Opel Speedster 2,0T(B207R) 2001 (biedronka)

Postprzez piwo » 26 lip 2012, 20:55

mam hamulce przod do wymiany po ostatnim ulezu. jezdze i skrzypie tylko. mysle o kupnie takiego o kompletu:
http://allegro.pl/tarcze-klocki-opel-ca ... 85696.html
co powiecie?
w mazdzie mikoda nawet dawala rade.
a poza tym dwie fajne focie ze startu po cwiartke:
widac ze blokada roznicowki torsena ladnie daje rade i dwa kolka miela.
Obrazek
Obrazek
Ostatnio edytowano 27 lip 2012, 09:02 przez piwo, łącznie edytowano 1 raz
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4883 (270/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez onyx » 26 lip 2012, 22:33

piwo napisał(a):mam hamulce przod do wymiany po ostatnim ulezu. jezdze i skrzypie tylko. mysle o kupnie takiego o kompletu:
http://allegro.pl/tarcze-klocki-opel-ca ... 85696.html
co powiecie?


Cena kusząca ;) A na jakiś czas starczą, więc chyba warto.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez Paweł » 27 lip 2012, 07:36

Te klocki są bardzo dobre, ale w Rykach nie wytrzymają więcej, niż jedno ostre kółko.
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 15:13
Posty: 11059 (565/953)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Postprzez piwo » 27 lip 2012, 09:00

to inne pytanie:
ds2500 czy yellowstuff ?
hm?
ds2500 za 330zl dostepne od reki, ebc to cena 450 PLN brutto ( dostepny na zamówienie )


wiec chyba ferodo.swoja droga ebc w Polsce robi neizla przebitke.yellow stafy dostepne w uk za 60 funtow a tu 450zl.hehehe dobre.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4883 (270/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez ravo » 27 lip 2012, 10:32

ds2500 już jest w miarę sensowną opcją, tarcze tylko brembo gładkie ( najlepsza cena do jakości ), masz lekkie auto więc powinno to jakoś działać, chyba że masz wyższy budżet ?
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez Jacek176 » 27 lip 2012, 10:34

ravo napisał(a):tarcze tylko brembo gładkie ( najlepsza cena do jakości ),

Z tym się nie zgodzę. Mikody są lepsze a w tej samej cenie albo nawet niższej.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez ravo » 27 lip 2012, 10:37

ja uważam, że gorsze :) ale to tylko opinia bo jeździłem tylko na brembo mikody nie używałem bo do żadnego auta jakie miałem nie pasowały hehe
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez Jacek176 » 27 lip 2012, 11:32

Ja używałem jednych i drugich.
Brembo zwichrowały mi sie po 1000km a Mikody mają juz ponad 15tys. przejechane i nadal dobrze się trzymają. Poza tym Brembo szybciej się przegrzewały.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez nemi » 27 lip 2012, 12:15

Jacek176 napisał(a):Ja używałem jednych i drugich.
Brembo zwichrowały mi sie po 1000km a Mikody mają juz ponad 15tys. przejechane i nadal dobrze się trzymają. Poza tym Brembo szybciej się przegrzewały.

Mi w 626 Mikody zwichrowały się po jednym awaryjnym hamowaniu ze 180 km/h... A założyłem je z tydzień wcześniej <lol>. Jak ostygły bicie było znacznie mniejsze, ale wciąż było.
Teraz jeżdżę na Brembo + Ferodo Premier, ale jeżdżę spokojnie, więc pewnie niemal wszystko by dało radę, co jest przystosowane do masy mojego pojazdu.
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2004, 14:20
Posty: 7485 (100/271)

Postprzez Jacek176 » 27 lip 2012, 12:43

nemi napisał(a):Mi w 626 Mikody zwichrowały się po jednym awaryjnym hamowaniu ze 180 km/h... A założyłem je z tydzień wcześniej . Jak ostygły bicie było znacznie mniejsze, ale wciąż było.

No to albo miałeś pecha albo ja miałem szczęście do tych Mikod. Ale to chyba raczej twój pech bo Lukster i Five też ich uzywali i byli zadowoleni.
Mi bardzo często zdarza sie hamować z 200km/h do np. 80... zawsze jak komuś demonstruję możliwości auta to robię :D Każdy jest zawsze pod wrażeniem kiedy w momencie hamowania zawisa na pasach <faja>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez Paweł » 28 lip 2012, 09:44

Z tarczami, to chyba od szczęścia, albo egzemplarza zależy. Ja miałem zwichrowane Ate i Brembo, a z TRW żadnych problemów. Tak więc, co przypadek, to inaczej.
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 15:13
Posty: 11059 (565/953)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Postprzez Bartg » 28 lip 2012, 12:46

Tu się zgadzam, w zeszłym roku jak zmieniałem tarczę to dyskutowałem z moim mechanikiem jakie warto wziąć, stwierdził, że w tej chwili wszystko może się pokrzywić jak się źle trafi. Polecił Brembo, ale kazał i tak sprawdzić po dotarciu mocnym hamowaniem czy się nie pokrzywią, bo w różnych autach montował chyba każdą możliwą firmę i nie ma w tej chwili 100% godnej zaufania wśród popularnych cenowo marek.
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez onyx » 28 lip 2012, 16:56

Od siebie mogę polecić gładkie EBC. Nie znam nikogo kto by miał z nimi problemy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez Riki » 29 lip 2012, 13:45

ZIMMERMANN nie ma nic w swojej ofercie? :D nawet gładki...
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Capazo » 29 lip 2012, 15:46

Ja mam Mikody i do tego zwykle klocki Textar od M6 i chyba jako jedyny na Rykach nie mialem problemu z przegrzewajacymi sie heblami. Predzej mi opony popłynely niz hamulce sie zgrzały. Zrobilem 7 okrazen po torze, pozniej przewiozlem Piwa 1 okrazenie, to niech sam sie wypowie jakie sa heble, bo mine mial nietega <diabełek>
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez weede » 29 lip 2012, 19:26

O tarczach hamulcowych nigdy nie ma jednoznacznej opinii, bo każdy ich inaczej używa i traktuje ;)
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez Mev » 31 lip 2012, 08:21

U mnie mikody w BMW e39 pękły po 10tyś km przy hamowaniu ze 160 do 90 – dwie tarcze za jednym hamowaniem ... Dziękuję za taki szajs.

Później kupiłem tarcze w ASO i żadnych problemów do samej sprzedaży auta :)
f*ck
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2005, 14:16
Posty: 5791 (0/3)
Skąd: Piła
Auto: Mercedes CLS '18
Range Rover Sport
Fiat 500

Postprzez piwo » 1 sie 2012, 22:02

przyszly tarcze.jak zwykle jakosc mikod mi sie spodobala.,waga 288mm tarcz 13,7kg. bardzo duzo. nie chce myslec ile wazyly by 308mm.

Obrazek
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4883 (270/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez Siw-y » 1 sie 2012, 22:39

Strasznie mały klocek :|
Obrazek
¼ – 16,851s
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2006, 13:36
Posty: 9625 (2/42)
Skąd: Warszawa
Auto: présidentiel

Postprzez Rafał_ » 1 sie 2012, 23:08

Klocek DS2500?
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy