BMW 528i – 2.8l – E39
oj wyglada zajeb... nie powiem ze jak bym sprzedal swoja mazde to bym chyba rozważał zakup bmw tylko ze 3 choc mazda 323f ba kf mialby pierwszeństwo 
-
Pyton162
Łoł,Buma z mojej okolicy rejestracje posiadaMev napisał(a):Pyton – Ale nie mam co liczyć, że zejdzie tak ładnie jak ta:?
Przeza....iście wygląda.... Już nawet pomijając to co pod maską i że jest to alpina, ale gleba + te felgi, mrrr
- Od: 22 gru 2007, 16:48
- Posty: 748
- Skąd: Limanowa/Nowy Sącz
- Auto: Peugeot 307 HDI 90@120/270
Sprinter 313CDI Sprintshift &
Sprinter 312D :)
Jako, że tak sobie siedzę i myślę nieraz (taa... głupieje na starość
), czekając na paczkę z Eibachem to wymyśliłem jeszcze parę extrasów:
Pierwsza podstawowa to zlikwidowanie chromu na listewkach (zderzaki i błotniki) i pomalowanie ich w kolor nadwozia jak w wersjach po lifcie, ale kolejne są już od siebie zależne...
A więc:

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us
Jak się Wam to widzi? Wydech byłby zrobiony tam gdzie robił Jarusiek i wyprowadzony tak jak na foto powyżej (ori M5 też ma 4). Z założeń odsłuchowych, do normalnej jazdy po mieście (ca. 3000 obr) ma być cichutko jak ori, powyżej może sobie pomruczeć trochę, ponoć jest to bez problemu do osiągnięcia. Końcówki jak w ori M5, a więc nie jak na pierwszym foto tylko jak na tym poniżej.
I teraz tak, jeżeli powyższy pomysł doszedł by do skutku i został zrealizowany to chciałbym się pozbyć z klapy tej niklowanej listewki, ale za to na klapie umieścić m-pakietową lotkę:

O taką...
Na foto powyżej jest tylny zderzak ///M, ale to jest prawie 1500 złotych, więc trochę dużo. Ja bym chciał ten wydech ładnie wkomponować w ori zderzak.
Jakieś komentarze i pomysły? Czy to wieś tuning i nie ruszać lepiej?
Kumpel mówił, że wiocha to by była przy 1.8, przy 2.8 to już pasuje, no ale nie wiem
Pierwsza podstawowa to zlikwidowanie chromu na listewkach (zderzaki i błotniki) i pomalowanie ich w kolor nadwozia jak w wersjach po lifcie, ale kolejne są już od siebie zależne...
A więc:

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us
Jak się Wam to widzi? Wydech byłby zrobiony tam gdzie robił Jarusiek i wyprowadzony tak jak na foto powyżej (ori M5 też ma 4). Z założeń odsłuchowych, do normalnej jazdy po mieście (ca. 3000 obr) ma być cichutko jak ori, powyżej może sobie pomruczeć trochę, ponoć jest to bez problemu do osiągnięcia. Końcówki jak w ori M5, a więc nie jak na pierwszym foto tylko jak na tym poniżej.
I teraz tak, jeżeli powyższy pomysł doszedł by do skutku i został zrealizowany to chciałbym się pozbyć z klapy tej niklowanej listewki, ale za to na klapie umieścić m-pakietową lotkę:

O taką...
Na foto powyżej jest tylny zderzak ///M, ale to jest prawie 1500 złotych, więc trochę dużo. Ja bym chciał ten wydech ładnie wkomponować w ori zderzak.
Jakieś komentarze i pomysły? Czy to wieś tuning i nie ruszać lepiej?
Kumpel mówił, że wiocha to by była przy 1.8, przy 2.8 to już pasuje, no ale nie wiem

f*ck
Witam.
Nie ma takiego wieśtuningowania!
Dziękuję, dobranoc.
Nie ma takiego wieśtuningowania!
Dziękuję, dobranoc.
Ford Sierra 2,9 24v 4x4 Cosworth BOA :) Ta ze śmiercionośnym napędem... ~200 koni, v6, rwd, spalanie 10l lpg, lans, czego chcieć więcej? :D
- Od: 12 kwi 2008, 21:16
- Posty: 211
- Skąd: Olsztyn
- Auto: -Sierra mk2 2.0 dohc –>2,9 24v6 4x4
-Sierra mk2 2.0 dohc
-Sierra mk1 85r. 2.0 ohc – Coupe GT :D
... i na cienie, które rzucają drzewa
Nota bene sam muszę na nie teraz uważać...
Get low, get low
Get low, get low
https://www.facebook.com/2become1photo – FOTOGRAFIA ŚLUBNA
- Od: 9 lis 2007, 11:41
- Posty: 1508 (0/1)
- Skąd: Praszka
- Auto: Mazda Xedos 6 CA KF '99 Back to Black
Mevuś, niema jak to użyźnić glebę 



- Od: 9 sie 2006, 07:27
- Posty: 1827
- Skąd: Sieraków
- Auto: JapanMuscleCar
Na pierwszą stronę dodane nowe słitaśne focie 
Z efektu jestem zadowolony, z komfortu jestem mega zadowolony, ale prawdę mówiąc spodziewałem się, że przy -50mm to ona bardziej usiądzie z przodu niż w chwili obecnej to widać... Może kwestia ułożenia, bo zrobiłem z 30km dopiero, no ale...
Generalnie mi osobiście się podoba
Dla porównania:
Tak było:

Tak jest:


Z efektu jestem zadowolony, z komfortu jestem mega zadowolony, ale prawdę mówiąc spodziewałem się, że przy -50mm to ona bardziej usiądzie z przodu niż w chwili obecnej to widać... Może kwestia ułożenia, bo zrobiłem z 30km dopiero, no ale...
Generalnie mi osobiście się podoba
Dla porównania:
Tak było:

Tak jest:

f*ck
Gdzie ta gleba?
Ford Sierra 2,9 24v 4x4 Cosworth BOA :) Ta ze śmiercionośnym napędem... ~200 koni, v6, rwd, spalanie 10l lpg, lans, czego chcieć więcej? :D
- Od: 12 kwi 2008, 21:16
- Posty: 211
- Skąd: Olsztyn
- Auto: -Sierra mk2 2.0 dohc –>2,9 24v6 4x4
-Sierra mk2 2.0 dohc
-Sierra mk1 85r. 2.0 ohc – Coupe GT :D
Lukas007 napisał(a):Ładnie jest, ale siadła mało ... zwłaszacza z przodu mogło by byc więcej...
Nie ma już niższych sprężyn do tego auta... Jedynie gwint pozostaje
f*ck
no teraz wygląda lepiej 
bbs rs albo bbs rc 
Wolałbym coś w tym stylu: http://www.dragtimes.com/images-classif ... 070588.jpg
Ale do takiej felgi to już gwint obowiązkowy
I cal mniejsze
19" 
f*ck
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: JohnnyB i 5 gości