VW Golf mk2 2.8 VR6 – Video str. 4

Postprzez zibi626 » 8 maja 2013, 15:43

Swego czasu jeździłem VR6 w Pasku B4 – nie powiem,fajnie to jeździło,kilka zdziwionych min panów w BMW (bez urazy) widziałem :D

Tu buda jeszcze lżejsza więc pewnie zap***** aż miło :)

Powodzenia w modach :]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2006, 19:54
Posty: 796
Skąd: Kraków
Auto: Były:
Mazda 626 Cronos 2.0 16V '95 LPG BRC24,Mazda Xedos 9 2,5 KL A/T '94 LPG BRC56 :(
Jest
Honda Stream 2.0 iVTEC '01 BRC24

Postprzez Bart0n » 8 maja 2013, 16:00

VR6 też jest delikatny ;) chociaż na pewno nie tak jak wankiel. Podobno łatwo go przegrzać. No i 174KM z 2.8 też pupy nie urywa. 1.8T łatwo wymodzić, w S3 miał 225KM ;) no ale dźwięk nieporównywalny z VR6.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 cze 2010, 21:07
Posty: 675 (3/2)
Skąd: SZY KR
Auto: L3 FR4T

Postprzez l3mur91 » 8 maja 2013, 19:48

Bart0n napisał(a):VR6 też jest delikatny ;) chociaż na pewno nie tak jak wankiel. Podobno łatwo go przegrzać. No i 174KM z 2.8 też [tiiit] nie urywa. 1.8T łatwo wymodzić, w S3 miał 225KM ;) no ale dźwięk nieporównywalny z VR6.


No na pewno nie jest debiloodporny...ale z tą delikatnością bym nie przesadzał. Z seryjnym dołem znosi całkiem sensowne moce w turbo. Z odrobiną rozumu powinien być wystarczająco bezawaryjny.
Wiadomo jak każdy ma swoje plusy i minusy, ale mam nadzieję będzie jak najbardziej ok. <spoko>

Jeździłem S3 w pierwszej budzie i wg mnie pupy to nie urywa. Pod żadnym względem.
VR'a też się bardzo łatwo turbi i gotowe części są ogólnodostępne. I w efekcie za podobny hajs miałbym ciągle szybszego fajnie gadającego Golfa. Także 1.8T ciągle mi się nie podoba <glupek2>
Szczwany Szubrawiec
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lip 2009, 17:04
Posty: 1501 (3/1)
Skąd: Lodz

Postprzez mlody1921 » 8 maja 2013, 23:13

Kolego mylisz sie bardzo

1.VR znosi w serii 450kunia
2.dźwiek vr6 jest przeboski
3.Turbi sie Vra bajecznie kolektory, kucizny, śruby arp, panewki wsio wsio wsio jest

silnik superowski :) taki motor powinien siedzieć w mx-3 z napędzem 4x4
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez Bart0n » 8 maja 2013, 23:49

Skąd takie info ,że tyle znosi? :D jakoś bardziej mi podchodzi dźwięk kl serii. Co do warunków turbienia to macie rację bez dwóch zdań... do vaga jest wszystkiego po uszy, ale i tak wydaje mi się ,że 1.8T łatwiej zmodzić ;) chyba ,że od razu planujesz jakieś ogromne moce to wtedy nie ma sensu bawić się w 1.8. Jak to w końcu jest z tymi wersjami VR6? Widziałem w Borze odmianę 204KM.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 cze 2010, 21:07
Posty: 675 (3/2)
Skąd: SZY KR
Auto: L3 FR4T

Postprzez tekkenfan » 9 maja 2013, 00:10

mlody1921 napisał(a):1.VR znosi w serii 450kunia

oj znosi nawet więcej, wiem bo miałem przyjemność siedzieć w takim bolidzie na prawym.

Tak więc l3mur91 pole do popisu jest i o ile buda Golfa 2 mnie nie powala to może chociaż będzie dobrze się odpychać bo dźwięk faktycznie fajny :D
Jedyne czego tu brakuje to 4x4 :P
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez l3mur91 » 9 maja 2013, 05:53

Bart0n napisał(a):Skąd takie info ,że tyle znosi? :D jakoś bardziej mi podchodzi dźwięk kl serii. Co do warunków turbienia to macie rację bez dwóch zdań... do vaga jest wszystkiego po uszy, ale i tak wydaje mi się ,że 1.8T łatwiej zmodzić ;) chyba ,że od razu planujesz jakieś ogromne moce to wtedy nie ma sensu bawić się w 1.8. Jak to w końcu jest z tymi wersjami VR6? Widziałem w Borze odmianę 204KM.


2.8 VR6 12V 174 km
2.9 VR6 12V 190 km
2.3 VR5 20V 150-170km
2.8 VR6 24V 204 km
3.2 VR6 R32 250km
3.6 VR6 R36 300 km

Skąd wiemy jakie znosi moce ? Wystarczy przejrzeć trochę innych for i wszystko jest jasne. <spoko>
Szczwany Szubrawiec
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lip 2009, 17:04
Posty: 1501 (3/1)
Skąd: Lodz

Postprzez Bart0n » 9 maja 2013, 09:17

Tyle ,że np. układ korbowo-tłokowy może być przekonstruowany. Myślisz ,że np. TDI 90KM różni się od TDI 160KM tylko turbiną, ickiem i resztą osprzętu? Oczywiście ,że nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 cze 2010, 21:07
Posty: 675 (3/2)
Skąd: SZY KR
Auto: L3 FR4T

Postprzez mlody1921 » 9 maja 2013, 12:55

Czyste fakty proturbo golf silnik 3.2 vr6 seria 250 kunia odrężony uturbiony jak sie nie myle moc 5xx, 2,8 204 kunia moce 450+, najmocniejsze silniki z największym potencjalem glowica w 3.6 vr6 6xx oczywiście wszystko na seryjnych bebechach, są pierony mocne :) ja go widze w Mx-3 4x4 :D (sztuka dla sztuki)
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez Bart0n » 9 maja 2013, 14:54

Poczytałem i rzeczywiście dobry sprzęt :) jakbyś go zostawił z zewnątrz tak jak jest teraz to byłby fajny sleeper.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 cze 2010, 21:07
Posty: 675 (3/2)
Skąd: SZY KR
Auto: L3 FR4T

Postprzez l3mur91 » 9 maja 2013, 22:09

Bart0n napisał(a):Poczytałem i rzeczywiście dobry sprzęt :) jakbyś go zostawił z zewnątrz tak jak jest teraz to byłby fajny sleeper.


z zewnątrz poza powiedzmy "pancernym" kołem i lookiem a'la gti żadnych wodotrysków.
Tyle szyby ustąpią jedynie miejsca poliwęglanowi.
Szczwany Szubrawiec
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lip 2009, 17:04
Posty: 1501 (3/1)
Skąd: Lodz

Postprzez Bartg » 9 maja 2013, 22:10

Ale gwintówka mejd in czajna będzie ? :D
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez mlody1921 » 9 maja 2013, 22:33

Żeby nie kłamać 528 koni i 678 niutona , R32 dorzucona korba kuta i aż dziwne Calibra :)

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... w1DU3RUQTQ
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez l3mur91 » 10 maja 2013, 06:44

Bartg napisał(a):Ale gwintówka mejd in czajna będzie ? :D


Raczej nie wiem. Mają do wyboru gwint MTS'a wolałbym firmowy kit. Nie będzie "stęsu" bo to ma zapie**alać :D Więc nie nie będzie szorowania wahaczami ani innych takich tematów.
Szczwany Szubrawiec
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lip 2009, 17:04
Posty: 1501 (3/1)
Skąd: Lodz

Postprzez Bartg » 10 maja 2013, 17:08

No ale chyba koża nie będziesz jeździł :P
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez l3mur91 » 10 maja 2013, 21:14

Bartg napisał(a):No ale chyba koża nie będziesz jeździł :P


Ma być na tyle nisko, żebym mógł napadać na łuki szybciej niż inni i jednocześnie na tyle wysoko, żeby mógł przelecieć "półtorejpaki" przez torowisko <lol>
Szczwany Szubrawiec
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lip 2009, 17:04
Posty: 1501 (3/1)
Skąd: Lodz

Postprzez Gib » 10 maja 2013, 21:32

Waldemary to wtryski Valtek czyli lekko szitowe,
VR są mocne bo wał jest co chwilę podparty, korby jak w dieslu, głowica ma śrub jak skwarek w dobrej kaszy to co mają być nie mocne.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez mlody1921 » 10 maja 2013, 22:13

A ja mam pytanie do was po co dają płyty pod wał między innymi pod Vr6 albo 1,8T
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez l3mur91 » 25 maja 2013, 17:49

Dzisiaj pierwsze jazdy.
Chłodnica złożona, biegi złożone... <serduszka>

Przejechałem przez osiedle z garażu pod blok na 2.5" przelocie bez tłumików uśmiechem od ucha do ucha, włączając kilkanaście alarmów <glupek2> , ale było warto :D

Przyszedł mi w końcu wyczekiwany końcowy element wydechu.
środkowy i końcowy Bastuck <faja>

W poniedziałek montaż całego tłumika i może jakieś sound wideło <czarodziej>
Szczwany Szubrawiec
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lip 2009, 17:04
Posty: 1501 (3/1)
Skąd: Lodz

Postprzez Roni » 16 cze 2013, 15:16

Jakieś postępy ? Kolegi mk2 robimy narazie stylistyka :
Obrazek

No i wnętrze za śmiesze pieniądze kupione :
Obrazek
Obrazek – Kliknij
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2010, 11:30
Posty: 691 (0/1)
Skąd: Radomsko
Auto: Mazda 626 GF 2.0 DiTD 18" – Kliknij

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy