– wyprana tapicerka
– wyflokowane 2 elementy zniszczone czyli schowek i podłokietnik
– nowy akumulator
– zabezpieczenie antykorozyjne podwozia
– pakiet startowy czyli valvo 10v60, filtr oleju knechta, świece platynowe NGK
– wymiana 4 cewek, które były popękane
– poprawa i wymiana wężyków podciśnień
– naprawa przez żonę
– przywrócenie silnika do stanu seryjnego – oryginalny AIR BOX, pestka seryjna – seryjne doładowanie.
– zakup stronglfexów żółtych – obsady przód i tył oraz łączniki tył.
Pozostało obszyć kierownicę zamszem, ustawić geometrię, zregenerować pompę wspomagania i zacząć treningi
No i limitowane gejowe podkładki MS
Zdjęcia po wykonaniu prac już wkrótce







Bo jeśli nie ma to raczej producent sprawdził, że nawet pod obciążeniem nie jest wymagana. Ludzie w na wkładają krótsze magle i nie ingerują w układ chłodzenia to dlaczego seria przy normalnej jeździe nie dawałaby rady? 