałem na reklamację po miesiącu. Nie wytrzymały kilku hamowań z 200 do zera.
Kupiłem nówki oryginał i śmigają aż miło.
Bo moje oddałem na reklamację po miesiącu. Nie wytrzymały kilku hamowań z 200 do zera.
Kupiłem nówki oryginał i śmigają aż miło.
nie wiedzialem
, nie interesuje sie tą marką
u ojca wygląda to tak w środku:

poprzednim wlascicielem byl jego znajomy, niemiec, dyrektor jakiejs drukarni.
takze auto zadbane na maksa pomimo swojego wieku ('97)
chodzi jak nówka. przebieg ~220.000
gdyby nie to że takie drogie w eksploatacji to sam bym sie pewnie szarpnął na e90


u ojca wygląda to tak w środku:

poprzednim wlascicielem byl jego znajomy, niemiec, dyrektor jakiejs drukarni.
takze auto zadbane na maksa pomimo swojego wieku ('97)
chodzi jak nówka. przebieg ~220.000
gdyby nie to że takie drogie w eksploatacji to sam bym sie pewnie szarpnął na e90



Ostatnio edytowano 19 lip 2010, 19:04 przez Radex, łącznie edytowano 1 raz
Radex84 napisał(a):u ojca wygląda to tak w środku:
Nie wkurzaj mnie nawet
Jeździłem przez kilkanaście dni e38 z takim wnętrzem i bylem zakochany w tej kolorystyce, moje jest takie szare i smutne
Co do stanu – u mnie jest '96 rok i stan wnętrza również określiłbym na idealny – co BMW to BMW
Szkoda, że MT ta Twojego Taty

f*ck
jacobs napisał(a):BMW wychodziło z fabryki z przetartym fotelem
Którym? Chcesz foto każdego osobno?
Widać ktoś wcześniej używał mocno wysuniętego podparcia na lędźwie
f*ck
Mi nie pasuje pseudo drewno i... ta fajera
rodem z Jelcza
przepraszam ale BMW kojarzy mi się z autem o charakterze chociaż ciut sportowym a nie taksówkarskim
przydałby się mniejszy odpowiednik no i 3.0d
Poza tym jak to BMW... mimo, że starsza generacja ale ma w sobie to coś, chyba więcej duszy niż ostatnie modele
P.S
Jako jeden z dwóch oficjalnych przedstawicieli Mikody w Warszawie
powiem, że biorąc pod uwagę cenę/jakość te tarcze wypadają na prawdę nieźle. Ogromne ilości kupują Niemcy, tam sprzedają się na prawdę dobrze do różnych marek.
Sam je założyłem do siebie (dla próby bo miałem wcześniej ory mazda) i nie widzę powodu dla którego miałbym z powrotem założyć świeże oryginały. Na plus wygląd i.... rzadsza ingerencja myjki
bowiem brud nie osadza się tak na feldze jak na zwykłej tarczy, zauważyliście to? co do jakości hamowania dużo zależy od klocków, ja mam Nisshinbo (slabo dostępne ale u mnie będą już niebawem
) i jestem zadowolony. Wiadomo, że GF to nie GH ale hamulce są dobre.

Poza tym jak to BMW... mimo, że starsza generacja ale ma w sobie to coś, chyba więcej duszy niż ostatnie modele
P.S
Jako jeden z dwóch oficjalnych przedstawicieli Mikody w Warszawie
Sam je założyłem do siebie (dla próby bo miałem wcześniej ory mazda) i nie widzę powodu dla którego miałbym z powrotem założyć świeże oryginały. Na plus wygląd i.... rzadsza ingerencja myjki
Mev, ojciec chce sobie kupić 35th anniversary z OZ. 18tki. jakie tam ET musi być?? i jakie gumki najlepiej do tego?? myslimy nad uniroyalami 235szer
dzis bylem zrobic starszemu prezent i pojechalem bmką zamontować aluringi na zegarach
ma kopa ten tds i komfortowo sie jedzie, ale eksploatacja droga jak dla mnie i toporne przełożenia ma ten 525.
poza tym kupę kasy w madzie wlozylem i szkoda ja na cokolwiek zamieniac
dzis bylem zrobic starszemu prezent i pojechalem bmką zamontować aluringi na zegarach
poza tym kupę kasy w madzie wlozylem i szkoda ja na cokolwiek zamieniac
Radex84 napisał(a):jakie tam ET musi być??
Nie mam pojęcia prawdę mówiąc, dzisiaj zacząłem szukać ładnych 17" na zimę (bo niby czemu auto zimą ma być brzydsze niż latem?), więc pewnie niedługo będę wiedział
Radex84 napisał(a):i jakie gumki najlepiej do tego?? myslimy nad uniroyalami 235szer
Nie wiem jak przy 18", ale ja mam 235/45 z przodu i 255/40 z tyłu (przy 17"), zgodnie z zaleceniami w instrukcji do tej szerokości felgi i jestem zadowolony
Radex84 napisał(a):toporne przełożenia ma ten 525
Mev napisał(a):Jak to Globy mi kiedyś napisał "manual w E39 to siara i wiocha"


W mojej będzie jeszcze kilka rzeczy zrobione i będzie na sprzedaż pewnie
f*ck
Nie kuś losu Mev 
https://www.facebook.com/2become1photo – FOTOGRAFIA ŚLUBNA
- Od: 9 lis 2007, 11:41
- Posty: 1508 (0/1)
- Skąd: Praszka
- Auto: Mazda Xedos 6 CA KF '99 Back to Black
zamieńcie się 
Winkle Kotliny http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewt ... 93#p490493
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości