Opel Speedster Honda K20 2001 " Biała Wdowa"
Oto kolejny dowód ze zwykłe K20 w MR2, które jest cięższe do 200 robi w 18,5 s a do 160 ma taki sam czas 11,5
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Ty chwal się co hamownia pokazała a nie wklejasz czyjeś filmiki.
VW Passat B8 2.0 TDI -190 KM DSG
zemoj napisał(a):Coś czuję, że Kapejzo nam tu mydli oczy, a na lotnisku będzie
Nic z tych rzeczy, przed chwilą jeszcze wykasowałem sobie mapę z EMU, jezeli stroiciel nie będzie miał jej na kompie to nie wiedze szans na zlot:/
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
No i klops stroiciel mapy nie ma:/
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
weede napisał(a):Jak głosi przykazanie jedenaste: "Nie kombinuj"
O tym samym pomyślałem jak kliknąłem OK

Na szczeście mapa jest czekam tylko na maila:)
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
w EMU masz opcję quicksave i w tym folderze powinieneś mieć zapisane projekty

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
mapa się znalazła to jakaś mysz zaraz wiązkę pogryzie ![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)

13.301 – to chyba najlepszy czas ET a chyba za dużo przejazdów ne robił. A mówił, że to nie jedzie
Graty najwyższego pudła w OES-ie
Graty najwyższego pudła w OES-ie
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
MAteusz wlasnie dzwonil do mnie ze na hamce wyszlo 213km i 195nm. wkurzony jedzie do stroiciela 
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
piwo napisał(a):MAteusz wlasnie dzwonil do mnie ze na hamce wyszlo 213km i 195nm
A ile powinno być, bo ja już się zgubiłem
Jak na 213 to czas mega. O OESie się nie wypowiadam bo się nie znam

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Jestem już po hamce. IAT 40-41 stopni CLT 105-108 za 2 pomiarem nawet Fuel Cut sie wlaczyl.
Za bardzo grzeje sie ten silnik. Nie szło go schłodzić poniżej 100 stopni.. Prawdopodbnie jest za słaba pompa wody i będe musiał dorzucic zewnętrzną EWP zeby przy 85 stopniach wspomagała chłodzenie. Dodatkowo cały wydech będe owijał bandarzem bo za bardzo się to wszytsko tam grzeje. Gajgery w kabinie można sobie w
włozyc, bo pokazuje temp wody 85 a głowica ma 102 stopnie. Wleci pewnie modul Bluetooth i wtedy zegary beda widoczne na komorce z rzeczywistymi odczytami. W miedzyczasie na zlocie ktoras poducha musiała sie wyrwać, albo poluzować bo silnik cały lata oraz urwał sie jeden uchwyt od tłumika. W nastepnej kolejności na pewno będzie założona chlodnica oleju, żeby się dziad nie przegrzewał za bardzo. Możliwe ze to jest przyczyna przerywania auta w zakrecie, gdyz za bardzo sie nagrzewa. Na koncu oesu miałem pod 100 stopni wg gajgera, wiec w rzeczywistosci kolo 115, a w EMU jest procedura ochrony silnika, ustwiona na 105 stopni. Jeszcze duzo rzeczy do zrobienia, ale jak to ogarne to myśle ze jeszcze 1,5 s zszedłbym na oesie gdyby mi silnik na zakretach nie przerywał:)
Za bardzo grzeje sie ten silnik. Nie szło go schłodzić poniżej 100 stopni.. Prawdopodbnie jest za słaba pompa wody i będe musiał dorzucic zewnętrzną EWP zeby przy 85 stopniach wspomagała chłodzenie. Dodatkowo cały wydech będe owijał bandarzem bo za bardzo się to wszytsko tam grzeje. Gajgery w kabinie można sobie w

Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość