Subaru Impreza GT MY01

Postprzez radzi89 » 15 lip 2012, 21:45

piwo napisał(a):
udało się wykręcić najlepszą średnią na sprawnościówce

gratulacje.
nie ma jak czysta adrenalina na torze.
masz mzoe gdzies wszystkie czasy?
chetnie bym popatrzyl jak kto wypadl.


Piwo możliwe, że widziałem Cię dzisiaj w okolicy Pruszkowa :) ?

Sorry za OT :P

A co do tematu gratuluje czasu na 1/4 jak na seryjne, oszczedzane auto z LPG jest genialnie :)
Rafal
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2009, 11:45
Posty: 4700 (22/50)
Skąd: Szczecin
Auto: BMW E30
BMW i4M50
Porsche 911 4S – 996.2
Defender Urban V8

Postprzez Gib » 15 lip 2012, 21:55

Jako prostej mistrz też nie biorę pod uwagę czasów slalomowo/oesowych. 1/4 bardzo dobry czas.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Fasola » 16 lip 2012, 10:27

Pochwal się dyplomem geju :D
Fasola
 

Postprzez ravo » 16 lip 2012, 11:29

hihihihi jak wrócę do domu :P
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez Rafał_ » 18 lip 2012, 23:16

rovo jaką to ma teraz moc i ile pali pb/lpg. Zalogowałem się na forum subaru i zdobywam wiedzę :D
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez ravo » 19 lip 2012, 08:51

hehe

moc to jest seria więc 220KM

miasto lpg 13
trasa lpg 10

to jak się jest normalnym :)
jak nie to dodawaj sobie w zależności od katowania.

Jak byś coś szukał z chęcią pomogę, chyba że chcesz mojego ;P
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez piwo » 19 lip 2012, 09:55

autko widze ma ogromny potencjal. nie sadzilem ze to subaru tak fajnie jezdzi.niby seria a nie ma do czego sie przyczepic, heble mocniejsze, mbc, gwint i wymiata czy to na mokrym czy suchym wszystko. oponki nokiany chyba tez sie sprawdzily na oesie?
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4883 (270/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez ravo » 19 lip 2012, 10:03

piwo napisał(a):heble mocniejsze, mbc, gwint i wymiata

oj tak :) do 1.18 tak jak pozwala odcięcie w srebrnym cały AFR był bezpieczny i auto robiło 13,7 czyli sądzę że było tam te 250KM
Do tego klocki za 500-600 zł
gwint używkę ktoś sprzedawał za 800 zł albo zawias od STI newage będzie wtedy można fajnie latać po wysokich zaspach <diabełek>

I za te dodatkowe 1500 zł mamy mocne auto do wypadów raz na jakiś czas na tor a na co dzień mega taniego w utrzymaniu dupowoza :)

piwo napisał(a):oponki nokiany chyba tez sie sprawdzily na oesie?

oj tak i to bardzo i mimo tego, że specjalnie zakupiłem wyższe 55 by było wygodniej na mieście. Problem jest tylko jeden ich zużycie <diabełek>
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez Gib » 19 lip 2012, 10:03

Strach pomyśleć jak dobre muszą być STI lub Evo.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez ravo » 19 lip 2012, 10:10

Ostatnio pojechałem oglądać type RA do kupna za 19 tyś ( plus przekładka ) maska lekka, brak zabezpieczeń spawów, szyby jak folia już to zrobiło na mnie wrażenie do tego te napędy ( dccd – przód na skręcie dogania tył hehe, szpery ) moc, dużo większa, pancerna skrzynia ehhh tylko by tak naprawdę to było dobrze przełożone i dobrze zakupione trzeba mięć 40-50 tyś a to już dużo. Ale fakt faktem, że przy tym GT to syrenka do mercedesa.
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez Gib » 19 lip 2012, 11:31

Zawsze można targać na lawecie i latać tylko na zawodach. Tak jak mówisz oszczędzasz 30 tys zł ;)
Ewentualnie co rok przedłużać MOT w UK.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Bartek1986 » 19 lip 2012, 13:18

Etam Ravo przekładka Type Ra jest 100 razy łatwiejsza od GE. Za części ładne trzeba pewnie z 6k zapłacić, a za 2 myślę, że da się to przełożyć jak fabryka nakazała :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 13:44
Posty: 1814 (45/48)
Skąd: Lublin
Auto: Impreza GF8 GT
Impreza GF8 GT
Impreza GC8 GT Nardi Torino
Impreza GF8 STi
Impreza GC8 STi +++
Volvo S80 V8

Postprzez ravo » 19 lip 2012, 14:42

Porządna przekładka to min 12 tyś i jest to i tak rzeźba bo przekładni od STI GC nie było i trzeba przerabiać z NEW AGE. Do tego płyny i porządny przegląd auta to min parę tysięcy no i rejestracja. Nie porównuj przekładki sportowego auta w którym musi być na prawdę wszystko mega precyzyjnie i dobrze zrobione do zwykłego auta których jest milion na drodze za parę złotych.
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez Barthez » 19 lip 2012, 15:09

ravo napisał(a):Problem jest tylko jeden ich zużycie

to norma – dobry dzionek na torze i wracasz na nitkach ;)
ja kilkoma przejazdami z tyłu zrobiłem semi-slicki a ich przebieg to około 5tys i dwa wypady do Ryk :]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2005, 19:05
Posty: 3325 (0/5)
Skąd: Earth
Auto: Jest

Postprzez Bartek1986 » 19 lip 2012, 15:09

Ravo jakbyś kiedyś robił przekładkę to byś wiedział o co chodzi :D Jaka rzeźba w Type Ra.. Jedyny problem to faktycznie magiel. A co trzeba zrobić lepiej w sportowym samochodzie, od samochodu rodzinnego? W obu trzeba zrobić tak samo dobrze.. A W Type Ra jeszcze elektryka odpada :D Przecież jak masz części i rozbierzesz GC, to nie ma różnicy na którą stronę złożysz <glupek2> to nic ani trudnego, anie drogiego ;) 12k to chyba w ASO <lol> i właśnie nie słuchaj jak Ci mówią, że jest drogo bo sportowym samochód trzeba lepiej przełożyć.. Tam nie ma Absu, klimy, elektryki.. tam nie ma co przekładać :D

Ps: W tydzień byś przed blokiem przełożył <lol>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 13:44
Posty: 1814 (45/48)
Skąd: Lublin
Auto: Impreza GF8 GT
Impreza GF8 GT
Impreza GC8 GT Nardi Torino
Impreza GF8 STi
Impreza GC8 STi +++
Volvo S80 V8

Postprzez s i w y » 19 lip 2012, 16:14

chlapacze na aucie nie świadczą o tym że jest ono sportowe :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 lip 2009, 11:01
Posty: 1112
Auto: m6

Postprzez ravo » 19 lip 2012, 17:49

Bartek1986 napisał(a): klimy, elektryki..

tam jest klimatronic :)
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez Bartek1986 » 19 lip 2012, 19:33

To i tak bym go wywalił bo waży :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 13:44
Posty: 1814 (45/48)
Skąd: Lublin
Auto: Impreza GF8 GT
Impreza GF8 GT
Impreza GC8 GT Nardi Torino
Impreza GF8 STi
Impreza GC8 STi +++
Volvo S80 V8

Postprzez Gib » 19 lip 2012, 19:45

+1, widzę że przekładka Type RA to jak w Evo, krótki magiel najciężej zdobyć.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Bartek1986 » 19 lip 2012, 23:42

Dobra obecuje, że już więcej nie będe śmiecił. Ja jakbym się jednek zdecydował i przekładał sobie Ra to jezeli miałoby byc to auto na miasto to użyłbym magla z Gtka i nie kombinował :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 13:44
Posty: 1814 (45/48)
Skąd: Lublin
Auto: Impreza GF8 GT
Impreza GF8 GT
Impreza GC8 GT Nardi Torino
Impreza GF8 STi
Impreza GC8 STi +++
Volvo S80 V8

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy