Ford Sierra 2,9 24v Cosworth BOA
Gdybym miał jakieś źródło dochodu sensowne, to może by był inny samochód...
Prawdziwe Cossie!
Widzisz, ja za połowe tego kupiłem samochód
Prawdziwe Cossie!
ja jak kupilem pierwsza GFke to 1000zl ponad stracilem na paliwo w pierwszy miesiacu jezdzac bezcelowo
Widzisz, ja za połowe tego kupiłem samochód
Ford Sierra 2,9 24v 4x4 Cosworth BOA :) Ta ze śmiercionośnym napędem... ~200 koni, v6, rwd, spalanie 10l lpg, lans, czego chcieć więcej? :D
- Od: 12 kwi 2008, 21:16
- Posty: 211
- Skąd: Olsztyn
- Auto: -Sierra mk2 2.0 dohc –>2,9 24v6 4x4
-Sierra mk2 2.0 dohc
-Sierra mk1 85r. 2.0 ohc – Coupe GT :D
jacobs parę miesięcy z życia wyjęte, ale jak teraz jeżdzę tym samochodem, to wiem że było warto i niczego nie żałuje.
Te wgniatanie w fotel, te prowadzenie, wygodne fotele i banan na twarzy na stacji benzynowej.
13l gazu przy mojej jeździe, 2.0 paliło przy dużo wolniejszej jeździe 12
A teraz się biorę za coś innego. Już zrobiłem zwrotnice zwieksząjące lekko kąt skrętu, z seryjnych ~38*, do 52, jeszcze jeden mały mod i będzie około 58. Kwestia tylko jakie koło się wtedy tam zmieści.
Ale i z brakiem miejsca na koło też sobie poradzimy. Wystawi się je za błotniki
Te wgniatanie w fotel, te prowadzenie, wygodne fotele i banan na twarzy na stacji benzynowej.
13l gazu przy mojej jeździe, 2.0 paliło przy dużo wolniejszej jeździe 12
A teraz się biorę za coś innego. Już zrobiłem zwrotnice zwieksząjące lekko kąt skrętu, z seryjnych ~38*, do 52, jeszcze jeden mały mod i będzie około 58. Kwestia tylko jakie koło się wtedy tam zmieści.
Ale i z brakiem miejsca na koło też sobie poradzimy. Wystawi się je za błotniki
Ford Sierra 2,9 24v 4x4 Cosworth BOA :) Ta ze śmiercionośnym napędem... ~200 koni, v6, rwd, spalanie 10l lpg, lans, czego chcieć więcej? :D
- Od: 12 kwi 2008, 21:16
- Posty: 211
- Skąd: Olsztyn
- Auto: -Sierra mk2 2.0 dohc –>2,9 24v6 4x4
-Sierra mk2 2.0 dohc
-Sierra mk1 85r. 2.0 ohc – Coupe GT :D
Może od wózka dziecięcego, na bliźniaku
Główne auto z tematu miałem okazję prowadzić przez chwilę i trzeba przyznać że się odpycha zacnie. Może nie jest to 300ZX TT ale szybkie jest, do tego na takiej nie za zbytnio dorobionej sekwencji było wtedy. Może kiedyś przestanę się bać zimy i kupię sobie takie cudo, bo jak patrzę na swoje ocynkowane GE jak gnije to nie widzę różnicy za bardzo. Wręcz powiedziałbym że sierra moja była trzy lata starsza od 626 a miejscami bardziej pancerna blacha.
Główne auto z tematu miałem okazję prowadzić przez chwilę i trzeba przyznać że się odpycha zacnie. Może nie jest to 300ZX TT ale szybkie jest, do tego na takiej nie za zbytnio dorobionej sekwencji było wtedy. Może kiedyś przestanę się bać zimy i kupię sobie takie cudo, bo jak patrzę na swoje ocynkowane GE jak gnije to nie widzę różnicy za bardzo. Wręcz powiedziałbym że sierra moja była trzy lata starsza od 626 a miejscami bardziej pancerna blacha.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości