Subaru Impreza STI

Postprzez ravo » 22 paź 2014, 09:58

Ostatnio mam mało czasu ale cały czas coś się dzieje :) niestety mało zdjęć porobię więcej już na efekt końcowy.

– wyprana tapicerka
– wyflokowane 2 elementy zniszczone czyli schowek i podłokietnik
– nowy akumulator
– zabezpieczenie antykorozyjne podwozia
– pakiet startowy czyli valvo 10v60, filtr oleju knechta, świece platynowe NGK
– wymiana 4 cewek, które były popękane
– poprawa i wymiana wężyków podciśnień
– naprawa przez żonę :P IC – prostowanie blaszek
– przywrócenie silnika do stanu seryjnego – oryginalny AIR BOX, pestka seryjna – seryjne doładowanie.
– zakup stronglfexów żółtych – obsady przód i tył oraz łączniki tył.

Pozostało obszyć kierownicę zamszem, ustawić geometrię, zregenerować pompę wspomagania i zacząć treningi ;)

No i limitowane gejowe podkładki MS :P ver STi :)

Zdjęcia po wykonaniu prac już wkrótce :)
Załączniki
DSC_0510.JPG
DSC_0520.JPG
DSC_0545.JPG
DSC_0546.JPG
DSC_0560.JPG
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez Bo_Lo » 22 paź 2014, 10:22

Ztą regeneracją pompy to na dwoje babka wróżyła.
Zależy jaki masz typ.Są 2- z łożyskiem i z panewką :|
Ja miałem ten niefart że była wersja z panewką i mimo wymiany uszczelniacza,obrócenia blaszek w wirniku pompa klękła na zlocie.Zakupiłem nowsza od forka z 2003r. i śmiga jak na razie.Oczywiście najpierw zakupiłem zestaw naprawczy(łożysko i uszczelniacz ) do wersji z łożyskiem i teraz sobie leży w schowku.jak masz wersję z łożyskiem to ci mogę za flaszkę taki zestaw opindolić.Generalnie to mam w planie na wiosnę wymodzić chłodnicę płynu wspomagania(to wstyd że każda mazda ma seryjnie a takie subaru nie :P ) Zrobię na wzór tej w mażdzie- metr rurki miedzianej,dogieta w jakis tam kształt i pod zderzak.
Btw podkładki kozackie,jeszcze hello kitty na lusterko :D
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:59
Posty: 4383 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza,Premacy
jest:
Mazda 5,323f BA BP+T :D
MX5 NB

Postprzez ravo » 22 paź 2014, 11:30

to chyba kupię używkę :)
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez brii » 22 paź 2014, 11:50

Bo_Lo napisał(a):Generalnie to mam w planie na wiosnę wymodzić chłodnicę płynu wspomagania(to wstyd że każda mazda ma seryjnie a takie subaru nie :P )

Nie wiem jak w Waszych ale w moim Subaru jest wspomaganie elektryczne i pompa pracuje tylko jak jest potrzebna – wtedy chłodzenie jest zbędne. O wpływie tego wynalazku na prowadzenie lepiej nie wspominać :(
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez Bartg » 22 paź 2014, 12:02

Takie podkładki powinien każdy PR zakładać na auto obowiązkowo <lol>
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez Bo_Lo » 22 paź 2014, 12:41

ravo napisał(a):to chyba kupię używkę :)
najpierw sprawdż czy masz wersje z łozyskiem czy panewką.Jeśli tą pierwszą to rgeneracja trwa 3godz z yjeciem i złożeniem i kosztuju +-15zł.Warto zaryzykować bo w tych pompach dzieją się tylko 2 rzeczy-rozszczelnienie,łożysko/panewa.
Na jotubie masz videorelację z naprawy pompy
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:59
Posty: 4383 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza,Premacy
jest:
Mazda 5,323f BA BP+T :D
MX5 NB

Postprzez ravo » 22 paź 2014, 16:42

jak to sprawdzić jaka wersja :)?
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez Bo_Lo » 22 paź 2014, 17:19

Pod kolkiem jak się przyjrzysz to w wersji z lozyskiem jest pierścień zegera.w wersji z panewka go nie ma,jest od razu uszczelniacz plastikowy
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:59
Posty: 4383 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza,Premacy
jest:
Mazda 5,323f BA BP+T :D
MX5 NB

Postprzez misiak89-89 » 23 paź 2014, 21:04

Bolo ta metrowa rurka też nie wiele się zdaje lepiej tradycyjna chłodnica
przepraszam za ot
Koordynator Zlotów
 
Od: 20 mar 2010, 18:01
Posty: 1804 (19/17)
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323f BA GT KL
323 BG GT BP

Postprzez Bo_Lo » 23 paź 2014, 23:10

No w Mażdzie rurka wystarczła <oczko> ja myślałem dogiąć ładnie nurke w spirale.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:59
Posty: 4383 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza,Premacy
jest:
Mazda 5,323f BA BP+T :D
MX5 NB

Postprzez MariuS » 24 paź 2014, 03:18

Bolo – a na pewno nie masz? :] Bo jeśli nie ma to raczej producent sprawdził, że nawet pod obciążeniem nie jest wymagana. Ludzie w na wkładają krótsze magle i nie ingerują w układ chłodzenia to dlaczego seria przy normalnej jeździe nie dawałaby rady? :)


Ravo – a skąd jeszcze czerwone podkładki masz? ;P
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez ravo » 24 paź 2014, 15:35

one są różowe :P dokładnie w kolorze znaczka STi na specjalnie zamówienie
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez Bartek1986 » 24 paź 2014, 15:41

Pasują do Ciebie :D
MariuS napisał(a):Bolo – a na pewno nie masz? :] Bo jeśli nie ma to raczej producent sprawdził, że nawet pod obciążeniem nie jest wymagana. Ludzie w na wkładają krótsze magle i nie ingerują w układ chłodzenia to dlaczego seria przy normalnej jeździe nie dawałaby rady? :)


To samo miałem pisać, ale mi się nie chciało :P
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 13:44
Posty: 1814 (45/48)
Skąd: Lublin
Auto: Impreza GF8 GT
Impreza GF8 GT
Impreza GC8 GT Nardi Torino
Impreza GF8 STi
Impreza GC8 STi +++
Volvo S80 V8

Postprzez Bo_Lo » 24 paź 2014, 15:49

Bartek1986 napisał(a):Pasują do Ciebie :D
MariuS napisał(a):Bolo – a na pewno nie masz? :] Bo jeśli nie ma to raczej producent sprawdził, że nawet pod obciążeniem nie jest wymagana. Ludzie w na wkładają krótsze magle i nie ingerują w układ chłodzenia to dlaczego seria przy normalnej jeździe nie dawałaby rady? :)


To samo miałem pisać, ale mi się nie chciało :P

tak se ''wudedukowałem''
Skoro w mazdach nie ma problemu z pompami,a posiadają takową chłodnicę,z kolei w subaru jest to dość powszechny problem a chłodnicy nie widziałem(możliwe że jest ,ale jej nie znalazłem) to se tak wymyśliłem :P Ale skoro twierdzicie że nie trza ,to nie :P
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:59
Posty: 4383 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza,Premacy
jest:
Mazda 5,323f BA BP+T :D
MX5 NB

Postprzez swirek » 28 paź 2014, 23:16

ravo napisał(a):dokładnie w kolorze znaczka STi na specjalnie zamówienie

A to można sobie zamówić w kolorach jakie mi odpowiadają? :P
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2013, 20:45
Posty: 687 (77/16)
Skąd: Białystok

Postprzez ravo » 28 paź 2014, 23:52

Jak się je zmawia u producenta w dużej ilości to można poprosić o małą abstrakcje :) oczywiście Pani wyśmiała mnie z powodu koloru :P
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez loockas » 28 paź 2014, 23:59

ravo napisał(a):Pozostało obszyć kierownicę zamszem, ustawić geometrię, zregenerować pompę wspomagania i


Sprzedać <lol>
Andżeju, jak Ci na imię?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2007, 00:55
Posty: 10350 (317/595)
Skąd: Ymielin
Auto: PaRHaTy
Ajonik
Kupra

Postprzez ravo » 29 paź 2014, 00:16

ej a Wy tak nie macie, że jak już zrobicie wszystko co mieliście to Was nudzą auta ?
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez Bartg » 29 paź 2014, 00:24

Nie bo auta są, żeby jeździć, a nie trzymać na podnośniku w garażu :P
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez ravo » 29 paź 2014, 00:28

Ale jak ma się tyle podnośników to nie mogę się powstrzymać :)
wczoraj ustawiona geometria :) auto się bardzo fajnie prowadzi :) z dobrym kierowcą sądzę, że można robić już sensowne czasy.
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy