Tu buda jeszcze lżejsza więc pewnie zap***** aż miło
Powodzenia w modach
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
www.mazdaspeed.pl
Bart0n napisał(a):VR6 też jest delikatnychociaż na pewno nie tak jak wankiel. Podobno łatwo go przegrzać. No i 174KM z 2.8 też [tiiit] nie urywa. 1.8T łatwo wymodzić, w S3 miał 225KM
no ale dźwięk nieporównywalny z VR6.
mlody1921 napisał(a):1.VR znosi w serii 450kunia
Bart0n napisał(a):Skąd takie info ,że tyle znosi?jakoś bardziej mi podchodzi dźwięk kl serii. Co do warunków turbienia to macie rację bez dwóch zdań... do vaga jest wszystkiego po uszy, ale i tak wydaje mi się ,że 1.8T łatwiej zmodzić
chyba ,że od razu planujesz jakieś ogromne moce to wtedy nie ma sensu bawić się w 1.8. Jak to w końcu jest z tymi wersjami VR6? Widziałem w Borze odmianę 204KM.
Bart0n napisał(a):Poczytałem i rzeczywiście dobry sprzętjakbyś go zostawił z zewnątrz tak jak jest teraz to byłby fajny sleeper.
Bartg napisał(a):Ale gwintówka mejd in czajna będzie ?
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości