
Audi A6 C7 2.0TFSI '12 S-Line Phantom Black @ 270KM // Weelkoo
Szczerze – to chyba ostatnia powłoka aplikowana przez mnie (a przynajmniej aplikowana w studio). Liczyłem na to (w zasadzie to było jedyne czego oczekiwałem od powłoki), że ograniczy mocno powstawanie swirli a to nie ma miejsca – swirle są, także odporność na zarysowania jest IMO niewielka. Wygląd czy hydrofobowość to dla mnie żadne zalety, bo to samo osiągnąć mogę przy bieżącej pielęgnacji czy to poprzez woskowanie, aplikację sealanta czy powłok typu C2 V3. Z chęcią poczekam na Twoją opinię, bo być może (w co jednak wątpię) to kwestia lipnej aplikacji albo samej powłoki ale z tego co widzę (np. na aucie na którym też od niespełna roku leży Gyeon Q2 MOHS) to po prostu cudów nie ma. 

- Od: 25 paź 2011, 21:48
- Posty: 1177 (0/17)
- Skąd: Bieruń
- Auto: BMW 330e xDrive
Ja póki co wstrzymuje się z opiniami. Jedyne spostrzeżenia to po pierwsze, że auto można faktycznie umyć na myjni bezdotykowej, a po 2 że jak jest czyste lakier bardzo się "szkli".
Czemu wybrałeś serum light, a nie np. black czy ultra? Masz położoną warstwę exo?
Czemu wybrałeś serum light, a nie np. black czy ultra? Masz położoną warstwę exo?
Powłoki nigdy nie zabezpieczą przed rysami. To największa ściema. Niestety.
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3820 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
Nie mam na to specjalnych dowodów ale wydaje mi się, że topowe powłoki w pewnym stopniu chronią przed zarysowaniami jeśli w jakimś stopniu uważamy na lakier. Nie są to jakieś naukowe badania ale widzę jak wygląda lakier w aucie męża mojej mamy. Ma obecnie dwa lata i wygląda w mojej opinii rewelacyjnie chociaż nie idealnie. Sposób dbania o auto się nie zmienił względem poprzedniego samochodu, a jednak lakier na poprzedniku po 2 latach był w zdecydowanie gorszej kondycji.
radzi89 napisał(a):auto można faktycznie umyć na myjni bezdotykowej, a po 2 że jak jest czyste lakier bardzo się "szkli".
Czyli dokładnie jak po dobrym sealancie czy środku typu "Spray & Wipe"
- Od: 25 paź 2011, 21:48
- Posty: 1177 (0/17)
- Skąd: Bieruń
- Auto: BMW 330e xDrive
Weelkoo napisał(a):Czyli dokładnie jak po dobrym sealancie czy środku typu "Spray & Wipe"
Prawdopodobnie tak – nie znam się
W takiej sytuacji nabiera to jakiegoś sensu, bo powłokę wybierasz również ze względu na trwałość / brak czasu na regularną pielęgnację
Tymczasem dziś dotarła pierwsza felga – wszystko zgodnie z opisem
Na żywo wygląda fajnie
Zobaczymy jak na aucie... teraz pozostało odebrać pozostałe dwie, zamówić ostatnią i zaaplikować na nie powłokę (leży na szafie mr Fix 9H więc pewno na niej się skończy) – mam nadzieję, że wykończenie felgi zimą nie ucierpi









Tymczasem dziś dotarła pierwsza felga – wszystko zgodnie z opisem









- Od: 25 paź 2011, 21:48
- Posty: 1177 (0/17)
- Skąd: Bieruń
- Auto: BMW 330e xDrive
Wyglada calkiem dobrze
czekamy na resztę i finałowe osadzenie na piascie. Opony zostawiasz czy tez cos nowego na te felgi wejdzie ?
- Od: 15 maja 2012, 15:34
- Posty: 354 (83/16)
- Skąd: LUX/SC034
- Auto: Jest GJ 2.2 AT
Jest Citroen SpaceTourer
Było C4 Picasso
Była Mazda 6
GH
Felgowe porno 

motomike6 napisał(a):Wyglada calkiem dobrzeczekamy na resztę i finałowe osadzenie na piascie. Opony zostawiasz czy tez cos nowego na te felgi wejdzie ?
Opony w zeszłym roku kupowałem więc zostają Hankooki i*Cept Evo2 235/45R19

- Od: 25 paź 2011, 21:48
- Posty: 1177 (0/17)
- Skąd: Bieruń
- Auto: BMW 330e xDrive
Wzór fajny
Oby powłoka pomogła w tym względzie, bo polerowane alu i sól na ogół nie znoszą się dobrze
Weelkoo napisał(a):mam nadzieję, że wykończenie felgi zimą nie ucierpi
Oby powłoka pomogła w tym względzie, bo polerowane alu i sól na ogół nie znoszą się dobrze
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3198 (146/242)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
Gołe polerowane aluminium i owszem, co nie znaczy że się nie da zimą użytkować – tu jednak jest całość pokryta klarem (na elementach polerowanych grubość klaru to 160~240μm
), jak nie jest to klar na poziomie tego stosowanego na felgach Mazdy to nie powinno być problemu 
- Od: 25 paź 2011, 21:48
- Posty: 1177 (0/17)
- Skąd: Bieruń
- Auto: BMW 330e xDrive
Bardziej właśnie chodziło mi o to, że jest to jednak felga pokrywana klarem a nie malowana proszkowo a takie na zimę nie są zalecane
Dlatego olałem Mr Fix'a i zamówiłem powłokę, która na pewno przez zimę nie polegnie – DLUX od CarPro
A dziś odebrałem kolejne dwie felgi, zostało zamówienie i odbiór ostatniej czwartej sztuki, najbardziej bolesne bo już po normalnej cenie rynkowej 

- Od: 25 paź 2011, 21:48
- Posty: 1177 (0/17)
- Skąd: Bieruń
- Auto: BMW 330e xDrive
Możesz z ciekawości zdradzić jaka jest oszczędność przez tą kombinację z zamawianiem felg z różnych źródeł
?
Za 3 sztuki zakupione w DE (z dostawą) zapłaciłem mniej więcej tyle co zapłacę w PL za tą ostatnią, brakująca sztukę


Ostatnio edytowano 14 lis 2018, 22:20 przez Weelkoo, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 25 paź 2011, 21:48
- Posty: 1177 (0/17)
- Skąd: Bieruń
- Auto: BMW 330e xDrive
chyba muszę się douczyć o detailingu trochę, bo sensu powłok nie rozumiem wcale
jeśli chodzi o ochronę lakieru przed czynnikami zewnętrznymi w postaci UV czy deszczu to zdecydowanie wybieram dobry wosk, który jest znacznie tańszy i łatwiejszy w nakładaniu. A odnośnie ochrony mechanicznej, czyli przed zarysowaniami, wybrałbym folię, ponieważ ceramika w przypadku styczności z np. gałęziami w terenie nic nie da
no ale może się nie znam jeszcze
Felg już zazdraszczam



Felg już zazdraszczam

@rafałmazda
powłoka jest dla tych co nie mają czasu na regularne woskowanie itp, tu faktycznie żywotność jest bardzo dobra (stosunek ceny do żywotności już nie
), przy okazji ma niby zapewniać dodatkową ochronę przed powstawaniem zarysowań (mikrozarysowań i tylko ich) ale z tego co widzę to jedynie je trochę ogranicza i tyle. No dobra, część swirli pewno przyjmuje dodatkowo na siebie i pod powłoką na lakierze będzie ich jeszcze mniej co nie zmienia faktu, że powstają a żeby się ich pozbyć potrzeba auto ponownie polerować
Folia to jest optymalne rozwiązanie pod względem ochrony (no, prawie – wolę jednak rozwiązania jak lakier Nissana / Infiniti z zdolnością do samoregeneracji) ale koszt jej aplikacji to kilkukrotnie wyższy wydatek niż aplikacja nawet drogiej powłoki – za cenę dobrej folii ochronnej na całe auto można by mieć przyzwoite 6 GG a w przypadku niektórych folii i aut to i jakiegoś trupa GH
W związku z prognozami dziś wpadł komplet dotychczasowych zimówek – wczoraj z kolei opłaciłem 4 sztukę Brock B37 – tym razem kupiona w PL, w przeciągu przyszłego tygodnia powinna dotrzeć
Dotarła również powłoka, która zostanie zaaplikowana na Brocki – padło na C.Quartz DLUX od CarPro, do tego ich Eraser jako finalne przygotowanie pod aplikację powłoki
Dodatkowo nadchodzi pora na coroczną wymianę filtrów powietrza i kabinowego – na razie zamówiłem ten drugi, wybór padł jak zwykle na Knechta ale tym razem na jakąś super-hiper-turbo odmianę CareMetix, która ma skutecznie nie tylko filtrować ale i wyłapywać nieprzyjemne zapachy i alergeny – się sprawdzi, czy faktycznie jest jakaś różnica
We wtorek zaś przegląd techniczny ale to formalność.

powłoka jest dla tych co nie mają czasu na regularne woskowanie itp, tu faktycznie żywotność jest bardzo dobra (stosunek ceny do żywotności już nie
W związku z prognozami dziś wpadł komplet dotychczasowych zimówek – wczoraj z kolei opłaciłem 4 sztukę Brock B37 – tym razem kupiona w PL, w przeciągu przyszłego tygodnia powinna dotrzeć


- Od: 25 paź 2011, 21:48
- Posty: 1177 (0/17)
- Skąd: Bieruń
- Auto: BMW 330e xDrive
Warto wydawać tyle kasy w filtr ? Ja wymieniam wszystkie filtry co 10-12 tys wiec co pol roku , kupuje filtrona albo maana zwykłego i jest git. Ciekawe czy coś więcej daje ten filtr
Ten był trochę droższy niż markowe węglowe (Knecht / Mann / OE) więc wziąłem z ciekawości
Jak w C7 z filtrami jest nie wiem ale w Hyundaiu i GG jak brałem zwykły filtr Filtrona przed okresem jesiennym to jeszcze zimą go wymieniałem bo szyby parowały – węglowy Knecht przy wymianie po roku nie miał takich problemów więc zostałem przy Knechcie. Cenowo to w C7 z tego co widziałem Filtron jest niewiele tańszy, z tanich Meyle widziałem ale co warte nie wiem, jednak wolę zostać przy sprawdzonym Knecht/Mahle 
- Od: 25 paź 2011, 21:48
- Posty: 1177 (0/17)
- Skąd: Bieruń
- Auto: BMW 330e xDrive
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości