Bez przesady. Silnik 16 lat.. nigdy nie otwierany, nawet zawory nie regulowane hehe
Lekko nie miał na pewno
Dopisano 21 paź 2016 17:50:onyx napisał(a):Ceny bardzo rozsądne, sądziłem że gorzej to wypada

Można psuć częściej

Właśnie historie z Subaru są jakie są przed nasze kochane serwisy. Maptek/4Turbo itd...
Przykład. Ten sam silnik co mój...
Dobra znalazlem fakturę

ale lepiej usiądzcie no to tak samochód, żeby była jasność: Subaru impreza Wrx Sti type Ra version VI limited 1999 rok (produkcja) remont wykonywany przez Kocar Subaru i M a p t e k
Pozycji łącznie 33, podam te najważniejsze
1.uszczelki silnika 2.0 Tur. 2172zl
2.pierścienie tłokowe 785zł
3.korbowód 1199zł
4.rura powietrza 439zł
5.pompa olejowa 729zł
6.łożysko wyciskowe 631zł
7.Uszczelki pod głowice /cosw/ 2 sztuki 939zł
8.panewki korbowodowe king racing std 270zł
9.panewki główne king racing 484zł
10.wkładki do miski olej. Ej20/ej25/roger cl 1250zł
11.wał korbowy spec.c wzmacniany azotowany 2821zł
12.śruby do głowic arp 1090zł
13.szlif bloku góra 220zl
14.naprawa głowic 749zł
15.wymiana łożyska 615zł
16. Montaż/demontaż silnika 4305zł
To sa najgrubsze pozycje drobnicy jest drugie tyle różnych śrub śrubeczek nakrętek przewodów uszczelek itp. Remont został zakończony 17.12.2014r to tyle uff.. Pozdrawiam
Dopisano 21 paź 2016 17:50:Można od klienta wziąć milion za robociznę i po tysiącu przyciąć na każdej ważniejszej części? Można
Dopisano 21 paź 2016 18:08:onyx napisał(a): Można psuć częściej

No tak, w przyszłym roku pewnie skrzynie zmiele

tylko, żeby tym razem wieczorem chociaż
