'97 Opel Vectra V6 – SLUT MAGNET REAKTYWACJA

Postprzez check. » 9 sty 2012, 02:21

ten najprostszy wbrew pozorom jest ok, jak porównywali z RL to wyniki wychodziły bardzo podobne, Gtech nawet troszkę zawyżał względem RL

RL – 5.2 Gtech – 5.5
http://www.youtube.com/watch?v=B2eX-NVuV78

Swoją drogą całkiem niezłe kręcisz czasy :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lut 2011, 14:11
Posty: 173
Auto: Civic 1.4

Postprzez Gib » 9 sty 2012, 09:17

To się okaże na bemowie :)

Edit:
Dziś po raz kolejny posłałem w myślach serdeczności inżynierowi/decydentowi który zapakował mi do auta taką, a nie inną skrzynię.
Jedziemy na trójce około 40-50 kmh toczymy się i co mam około 1100 obr wciskam gaz żeby przyspieszyć i nic się nie dzieje, normalnie jak turbodziura mimo że nie mam turbo, potem około 2200 zaczyna już być normalny ciąg, jeśli by nie zaprzestawać naciskania to około 3500 włączy się VTEC którego też nie mam :D
Z zakupami z makro gdzie było 10 zgrzewek 1.5L plus inne graty, zrobiłem na gtechu z kontrolą 9.2 a bez kontroli jakieś 8.45 :)
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Jericho » 10 sty 2012, 16:49

Moje pierwsze autko, ech aż się łezka w oku kręci :) Ja wprawdzie miałem tylko 1.6 16V, więc szału to to nie robiło, ale fajnie się tym pomykało. Nawet ostatnio po głowie chodziło mi poszukać i500 po lifcie i używać jako auta do zabawy, bo mam duży sentyment do tego modelu :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 paź 2011, 09:17
Posty: 454 (0/2)
Skąd: Zgierz
Auto: Mazda 3 BK 1.6 MZR

Postprzez Rafał_ » 12 sty 2012, 02:33

Alta racing to obciążeniówka?
Gdyby nie masa byłoby ciekawie :D
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez Gib » 12 sty 2012, 09:08

Tak myślę, T5 obciążyła bardzo ładnie i doładowanie było takie samo jak na drodze, ale w dane techniczne nie zaglądałem.
Teraz chłopaki robią DD w krematorze zobaczę dla porównania ile wyjdzie.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez piwo » 12 sty 2012, 11:18

Gibson a moze mod jak u mnie? skrzynia f23 plus przelozenie glowne 4,41? wychodza calkiem fajne wtedy predkosci maksymalne
skrzynia MG3 w samochodach Chevrolet Captiva and Opel Antara.jest to odpowiednik skrzyni f23 z przelozeniem glownym 4,41.
predkosci dla tego przelozniea glownego przy odcince 7600 i kolach napedzanych 225/45/17:
Top Speed in 1 gear = 57.535 KPH
Top Speed in 2 gear = 101.968 KPH
Top Speed in 3 gear = 152.574 KPH
Top Speed in 4 gear = 212.346 KPH
Top Speed in 5 gear = 254.291 KPH

kolko i walek to koszt okolo 250 dolcow:
http://www.gmpartsgiant.com/parts/gm-sh ... 71819.html
http://www.gmpartsgiant.com/parts/gm-gear-12571821.html

pozycja 1:
http://parts.nalleygmc.com/showAssembly ... odelYear=0
pozycja 4:
http://parts.nalleygmc.com/showAssembly ... odelYear=0
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4895 (273/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez Gib » 12 sty 2012, 12:00

Jestem na etapie kompletowania gratów do D16.
Kuki mnie ostro namówił na ten mod mimo że kombinowałem już żeby kupić F25 z saaba NG wolnossącego. Po pierwsze -20 kg z masy ucieka (10 kg D16 lżejsza jest od F25) plus zamach ze sprzęgłem C20XE kolejne -10 kg vs to co jest. Będzie krócej i lżej, powinno zacząć jechać na miarę wyglądu.
F23 fajna skrzynia ale jest na linkach, kolejna przeróbka więcej. Poza tym takie bardzo tanie nie są, a za D16 dałem 150zł :) z wysyłką.
Kolejna modyfikacja jaką mam w głowie to kolektor od Omegi na dwóch przepustnicach. Tylko muszę podejrzeć jak airbox ma wyglądać pod to żeby pasowało pod ori puszkę dolotu. CAI bez cięcia się nie da zrobić zbytnio więc zostaje ori filter, być może wkład pipercrossa bo są tanie.
Najwięcej dałby porządny kolektor wydechowy (mickey robi świetne), ale taka bardzo tania sprawa to nie jest a ja aż tak bardzo nie kocham tego auta.
Żeby nie było:
dziś na zimnym suchym asfalcie: 7,73 7,75 7,75 czyli to 7,3 to wypadek przy pracy był.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Mev » 21 sty 2012, 11:11

Przypadkiem dziś zobaczyłem Twoje byłe volvo... Niezbyt przyjemny widok...
f*ck
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2005, 14:16
Posty: 5791 (0/3)
Skąd: Piła
Auto: Mercedes CLS '18
Range Rover Sport
Fiat 500

Postprzez Gib » 21 sty 2012, 14:15

Serce mnie do dziś boli jak sobie wspominam, ale takie rzeczy się zdarzają grunt to żeby nikomu się nic nie stało.

Dziś nowe żelastwo dostało w kość na rolkach. Nic nie wybuchło wynik 200 KM & 249 Nm w peaku. Wykres jak zeskanuje. Był DD w Kreatorze to podjechałem bo byłem ciekaw jak niuton się zachował po komputerze MSD okazało się że ładnie zareagował na tą modyfikację bo ponad 30 Nm przybyło w i w peaku i na górze.

Z ciekawostek hamowało się pomarańczowe Camaro SS to z 6.2L, dolot K&N i wydech razem z kolektorami wypluł 500 KM i 800 Nm :) Nie mogłem uwierzyć w tyle niutona.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez piwo » 21 sty 2012, 17:12

jesli nie byl kompres to to niemozliwe. z tego silnika maks 650 nm w wersji wolnossacej. a co do twojego wyniku to bardzo fajnie ci wyszlo.przy tej mocy to powinien byc szatan. zmieniaj na te krotkei biegi bo szkoda marnowac sobie przyjemnsoci.
montuj d16 z 1,6 wersji czyli beigii najkrotsze z przelozeniem glownym z 1,5 czyli 4,176.
bedzie miesko.
wogole te skrzynie d16 i f23 sa zamienne? a poza tym sa dostepne szpery to tych skrzyn?
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4895 (273/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez Gib » 21 sty 2012, 18:27

F23 to skrzynia na linkach a F25 i D16 na metalowym wybieraku. Co do szpery od F23 chyba nie będzie pasowała do D16, co do wymiany bebechów to nie będę świrował. Mam tą D16 z 1.6 16v (czyli z D16 najdłuższą) i o ile postanowię zmarnować dalszą kasę to wjedzie ta skrzynia, wraz z zamachem 5kg od C20XE.
wykres:
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Ten peak momentu to moment (nomen omen) otwarcia się przepustnic w dolocie, nie wiem czemu to nie trwa aż do końca. Ciekawe jak by wyglądało na dwuprzepustnicowym kolektorze z 3.0

Co do Camaro to też uważam że to lipa była ale właściciel cieszył się bardzo to przecież nie będę się kłócił.
Hamowały się Vołowiny przede mną. 850R (250 wyszło 225@0.85b u mnie w T5 było 226@0.68), V70 2.4lpt chyba 197 KM wypluła zamiast seryjnych 193, no i V70 R ta 300 KM też się nie popisała bo 260 KM.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez piwo » 21 sty 2012, 20:53

pierwsyz raz widze w na taka krzywa momentu.to jest neisamowite i wrecz niemozlwie. moment plaski do odcinki.az w to nie wierze.no i az sie prosi podneisc odcinke.czemu w oplach tak nisko jest usatwiona.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4895 (273/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez Gib » 21 sty 2012, 21:53

Ja tam widzę że od 5500 zaczyna opadać. Pamiętaj że lift wałków wzrósł o 1mm, teraz na nowym kompie jest pewnie ciut podlany, ciut ostrzej zapłon i to efekt. Albo efekt hamowni, chociaż chyba kształtu kresek nie da sie zafałszować.
Zastanawia mnie to ciśnienie 5 kpa, czy się coś nie dodrukowało.
Po samych rolkach na ekranie wypluło 198 KM co już samo w sobie było bardzo zadowalające, a wykres dostałem na 200.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez piwo » 21 sty 2012, 22:58

masz mozlwisoc przesuneicie w prosty sposob odcinki? jesli tak przesuwaj o tysiac w gore gdzies pod 7500. jak dla mnie to wykres ideal.ale urywa sie bo odcinka za nisko. moment nie opada wogole a powinien wyraznie leciec w dol. u ciebie jest tylko gwaltowne zalamanie po skonczeniu dodawania gazu i pozniejszym sfiltrowaniu.to tak wyglada potem.jakby rpzesunac odcinke to by tego spadku momentu nie bylo.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4895 (273/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez Gib » 21 sty 2012, 23:37

Odcięcie było na 6750 normalnie w aucie bo siedziałem i pilnowałem i kazałem kolesiowi ciągnąć do odcięcia, a na wykresie 6500 tylko ale ponieważ to był DD a już hamowali następnego to nie robiłem awantury o to. Patrzyłem jak synchronizuje obrotomierz z hamownią i nie było tego błędu. Chyba że mi obrotek zawyża i mam odcięcie na 6500 na PB95.
W prosty sposób to chyba nie. Można by pewnie użyć ecumastera, ale trochę szkoda tak dobre narzędzie w tak drobnym celu używać.
Z tego co kuki z VU pisał komputer Irmschera i500 odcina wyżej bo na 7000 obr.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Gib » 25 sty 2012, 16:33

Nowe zabawki nabyte okazyjnie dzięki Karolowi (Pinky).
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Przy okazji kupiłem fajne welniane skarpetki którymi także chciałem się pochwalić ;)
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez mx6sc » 25 sty 2012, 16:52

podziwiam a jeśli można spytać to jaki wynik cię interesuje bo ogrom pracy wkładasz w na pozór niepozorne i "nudne" autko :) (o kolor chodzi :P )
mx6 ge kl,
323bf b6 R.I.P.,
323bf b6t 4x4,
probe fs,
xedos6 kf
mx-6ge kl,
mx-3 b6 sohc,
626 gd gt fe3n,
Forumowicz
 
Od: 12 maja 2007, 20:25
Posty: 562
Skąd: brwinów
Auto: punto 1.4 8v......

Postprzez Gib » 25 sty 2012, 17:05

Mam do pobicia 15,6 ET z Volvo na bemowie.
Generalnie chcę żeby mi się dobrze jeździło, więc nie będzie prucia budy dla wyniku. Niestety skrzynia biegów to pięta achillesowa tego samochodu ale zobaczymy. Komplet powinien się odpychać zacnie. Już teraz jest fajnie jak się przekroczy te 3000 obr, tylko zanim się tam człowiek znajdzie to chwilka czasu mija ;)
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez mx6sc » 25 sty 2012, 17:13

zacnie ,więc życzę powodzenia
mx6 ge kl,
323bf b6 R.I.P.,
323bf b6t 4x4,
probe fs,
xedos6 kf
mx-6ge kl,
mx-3 b6 sohc,
626 gd gt fe3n,
Forumowicz
 
Od: 12 maja 2007, 20:25
Posty: 562
Skąd: brwinów
Auto: punto 1.4 8v......

Postprzez check. » 28 sty 2012, 15:40

niskie 15 powinno klepać ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lut 2011, 14:11
Posty: 173
Auto: Civic 1.4

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy