Wytargałem wczoraj pompe oleju skrzyni, wymieniłem w niej łożyska.
Nie było to tak proste jak miało być, wytargałem pompę z całą wiązką na stół i musiałem nacinać śruby.
Zmieniłem oczywiście też olej w skrzyni, tak jak się dało. Będę go wymieniał drugi raz jak doleci filtr z japonii.
Jedno łożysko w pompie było faktycznie zmęczone, drugie raczej nie. Wymieniłem oba
Przy okazji jak wyciągałem wiązkę, odpiąłem 2 kostki, a wiązkę wyjąłem z odpiętymi 3.
Co ciekawe – trzecia kostka to kostka od czujnika temperatury silnika olejowego – czyli tego co generuje mi błąd w trasach. Kostka dość ciężko się wpina, jakby na 2 razy. Będzie śmiesznie gdy okaże się, że błąd wyskakiwał z braku kontaktu w kostce, bo była nie dociśnięta. Oby tak było