Seat Leon 1M 1,9 ASZ
Mam to radio, jest jak najbardziej OK.
Największy minus to strasznie mała i niewygodna gruszka. Mi osobiście najlepiej pasują fabryczne gruszki od TTI.
Faktycznie opcja Local wycisza prawie wszystko, odbiór jest minimalny, ciekawe jak spisze się ta modyfikacja w przypadku twojego eglemplarza.
Do samego radia powinieneś podciągnąć zasilanie bezpośrednio z aku. Radio dość czułe na zakłócenia od strony zasilania.
Ja mam do niego antenę Sirio AS100. Daje radę, nie ma potrzeby stosować dłuższej, zwłaszcza przy radyjkach bez RF Gain.
Przy jeździe tylko/ przede wszystkim po mieście można by się zastanowić na zmianą radia na Yosan Pro 120. W Łodzi jest chyba kolo który robi sporo modyfikacji tego radia i nie tylko tego ;–) (Hasan – chociaż ten tunning to pewnie od niego jest :–)).
Największy minus to strasznie mała i niewygodna gruszka. Mi osobiście najlepiej pasują fabryczne gruszki od TTI.
Faktycznie opcja Local wycisza prawie wszystko, odbiór jest minimalny, ciekawe jak spisze się ta modyfikacja w przypadku twojego eglemplarza.
Do samego radia powinieneś podciągnąć zasilanie bezpośrednio z aku. Radio dość czułe na zakłócenia od strony zasilania.
Ja mam do niego antenę Sirio AS100. Daje radę, nie ma potrzeby stosować dłuższej, zwłaszcza przy radyjkach bez RF Gain.
Przy jeździe tylko/ przede wszystkim po mieście można by się zastanowić na zmianą radia na Yosan Pro 120. W Łodzi jest chyba kolo który robi sporo modyfikacji tego radia i nie tylko tego ;–) (Hasan – chociaż ten tunning to pewnie od niego jest :–)).
..::Born To Rise Hell::..
JohnnyB napisał(a):Przy jeździe tylko/ przede wszystkim po mieście można by się zastanowić na zmianą radia na Yosan Pro 120. W Łodzi jest chyba kolo który robi sporo modyfikacji tego radia i nie tylko tego ;–) (Hasan – chociaż ten tunning to pewnie od niego jest :–)).
Dokładnie radio jest od Hasana. Z początku nie byłem zadowolony, ale wystrojenie anetny i nauka obsługi i daje radę:)
Mały Up
Wyjęty środek, wszystko wyczyszczone i uprane:


Przynależności klubowa:

Ogarnięte zaciski z tyłu:


Z pierdół wpadł nowy tunel środkowy.
Nakładki na progi.

Miejsce CB:

Przy przebiegu:

Zostały wymienione oba łożyska przednie i osłona przegubu.
Sprawy które czekają mnie wkrótce:


Dziękuje za uwagę pomysły sugestie mile widziane:)
PS.:
W vagu mam taki błąd:
1 Fault Found:
18044 – Powertrain Data Bus: Missing Message from Airbag Controller
P1636 – 35-10 – – – Intermittent
Pomysły? Poduszki mam wszystkie. Sterownik? Taśma przy kierownicy?
Na desce kontrolka przy zapaleniu auta jest, ale gaśnie i się nie pali.
Ostatnio edytowano 3 lut 2014, 15:03 przez sly, łącznie edytowano 1 raz
Szpachla ooooj oczyścić do blachy pojechać do kogoś kto ma spottera wyciągnąć i podkłąd epoxyd nadać przyczepność minimalnie szpachlą i wjo 
Ostatnio edytowano 13 lip 2013, 20:24 przez mlody1921, łącznie edytowano 1 raz
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
mlody1921 napisał(a):Szpachla ooooj oczyścić do blachy pojechać do kogoś kto ma spootera wyciągnąć i podkłąd epoxyd nadać przyczepność minimalnie szpachlą i wjo
Niestety wyszło w trakcie ;/ Ale nie ma tragedii zrobi się:)
Spootera – co to?
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Z nowości wpadł OIL Catch tank made by Castorama:
Skład wąż olejo odporny 20mm około 2m.
Obudowa filtra wodnego.
Dwa krócice.
4 opaski zaciskowe.
I zmieniłem antene od CB na siro 800 turbo pl. Szczerze polecam, mój zestaw.
Radio Yonson
Antena siro turbo 800 pl.
Zdjęcia filtra zapożyczone z neta.


W ASZ i Arl trzeba inaczej puścić te węże. Ale ja polecam to rozwiązanie na pewno auto odżyło;)
Dodatkowo Leon ma pomalowane dach i zmienione drzwi.
Wszyscy to ostatnio modzą to i ja się skusiłem( jest mięki włącznik ogrzewania szyby, ogrzewanie wyłącza się po około 12 minutach):

Oraz co by alcantara lepiej wyglądała:

Zmieniłem sobie podłokietnik:

A co do OCT to po przejechaniu około 6 tyś. Było w nim około 60 ml oleju.
Oraz przymierzam się do 2 din, ale jakiś &&%$#$$V pomalował ramkę i wygląda ona tak:





Mały Up zrobiony bo się nic nie dzieje na forum. Co do 2 din to się wyjaśni czy wleci czy nie na tygodniu. Udało mi się dorwać konsole i tunel.
Skład wąż olejo odporny 20mm około 2m.
Obudowa filtra wodnego.
Dwa krócice.
4 opaski zaciskowe.
I zmieniłem antene od CB na siro 800 turbo pl. Szczerze polecam, mój zestaw.
Radio Yonson
Antena siro turbo 800 pl.
Zdjęcia filtra zapożyczone z neta.


W ASZ i Arl trzeba inaczej puścić te węże. Ale ja polecam to rozwiązanie na pewno auto odżyło;)
Dodatkowo Leon ma pomalowane dach i zmienione drzwi.
Wszyscy to ostatnio modzą to i ja się skusiłem( jest mięki włącznik ogrzewania szyby, ogrzewanie wyłącza się po około 12 minutach):

Oraz co by alcantara lepiej wyglądała:

Zmieniłem sobie podłokietnik:

A co do OCT to po przejechaniu około 6 tyś. Było w nim około 60 ml oleju.
Oraz przymierzam się do 2 din, ale jakiś &&%$#$$V pomalował ramkę i wygląda ona tak:





Mały Up zrobiony bo się nic nie dzieje na forum. Co do 2 din to się wyjaśni czy wleci czy nie na tygodniu. Udało mi się dorwać konsole i tunel.
Co daje ten oil catch tank prócz tego ,że mgiełka olejowa nie leci do dolotu? To miejsce na CB trochę nie bardzo, nie ma gdzie położyć telefonu czy portfela. Z lewej poniżej kierownicy jest taki mały schowek na dokumenty i tam powinno się wpasować idealnie tylko trzeba ściankę tylną wycinać. Planujesz jakieś mody czy zostajesz przy serii? Wymieniłem ostatnio u siebie wtryski na 0.216 i teraz mam głód mocy
niedługo wpadnie program a w wakacje może jakieś większe turbo np. TD04.
W silniku który mam odma jest trochę zile przemyślana. Przez co cały syf z silnika lądował w smicu i miałem za olejone wszystkie łączniki. Długo myślałem jaka jest przyczyna i znalazłem temat o OCT i sobie założyłem i mam spokój no i autko jakby się delikatnie zrywniejsze zrobiło. Zresztą poczytaj na necie ;]
To radio jest trochę za szerokie i nie mieści się w tym schowku o którym mówisz
Na telefon mam uchwyt na szybę lub po prostu wkładam go do popielniczki XD pasuje idealnie i nie lata na zakrętach ;p
Co do mocy to zawsze będzie mało
mi starcza to co jest i tak nałapałem nim trochę mandatów ;p
Z modów to w planach na dzień dzisiejszy mam:
-Budziki z pełnym fisem ;]
-radio 2 din z nawigacją (jakie? jeszcze nie wiem;p może jakieś propozycje?)
-i czeka mnie rozrząd
Ale tutaj wszystko zależy od $$ niestety ;(
To radio jest trochę za szerokie i nie mieści się w tym schowku o którym mówisz
Na telefon mam uchwyt na szybę lub po prostu wkładam go do popielniczki XD pasuje idealnie i nie lata na zakrętach ;p
Co do mocy to zawsze będzie mało
Z modów to w planach na dzień dzisiejszy mam:
-Budziki z pełnym fisem ;]
-radio 2 din z nawigacją (jakie? jeszcze nie wiem;p może jakieś propozycje?)
-i czeka mnie rozrząd
Ale tutaj wszystko zależy od $$ niestety ;(
Ja mam AGR na pompie więc mnie raczej nie dotyczy ten problem
zegary z fisem to sensowny mod, tylko trzeba od nowa zakodować immo a jak się kupi z inną wersją immo to już rzeźba. Na rozrząd to z tysiak pójdzie jak razem z pompą wody. Ja już swoją 3 razy wymieniałem bo za każdym razem jakaś wada i ciekło płynem. Pomału i do przodu aż $$ się pojawi 
Budziki już miałem
niestety przerobione angliki i nie banglało wszystko ;/ Więc wróciłem do starych.
Generalnie to trochę rzeźba bo budziki od passata najlepiej z końcówką 849 ;] i ramka od A3(na szczęście już wiem skąd dorwać taką za grosze) I ktoś kto to zakoduje;/Nie jest to zbyt trudne, ale trzeba mieć czym...
Ja mam auto po 2003 więc już imo3.
A co do 2 din.
To w sumie najbardziej podpasował mi GMS 6311. Chociaż kolega ma Peiyinga 9907 i o dziwo chwali sobie, słuchałem tego i nie gra najgorzej.
A no i dorwałem słonecznik od AUDI a4 ;d już się maluje
Generalnie to trochę rzeźba bo budziki od passata najlepiej z końcówką 849 ;] i ramka od A3(na szczęście już wiem skąd dorwać taką za grosze) I ktoś kto to zakoduje;/Nie jest to zbyt trudne, ale trzeba mieć czym...
Ja mam auto po 2003 więc już imo3.
A co do 2 din.
To w sumie najbardziej podpasował mi GMS 6311. Chociaż kolega ma Peiyinga 9907 i o dziwo chwali sobie, słuchałem tego i nie gra najgorzej.
A no i dorwałem słonecznik od AUDI a4 ;d już się maluje
loockas napisał(a):sly napisał(a):Oraz co by alcantara lepiej wyglądała:
Polecam jednak papierek ścierny. Efekt 100x lepszy od tej "kosiarki"
Możesz napisać coś więcej? Bo pierwsze słyszę..
Bierzesz papierek ścierny (ja użyłem 400) i lecisz po alcantarze usuwając całkowicie zmechacenie. Golarką do ubrań nie usuniesz wszystkiego. Sprawdziłem u siebie, na razie tak "na szybko" bo nie miałem czasu by się przyłożyć i efekt jest piorunujący
Przygotuj się jednak na odkurzanie po tej operacji, bo sporo śmieci zostaje na fotelu.
Zainspirował mnie gość z forum Toledo:
Przed:

Po:

Zainspirował mnie gość z forum Toledo:
Przed:

Po:

Artiks napisał(a):No ładny efekt. Leonowi z tych lat bliżej było do Audi niż do VW, szkoda że tak spadła jakość w nowszych modelach Seata
Tak naprawdę to spadła jakoś wszystkich aut
Mógł by mi ktoś polecić jakiś dobry środek do lakieru?
Chodzi mi o jakiś dobry wosk.
Polecam Ci taki zestaw:1.http://showcarshine.pl/640-meguiars-ult ... fibra.html 2.http://showcarshine.pl/woskowanie/419-m ... fibra.html
jarek999 napisał(a):Polecam Ci taki zestaw:1.http://showcarshine.pl/640-meguiars-ult ... fibra.html 2.http://showcarshine.pl/woskowanie/419-m ... fibra.html
Dzięki
Koledzy mam problem;/ Potrzebuje tak wygięty wężyk. Średnica środka 10. Ktoś coś może wie gdzie mogę coś takiego dostać lub dorobić?
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości