BMW E90 318i N46 2.0 '06 (wszystkie zmiany str. 1)

Postprzez fixerq » 30 wrz 2011, 20:17

Nowe lampy xenonowe na pokładzie <jupi> Zdjęcia beznadziejne, kompletnie nie oddają koloru i uroku tych reflektorów... Za niedługo postaram się o lepsze :)


Obrazek

Obrazek

Obrazek
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 22 cze 2008, 16:35
Posty: 414
Skąd: Rz-ów
Auto: Była: 323f BA, m3 Top Sport...

Jest: BMW e90

Postprzez Fans » 30 wrz 2011, 21:08

Ringi in plus. Superowo :)
Opel Vectra 2.0 GT 91r. ---> Opel Vectra 1.8 CD 96r. ---> Toyota Avensis 2.0 D4D 00r. ---> Mazda 6 2.0 MZR-CD (CiTD) 04r.---> Nissan X-trail 2.2 dCI 04r.---> Opel Insignia 2.0 CDTI 160KM 4x4 2013r., kombi
Pozdrawiam Lukatoari
https://www.facebook.com/AlfabetSmakuMadzi/?fref=ts
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 lip 2010, 12:16
Posty: 516 (3/2)
Skąd: Białełęka Warszawa
Auto: Opel Insignia 2.0 CDTI 4x4 2013r., 160 KM

Postprzez Radex » 30 wrz 2011, 22:57

fixerq napisał(a):Nowe lampy xenonowe na pokładzie Zdjęcia beznadziejne, kompletnie nie oddają koloru i uroku tych reflektorów... Za niedługo postaram się o lepsze

tak jak napisałeś, na żywo na pewno fajnie wyglądają :) też mam ringi w e39 ojca :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2007, 23:24
Posty: 8982 (46/30)
Skąd: Zawiercie
Auto: Bunia

Postprzez fixerq » 1 paź 2011, 11:27

Dzięki :D Teraz planuję wrzucić jakąś końcówkę tłumika :) Ale te światła, to był mój priorytet. Pięknie świecą i wyglądają <diabełek>
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 22 cze 2008, 16:35
Posty: 414
Skąd: Rz-ów
Auto: Była: 323f BA, m3 Top Sport...

Jest: BMW e90

Postprzez fixerq » 12 paź 2011, 14:17

Dodaję jakieś 2 fotki :D

Obrazek

Obrazek
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 22 cze 2008, 16:35
Posty: 414
Skąd: Rz-ów
Auto: Była: 323f BA, m3 Top Sport...

Jest: BMW e90

Postprzez lukaszm » 12 paź 2011, 14:23

szkoda ze do M3 BK nie ma takich... :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2008, 21:04
Posty: 1902 (6/4)
Skąd: Siemianowice Śląskie
Auto: Hyundai i40 2.0 2014 kombi
VW Polo 6N 1.0 1999
eks: Mazda3 BK Active 1.6 MZR Z6 2005
eks: Fiat Seicento Young 0.9 1999

Postprzez fixerq » 12 paź 2011, 14:26

Ale są xenony :) Po co przerabiać każde auto na BMW :P
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 22 cze 2008, 16:35
Posty: 414
Skąd: Rz-ów
Auto: Była: 323f BA, m3 Top Sport...

Jest: BMW e90

Postprzez lukaszm » 12 paź 2011, 14:38

niby tak, ale jeśli ktoś od razu nie miał xenonów to ich montaż będzie pewnie dość kosztowny
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2008, 21:04
Posty: 1902 (6/4)
Skąd: Siemianowice Śląskie
Auto: Hyundai i40 2.0 2014 kombi
VW Polo 6N 1.0 1999
eks: Mazda3 BK Active 1.6 MZR Z6 2005
eks: Fiat Seicento Young 0.9 1999

Postprzez fixerq » 12 paź 2011, 14:48

Ja też nie miałem. Ale uwielbiam auta z xenonami i nie mogłem się oprzeć :P Kupiłem lampy za 1300 zł i w tej kwocie się zamknąłem. Znalazłem na necie tutorial, jak to podłączyć, żeby działały bez wymiany modułów świateł etc. Okazało się, że trzeba dorobić 1 kabelek z uziemieniem :D Nawet silniczki mi działają. Ogólnie reflektory zachowują się tak, jakby miały samopoziomowanie – jak odpalam, światła wyjeżdżają z dołu do góry, co do złudzenia przypomina poziomowanie :) Brakuje tylko spryskiwaczy :P Ale co tam, ważne, że to nie są jakieś hidy w niehomologowanej do tego lampie.
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 22 cze 2008, 16:35
Posty: 414
Skąd: Rz-ów
Auto: Była: 323f BA, m3 Top Sport...

Jest: BMW e90

Postprzez JohnnyB » 25 paź 2011, 23:45

Hej,
Pytanko, bo właśnie chyba jestem na etapie sprzedaży aut i właśnie wybór padł że kolejne będzie e90, e91 318i właśnie, ewentualnie 320i.
Jak te 129 koników się odpychają w porównaniu z Mazdą 3 2.0 ?
Zastanawiam się jak odczuję przesiadkę z diesla 2.0 z turbo do wolnossącej benzyny ;–).

Po nowym roku planuje coś przyprowadzić. Łudzę się ze skoro pojawiła się nowa 3 to ceny e90 nieco zelżą i w okolicy 50 tyś coś sensownego znajdę.
Dzięki za info,
I fajna fura co by nie było, może niedługo sam taką zacznę jeździć ;–)
..::Born To Rise Hell::..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lip 2009, 21:27
Posty: 2541 (46/90)
Skąd: gdzieś w mazowieckim......
Auto: Seat Leon ST '24 2.0 TDI DSG,
Jaguar XE '20 P250 AWD,

Postprzez fixerq » 26 paź 2011, 00:24

Hej.

Ja przesiadłem się z mazdy3 1.6d. Nie mam pojęcia, jak odpycha się 2.0. Zapewne lepiej.

Mi ta moc w zupełności wystarcza. Silniczek ciągnie od samego dołu, nie trzeba go Bóg wie jak wkręcać. Do tego świetnie brzmi. Co najlepsze – RWD, który sprawia, że cieszysz się każdym koniem mechanicznym. Zupełnie inne odczucia, aniżeli w mocniejszym przednionapędowcu – oczywiście in plus :) Auto jest rewelacyjne. Kapitalny układ jezdny, świetnie wygląda, no po prostu malina :) Z czystym sumieniem polecam :) Na pewno nie przesiadłbym się ponownie do m3 (oczywiście nie umniejszając temu fajnemu wozowi). Mazda dawała frajdę z jazdy, ale BMW, to jednak wyższa półka.

Życzę owocnych poszukiwań <spoko> Za taką cenę na pewno coś znajdziesz. Jakbym Ci powiedział, ile mnie wyszła moja betka, to chyba byś upadł :P
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 22 cze 2008, 16:35
Posty: 414
Skąd: Rz-ów
Auto: Była: 323f BA, m3 Top Sport...

Jest: BMW e90

Postprzez JohnnyB » 26 paź 2011, 09:10

Prześlij na PW za ile tę okazję wyrwałeś :–).

Zatem w porównaniu z M3 1.6d jest dobrze ?

Słyszałeś o problemie napinacza łańcucha rozrządu właśnie w silnikach 2.0 ?
Coś mi się obiło właśnie, ze te silniki miały drobny problem z napinaczem, chodź podobno w ASO kosztuje on niecałe 300 PLN, więc o dziwo nie jest to jakiś problem finansowy.

Czy auto Twoje było/jest na oponach "runflat" ?

Ja jeszcze rozważam Touring, w kombi te motory były 14 koni mocniejsze, ewentualnie 320 która miała 150 KM, ale tę dużo trudniej znaleźć. Później już był motor 2.2 a przy tym akcyza mnie już zabije.
Dzięki za info.

Naprawy blacharskie, polegały na malowaniu czy wymianie jakiś elementów ?
..::Born To Rise Hell::..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lip 2009, 21:27
Posty: 2541 (46/90)
Skąd: gdzieś w mazowieckim......
Auto: Seat Leon ST '24 2.0 TDI DSG,
Jaguar XE '20 P250 AWD,

Postprzez fixerq » 26 paź 2011, 10:02

W porównaniu do 1.6 mz-cd jest dobrze :)

Nic o tym nie słyszałem. Podobno silnik N46 nie miał z tym problemów :)
Było na runflatach, bo nie ma zapasówki. Ja jednak założyłem zwykłe.

Naprawy polegały na wymianie elementów. Maska i zderzak były wymienione, ja dokupiłem tylko błotnik.
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 22 cze 2008, 16:35
Posty: 414
Skąd: Rz-ów
Auto: Była: 323f BA, m3 Top Sport...

Jest: BMW e90

Postprzez marek » 26 paź 2011, 15:04

JohnnyB, zamieszałeś ;) 2,2 M54 170 koni był w E46 i w na początku E60. W E90 320 montowali tylko 4-cylindrowce poniżej 2,0 pojemności od 150 do 170 koni (N46), Nie słyszałem o problemach w 320i, jedynie w 116i problemy z wałkami rozrządu.

A ceny części do BMW są niskie w ASO, dużo niższe niż do Mazdy (tudzież nissana) (np. spryskiwacz do E90 kosztuje chyba 70zł ;)

RunFlaty są seryjnie w każdym E90/91/92/93.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2003, 02:08
Posty: 2402 (0/14)
Skąd: nad Bałtykiem
Auto: FR+Django+Rail

Postprzez fixerq » 26 paź 2011, 16:05

Marku, w e90 przed liftem montowali 2 silniki benzynowe na wtrysku EFI (129 i 150konny, który jest baaardzo rzadki). Modele LCI miały mocniejsze, 2-litrowe motory benzynowe z bezpośrednim wtryskiem. Te jednak nie nadają się do gazu. Co innego starsze N46, które są do niego stworzone :)

Co do cen w ASO – rzeczywiście, BMW ma nieporównywalnie tańsze części ;)
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 22 cze 2008, 16:35
Posty: 414
Skąd: Rz-ów
Auto: Była: 323f BA, m3 Top Sport...

Jest: BMW e90

Postprzez marek » 26 paź 2011, 16:10

Ale Ty mówisz o 318 a ja o 320 o którym pisał JohnnyB ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2003, 02:08
Posty: 2402 (0/14)
Skąd: nad Bałtykiem
Auto: FR+Django+Rail

Postprzez fixerq » 26 paź 2011, 16:15

A :P To ten silnik miał oznaczenie n46, jak w 318i?
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 22 cze 2008, 16:35
Posty: 414
Skąd: Rz-ów
Auto: Była: 323f BA, m3 Top Sport...

Jest: BMW e90

Postprzez marek » 26 paź 2011, 16:24

bo to był ten sam silnik prawie ;) miał tylko inną moc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2003, 02:08
Posty: 2402 (0/14)
Skąd: nad Bałtykiem
Auto: FR+Django+Rail

Postprzez JohnnyB » 26 paź 2011, 18:06

Zatem przepraszam, chyba mi się pomyliło właśnie z e60, bo gdzieś właśnie widziałem motor 2.2 <zawstydzony>

Mi jest obojętne czy będzie to 318i czy 320i to chyba te same silniki są :–).(N46)

Czyli e91 występowała tylko w silniku na bezpośrednim wtrysku ? Stąd moc 143 konie ? Bo nie mogę trafić na Turinga 318i 129 KM.

Zresztą jest to to obojętne. Ma być 2.0 w benzynie ;–).

P.S. gdzieś na forum bawary widziałem info o napinaczu, dlatego rzuciłem zapytanie.
..::Born To Rise Hell::..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lip 2009, 21:27
Posty: 2541 (46/90)
Skąd: gdzieś w mazowieckim......
Auto: Seat Leon ST '24 2.0 TDI DSG,
Jaguar XE '20 P250 AWD,

Postprzez marek » 26 paź 2011, 18:14

Aż tak biegły w małych benzynach BMW nie jestem, żeby móc odpowiedzieć na pytanie o występowanie na 100%.. Bardziej diesle i duże benzyny ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2003, 02:08
Posty: 2402 (0/14)
Skąd: nad Bałtykiem
Auto: FR+Django+Rail

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy