pierwszy program jaki wgrali kompletnie nic nei zmienil. drugi jaki wgrali to czujnik tempratury wody pokazywal 999,9 stopnia i silnik nie odpalil (niby blad check sum error), trzecia korekta softu (kolejna godizna) zareagowala i odcinka poszla z 6300 na 7200 ale afr troche przesadzony. dobrze ze chociaz w maire liniowy wiec wystarczy o 10% go zmniejszyc w calym zakresie obrotow z malymi odchylkami.zobaczymy. jeszcze im nie zaplacilem i czekam na kolejne hamowania.
Opel Speedster 2,0T(B207R) 2001 (biedronka)
tak. hamuja z pomairem afr (bez odczytu map snesora
) i loga z moca i afr czyli wykres wyzej przesylaja informatykowi w zimbabwe. ten robi program ( o ktorym wlasicciel firmy nie potrafi powiedziec slowa; co zostalo zrobione; o ile procent afr i w jakim zakresie zmieniony czy o ile zmieniony zaplon) i wlasciciel firmy go wgrywa na hamce. trwa to okolo godziny (wklepanie do sterownika) i zmiany sie obserwuje znow nba hamowni z pomairem afr.
pierwszy program jaki wgrali kompletnie nic nei zmienil. drugi jaki wgrali to czujnik tempratury wody pokazywal 999,9 stopnia i silnik nie odpalil (niby blad check sum error), trzecia korekta softu (kolejna godizna) zareagowala i odcinka poszla z 6300 na 7200 ale afr troche przesadzony. dobrze ze chociaz w maire liniowy wiec wystarczy o 10% go zmniejszyc w calym zakresie obrotow z malymi odchylkami.zobaczymy. jeszcze im nie zaplacilem i czekam na kolejne hamowania.
pierwszy program jaki wgrali kompletnie nic nei zmienil. drugi jaki wgrali to czujnik tempratury wody pokazywal 999,9 stopnia i silnik nie odpalil (niby blad check sum error), trzecia korekta softu (kolejna godizna) zareagowala i odcinka poszla z 6300 na 7200 ale afr troche przesadzony. dobrze ze chociaz w maire liniowy wiec wystarczy o 10% go zmniejszyc w calym zakresie obrotow z malymi odchylkami.zobaczymy. jeszcze im nie zaplacilem i czekam na kolejne hamowania.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
onyx napisał(a):Piwo weź ich olej, bierz ecumajstra i wpadaj do mojego stroicielaLepiej będzie to zrobione. U nich co najwyżej przesuń sobie tylko odcinkę. Co Ty na to?
Juz tak wlasnie z Maciejem gadalismy zeby ecu wrzucil i LC-1 i bedzie mial to ogarniete porzadnie tak jak powinno byc. Palanty 1200 wolaja za nic!! Po 2 w decie sam sobie ja przestawi gdzie chce.
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Capazo napisał(a):onyx napisał(a):Piwo weź ich olej, bierz ecumajstra i wpadaj do mojego stroicielaLepiej będzie to zrobione. U nich co najwyżej przesuń sobie tylko odcinkę. Co Ty na to?
Juz tak wlasnie z Maciejem gadalismy zeby ecu wrzucil i LC-1 i bedzie mial to ogarniete porzadnie tak jak powinno byc. Palanty 1200 wolaja za nic!! Po 2 w decie sam sobie ja przestawi gdzie chce.
Tak trzeba zrobić
Przesunięcie odcinki w EM jest kosztem rozciągnięcia mapy
Gib napisał(a):Nie jest to takie znowu proste w oplach Ecotecach wystroić się na świni, jest autoadaptacja ECU coś jak w RX8
Bez przesady, działa to w wąskim zakresie
onyx napisał(a):Przesunięcie odcinki w EM jest kosztem rozciągnięcia mapy
No tak trzeba jakos to wystroic przeciez, nie mozna przeciagnac odcinki na 8 tys np i zostawic to" niech sie dzieje"

Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Capazo napisał(a):onyx napisał(a):Przesunięcie odcinki w EM jest kosztem rozciągnięcia mapy
No tak trzeba jakos to wystroic przeciez, nie mozna przeciagnac odcinki na 8 tys np i zostawic to" niech sie dzieje"
To chyba bardziej oczywiste niż to co napisałem
Macieju pakuj manatki i przyjeżdżaj z ECU i LC1:) Ja Ci podłącze, Capazo wystroi, a jak nie będzie satysfakcji to pojedziesz do Onyx'a
I będziesz mógł zimna Warkę wypić sobie
A za 1200 to masz Deta i prawie LC1 
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała
- Od: 20 lut 2008, 21:59
- Posty: 3369 (90/160)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
W końcu ECOTEC na pokrywie zobowiązuje 
A tak z innej beczki, to warto by było sprawdzić czy seryjna sonda nie jest przypadkiem szerokopasmowa
Odpadł by wtedy koszt LC-1, bo monitorować można wtedy sygnał za pomocą ecumastera 
Na co dzień w aucie wolnossącym obserwacja czy logowanie AFR jest zbędne i na wyrost.
A tak z innej beczki, to warto by było sprawdzić czy seryjna sonda nie jest przypadkiem szerokopasmowa
Na co dzień w aucie wolnossącym obserwacja czy logowanie AFR jest zbędne i na wyrost.
jaki ecodriving. po wystrojeniu afr spada pod 10,5 czyli jest o 3 nizszy niz w serii.
sa dwie sondy waskopasmowe
sa dwie sondy waskopasmowe
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Coś jest nie tak w takim razie. Po "strojeniu" tak mocno przelany masz motor? Nic dziwnego, że moc spadła...piwo napisał(a):jaki ecodriving. po wystrojeniu afr spada pod 10,5 czyli jest o 3 nizszy niz w serii.
piwo napisał(a):sa dwie sondy waskopasmowe
No to z oszczędzenia kasy lipa :/
tak stroja powazne drogie firmy. im wiecej kasy sie zostawia tym wieksza olewka i podejscie do tematu i tym z wieksza niechecia podchodzi sie do czlowieka. zostawiasz 2000 to oznacza ze robiony pomiar przed i po na hamwoni i wgrana mapa z wiekszym boostem (auta nieturbo niemile widziane; po co sie meczyc skoro za 30 minut nastepny klient juz czeka) bez pomiaru afr najlepiej bo po co go kontrolowac, bez pomairu egt bez odczytu z map sensora (przeciez po co stroic polowiczne obciazenie silnika; liczy sie tylko pedal w podloge). niestety w moim przypadku troche im nie wyzszlo. afr zanizyli niesamowicie, do 10,5 ale to musza poprawic. nie wiem co zrobili z zaplonem. na szczescie odcinke udalo im sie przestawic. a to ze mniej mocy to przeciez wina walkow swiatka. jak mozna taki szit kupic. nie wazne ze przed przyjazdem moc byla wieksza niz po strojeniu. to wina walkow. no jak moge myslec inaczej. jak wogole moge cos myslec. przeciez taka firma powazna sie zna najbardziej na swiecie i nie przyjmuje sprzeciwow. sa the best po prostu. czekam na kolejne strojenia. pewnie na mnie juz sa w plecy. jestem niedobrym klientem. w tym czasie mogliby 5 aut turbo zrobic, np skod 1,9tdi w ktorych mozna podniesc moment z 300 na 400nm w piec minut. ech zly ja :-D
najbardziej mnie rozbawila te ich tlumaczenia o walkach swiatka i drugie wytlumaczneie sobie znalezli ze za pierwszym razem to im hamownia zawyzala.
ale zauwazylem jedno. tacy ignoranci co pojawiaja sie w takich firmach tuningowych, ludzie co nie wiedza co to afr, co to boost, ze juz nie dziwie sie wcale ze maja takie podejscie do sprawy. wazne ze wykres jest wyzej i klienci sa wniebowzieci i gotowi calowac w piety. i jak tu nie kochac tak dobrej firmy. i zeby nie bylo ze psiocze na kreatora. moge sie zalozyc ze 99% duzych firm w Polsce tak streoi i oczywiscie beda glosy ze nie. ja zobaczylem i wiem juz swoje. jedynie samemu mozna dobrze wystroic auto.inne opcje nieistnieja. osoby prywatne mozna bardziej kotrolowac ale tez nie wystroja tak jak sie chce. znam juz pare osob ktore mialy indywidualnie strojenie (coobcia nie coobcia) i tez jedna wielka kicha. jedym slowem det3 lub ms i samemu podejsacie do tematu.jedyna rozsadna opcja.
ja jeszcze oczywiscie bede wlaczyl i bede staral sie wyciagnac co bede mogl do poki nie poweidza panu juz podziekujemy.
najbardziej mnie rozbawila te ich tlumaczenia o walkach swiatka i drugie wytlumaczneie sobie znalezli ze za pierwszym razem to im hamownia zawyzala.
ale zauwazylem jedno. tacy ignoranci co pojawiaja sie w takich firmach tuningowych, ludzie co nie wiedza co to afr, co to boost, ze juz nie dziwie sie wcale ze maja takie podejscie do sprawy. wazne ze wykres jest wyzej i klienci sa wniebowzieci i gotowi calowac w piety. i jak tu nie kochac tak dobrej firmy. i zeby nie bylo ze psiocze na kreatora. moge sie zalozyc ze 99% duzych firm w Polsce tak streoi i oczywiscie beda glosy ze nie. ja zobaczylem i wiem juz swoje. jedynie samemu mozna dobrze wystroic auto.inne opcje nieistnieja. osoby prywatne mozna bardziej kotrolowac ale tez nie wystroja tak jak sie chce. znam juz pare osob ktore mialy indywidualnie strojenie (coobcia nie coobcia) i tez jedna wielka kicha. jedym slowem det3 lub ms i samemu podejsacie do tematu.jedyna rozsadna opcja.
ja jeszcze oczywiscie bede wlaczyl i bede staral sie wyciagnac co bede mogl do poki nie poweidza panu juz podziekujemy.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
uzywaja czegos takeigo:

jakies gmpt rodzaj ecu
cos takeigo pisza:
http://www.z22se.co.uk/forum/threads/re ... ecu.12069/
http://www.speedsterclub.nl/phpBB2/view ... &start=135
orginalny soft jest tutaj
http://www.chiptuners.org/forums/viewtopic.php?t=1302

jakies gmpt rodzaj ecu
cos takeigo pisza:
http://www.z22se.co.uk/forum/threads/re ... ecu.12069/
http://www.speedsterclub.nl/phpBB2/view ... &start=135
orginalny soft jest tutaj
http://www.chiptuners.org/forums/viewtopic.php?t=1302
Ostatnio edytowano 26 maja 2012, 22:40 przez piwo, łącznie edytowano 1 raz
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
heheh. no jestem za 
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości