Subaru Impreza GC EJ20 GT MY98
albo dystans 350 metrow 
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Ravo sedan jest lżejszy
i ty "normalnie" startowałeś
ja ma 98 więc mniej mocy 

Nie mam i ani ja ani poprzedni właściciel tego nie sprawdzał nawet
Jeździł wczoraj nią typek, który miał 330 konnego Gt'ka i jak na serie to mu się podobało
Jeździł wczoraj nią typek, który miał 330 konnego Gt'ka i jak na serie to mu się podobało

ile u mnie powinno być? bo w 98 chyba jakoś mniej?

ja mysle ze w przejezdzie jeszcze byla duza rezerwa. start lajtowy. pewnbie jakby byl strzal ze sprzegla to albo czas lepszy o te pare setnych lub rozpadlaby sie skrzynia 
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Tak ostatnio nawet sobie myślałem o plastycznych skrzyniach biegów w GT, po pierwsze mało to prawdziwe bo tak na prawdę jak się dba tak się ma. ( srebrny miał ciężko i ciągłe były takie starty a padło tylko sprzęgło i to na rakietowej
). A po drugie skrzynie ze starego STI z dyfrem można kupić za 1500 zł.
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Ja tam się ze swoja skrzynią bardzo lubię jak na razie
Więc mam nadzieje, że wasze propozycję mi się nie przydadzą
Więc mam nadzieje, że wasze propozycję mi się nie przydadzą

No i padło
Przy zmianie z 2 na 3 sprzęgło wpadło w podłogę i tak pozostało
Chłopcy Subarowcy
mają jakieś pomysły ? Wysprzęglik nowy oryginalny zmieniany rok temu, więc pewnie nie to.. Ja po chichu odstawiam pompę sprzęgła. Jak ją zdiagnozować
Pedał wpada w podłogę i trzeba go ręką wyciągać. Chodzi bez żadnego oporu na samej sprężynie.
Wiem tyle, że muszę wyjąć intercooler żeby się do niej dostać tylko jak sprawdzić czy działa czy nie
Przy zmianie z 2 na 3 sprzęgło wpadło w podłogę i tak pozostało
Chłopcy Subarowcy
Wiem tyle, że muszę wyjąć intercooler żeby się do niej dostać tylko jak sprawdzić czy działa czy nie

a próbowałeś odpowietrzać sprzęgło??
jeśli nic by z odpowietrznika nie wylatywało to raczej wysprzęglik jak na moje
Wycieki jakieś zlokalizowałeś?
Możesz też pompę sprzęgła sprawdzić, reparaturki pewno do Subaru też są, choć nie jestem jeszcze obcykany w Imprezach to jednak jak do tej pory zauważyłem że wybór części jest o wiele lepszy niż do Mazdy K-serii a ceny praktycznie te same lub niższe w większości przypadków
jeśli nic by z odpowietrznika nie wylatywało to raczej wysprzęglik jak na moje
Możesz też pompę sprzęgła sprawdzić, reparaturki pewno do Subaru też są, choć nie jestem jeszcze obcykany w Imprezach to jednak jak do tej pory zauważyłem że wybór części jest o wiele lepszy niż do Mazdy K-serii a ceny praktycznie te same lub niższe w większości przypadków
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
No niestety ani wsprzęglik, ani pompa
wycieków brak, płynu full.
Po zdjęciu intercoolera moim oczom ukazało się :

sprężynka była spadnięta
A tu filmik obrazujący problem:
http://www.youtube.com/watch?v=-nNsRVDZ ... e=youtu.be
Możliwe, że coś tam spadło:P czy po prostu docisk padł? DO samego końca sprzegło działało idealnie, nie poślizgnęło się nigdy.
Po zdjęciu intercoolera moim oczom ukazało się :

sprężynka była spadnięta
A tu filmik obrazujący problem:
http://www.youtube.com/watch?v=-nNsRVDZ ... e=youtu.be
Możliwe, że coś tam spadło:P czy po prostu docisk padł? DO samego końca sprzegło działało idealnie, nie poślizgnęło się nigdy.

Dobra, a jak jest tak jak mówisz to to się dzieje z tego powodu, że docisk jest już do pupy i trzeba go wymienić


Zapomniałem opisać tej wielkie awarii jaka miała miejsce ze sprzęgłem
Podczas wyjmowania skrzyni, pedał wrócił na swoje miejsce i wszystko zaczęło działać hehe
Rozpadło się łożysko podpory wałka sprzęgłowego w wale korbowym i jego kawałki zblokowały sprzęgło
Koszt łożyska to 8zł, miało być za 2,45 ale znaleźliśmy japońskie droższe
Nie da się tego zrobić, bo w Su sprzęgło jest odwrotne i się je ciągnie
Można co najwyżej wyrwać łożysko.
Edit:
Podoba mi się podejście mojego mechanika do forum subaru
"Każdy tam się lepiej zna niż twórcy Imprezy"
Podczas wyjmowania skrzyni, pedał wrócił na swoje miejsce i wszystko zaczęło działać hehe
Rozpadło się łożysko podpory wałka sprzęgłowego w wale korbowym i jego kawałki zblokowały sprzęgło
Koszt łożyska to 8zł, miało być za 2,45 ale znaleźliśmy japońskie droższe

ravo napisał(a):Pewnie wbiłeś łożysko w słoneczko
Nie da się tego zrobić, bo w Su sprzęgło jest odwrotne i się je ciągnie
Można co najwyżej wyrwać łożysko.
Edit:
Podoba mi się podejście mojego mechanika do forum subaru
"Każdy tam się lepiej zna niż twórcy Imprezy"

UP 
Fotki już trochę czasu temu robione ale dopiero do mnie dotarły










Jak widać stary GT'ek miał takie powodzenie, że musiałem jeździć obciążony
Fotki już trochę czasu temu robione ale dopiero do mnie dotarły










Jak widać stary GT'ek miał takie powodzenie, że musiałem jeździć obciążony

Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości