Alfa Romeo 156 `98 TS 2.0
Miałem krótką historię z taką tylko ,że 2.5 V6.Prowadzenie pierwsza klasa i ten dźwięk silnika V6 tylko sie posypało to wszystko i zostały wszystkie częsci na sprzedaż m.in fotele MOMO w bananowej skórze albo wykończenia deski ala Karbon Chętny? pozdrawiam
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców – Colin McRae
https://www.facebook.com/AutospaLuxuryCarSpa/
https://www.facebook.com/AutospaLuxuryCarSpa/
-
Some say..
- Od: 8 mar 2010, 00:07
- Posty: 1397 (9/19)
- Skąd: Merzig De /Olecko Pl
- Auto: była:626 GF FS '98,
6 GG LF '02
jest: , NC LF '06
Audi A3 8P '06
mlodyMazda napisał(a):tylko sie posypało to wszystko
Czyli "mit" o awaryjności jednak istnieje..
Mój Exclusive: viewtopic.php?f=314&t=121653&start=0
- Od: 3 maja 2010, 14:01
- Posty: 559
- Skąd: Piotrków Trybunalski
- Auto: Mazda 626GF '00 1.8 16V 101KM
Dziwne ze posypalo sie w 2,5 – vałki maja wsrod uzytkownikow opinie zdecydowanie najmniej awaryjnych silnikow benzynowych pakowanych w te auta.
To ja powinienem umierac ze strachu przed kazdym wejsciem do auta czy sie nie rozpadnie – dwulitrowy TS to podobno najbardziej awaryjny silnik benzynowy w 156. Moj od 15tysi jezdzi i nie stanal ani razu
Nawet jak palil wiecej oleju niz benzyny to jezdzil i palil na dotyk
Ostatnio wymienilem swieczki bo stare juz mialy dosyc – na jednym cylindrze polegla duza i do 3,5 tysiaca strasznie mulilo, na innym polegla mala i nie wyrabialo powyzej 5,5 tysiaca, wiec mialem az 2000 uzytecznych RPMow przez jeden dzien. Bezcenny odglos nieprzepalonego paliwa w ukladzie wydechowym. Po wymianie wszystko wrocilo do normy, tylko z chinskiego klucza do swiec zrobilem korkociag przy pierwszym podejsciu. Dopiero grzechotka dala rade odkrecic wszystkie 8 sztuk bez uszczerbku na zdrowiu.
W przyszlym miesiacu przy okazji wymiany oleju trzeba bedzie sie zainteresowac miska, bo gdzies przyatakowalem glebe – a wlasciwie to chyba taki mega wypasiony kraweznik – ale awaria nie wynika z winy "wloszczyzny" a z winy uzytkownika.
To ja powinienem umierac ze strachu przed kazdym wejsciem do auta czy sie nie rozpadnie – dwulitrowy TS to podobno najbardziej awaryjny silnik benzynowy w 156. Moj od 15tysi jezdzi i nie stanal ani razu
Nawet jak palil wiecej oleju niz benzyny to jezdzil i palil na dotyk
Ostatnio wymienilem swieczki bo stare juz mialy dosyc – na jednym cylindrze polegla duza i do 3,5 tysiaca strasznie mulilo, na innym polegla mala i nie wyrabialo powyzej 5,5 tysiaca, wiec mialem az 2000 uzytecznych RPMow przez jeden dzien. Bezcenny odglos nieprzepalonego paliwa w ukladzie wydechowym. Po wymianie wszystko wrocilo do normy, tylko z chinskiego klucza do swiec zrobilem korkociag przy pierwszym podejsciu. Dopiero grzechotka dala rade odkrecic wszystkie 8 sztuk bez uszczerbku na zdrowiu.
W przyszlym miesiacu przy okazji wymiany oleju trzeba bedzie sie zainteresowac miska, bo gdzies przyatakowalem glebe – a wlasciwie to chyba taki mega wypasiony kraweznik – ale awaria nie wynika z winy "wloszczyzny" a z winy uzytkownika.
Lukazie napisał(a):mlodyMazda napisał(a):tylko sie posypało to wszystko
Czyli "mit" o awaryjności jednak istnieje..
Raczej nie mit tylko szczera prawda.A z tego co ja slyszałem od innych użytkownikow to tylko 2.4 JTD dawaly rade ,reszta niestety nie.Ale to sa tylko opinie i moja jest taka ze 2.5 motor to niesamowita porażka jeżeli chodzi o bezawaryjność
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców – Colin McRae
https://www.facebook.com/AutospaLuxuryCarSpa/
https://www.facebook.com/AutospaLuxuryCarSpa/
-
Some say..
- Od: 8 mar 2010, 00:07
- Posty: 1397 (9/19)
- Skąd: Merzig De /Olecko Pl
- Auto: była:626 GF FS '98,
6 GG LF '02
jest: , NC LF '06
Audi A3 8P '06
dobra sprawa takie "zabezpieczenie" ;p
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców – Colin McRae
https://www.facebook.com/AutospaLuxuryCarSpa/
https://www.facebook.com/AutospaLuxuryCarSpa/
-
Some say..
- Od: 8 mar 2010, 00:07
- Posty: 1397 (9/19)
- Skąd: Merzig De /Olecko Pl
- Auto: była:626 GF FS '98,
6 GG LF '02
jest: , NC LF '06
Audi A3 8P '06
Panewki cale, oberwala tylko miska.
Ale na tyle konkretnie, ze jest niespawalna bo brakuje jej calkiem sporego kawalka
Szukam uzywki, najdalej w sobote bede mial cala miske z rozebranego silnika i znowu bedzie co popsuc
Ale na tyle konkretnie, ze jest niespawalna bo brakuje jej calkiem sporego kawalka
Szukam uzywki, najdalej w sobote bede mial cala miske z rozebranego silnika i znowu bedzie co popsuc
mam takie pytanko poduszka pasażera była wywalona że tak odstaje? Już w którejś alfie zauwazyłem że poduszka pasażera odstaje m.in w 147
Elementy wyposażenia prawych drzwi przednich i tylnych https://picasaweb.google.com/1062179878 ... rnika2012#
Sprzedam gumowe osłony progów viewtopic.php?f=5&t=165154&p=2783056#p2783056
Zoom-Zoom [url=http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=332&t=120521]
Sprzedam gumowe osłony progów viewtopic.php?f=5&t=165154&p=2783056#p2783056
Zoom-Zoom [url=http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=332&t=120521]
- Od: 21 mar 2008, 21:04
- Posty: 1902 (6/4)
- Skąd: Siemianowice Śląskie
- Auto: Hyundai i40 2.0 2014 kombi
VW Polo 6N 1.0 1999
eks: Mazda3 BK Active 1.6 MZR Z6 2005
eks: Fiat Seicento Young 0.9 1999
ta poduszka to chyba mankament każdej Alfy, miałem 156 i obudowa tej poduszki też tak odstawała, przez szczeline możesz zobaczyć czy masz poduszkę czy nie
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców – Colin McRae
https://www.facebook.com/AutospaLuxuryCarSpa/
https://www.facebook.com/AutospaLuxuryCarSpa/
-
Some say..
- Od: 8 mar 2010, 00:07
- Posty: 1397 (9/19)
- Skąd: Merzig De /Olecko Pl
- Auto: była:626 GF FS '98,
6 GG LF '02
jest: , NC LF '06
Audi A3 8P '06
Odstajaca zaslepka od poduszki to popularna bolaczka w Alfach. Winne sa zaczepy tejze zaslepki, nie daja rady pod wplywem temperatury i sie odksztalcaja. Mozna je wymieniac na nowe, ale sytuacja sie powtarza, wiec po co inwestowac
Przez szczeline mozna sobie faktycznie zerknac, czy poduszka siedzi na miejscu.
Niektorzy uzytkownicy podklejaja zaslepke na klej czy silikon – tylko nikt nie wie, jak zachowa sie wtedy zaslepka w wypadku detonacji poduchy...
Przez szczeline mozna sobie faktycznie zerknac, czy poduszka siedzi na miejscu.
Niektorzy uzytkownicy podklejaja zaslepke na klej czy silikon – tylko nikt nie wie, jak zachowa sie wtedy zaslepka w wypadku detonacji poduchy...
Xenocyd napisał(a):Moj od 15tysi jezdzi i nie stanal ani razu
powyzsze stwierdzenie stalo sie dzisiaj nieaktualne
Po Strzelcami Opolskimi na A4 pozegnalem sie z uszczelka pod glowica , z duzym prawdopodobienstwem tym samym pozegnalem sie z silnikiem ktory wciagnal i przerobil w mgnieniu oka caly plyn chlodniczy
Padlina wrocila do domu na lawecie, pasazerowie musieli na pogrzeb cisnac taksowka
Jezeli okaze sie, ze trzeba bawic sie w remont / wymiane silnika to Makaron idzie na zyletki albo sam go siekierka w nocy zaatakuje No i kupie sobie japonczyka
Lukazie napisał(a):mlodyMazda napisał(a):tylko sie posypało to wszystko
Czyli "mit" o awaryjności jednak istnieje..
nie jesteś pierwszy, tylko że mi przy okazji jeszcze rozrząd się posypał i po 20 tys powtórka z rozrywki...tzn chodzi o uszczelke;/
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców – Colin McRae
https://www.facebook.com/AutospaLuxuryCarSpa/
https://www.facebook.com/AutospaLuxuryCarSpa/
-
Some say..
- Od: 8 mar 2010, 00:07
- Posty: 1397 (9/19)
- Skąd: Merzig De /Olecko Pl
- Auto: była:626 GF FS '98,
6 GG LF '02
jest: , NC LF '06
Audi A3 8P '06
przykro , dawaj ja na czesci, remont sie tego nie oplaca bo te silnik sa niestety naprawde kiepskie.
-
Pyton162
Xenocyd napisał(a): No i kupie sobie japonczyka
Dobra myśl!
Krąży taki żart, że klubowicze z Alfa Romeo mają spoty w warsztatach samochodowych
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości