No to chyba u mnie zostanie seryjna turbawka
Ford Probe mk I 2,2l F2T
Oo nie wiedzialem ze GE tak skonczyla zywot. Mam nadzieje ze Twoj Tato wyszedl calo i jest ok.
No to chyba u mnie zostanie seryjna turbawka
okoluce 200km beda dla mnie wystarczajace 
No to chyba u mnie zostanie seryjna turbawka
Kolego a co z pompą paliwa? Seria czy cos wydajniejeszego masz?
ok dzieki za info 
PS Kupilem probka z niskim przebiegiem i cos obcina przy ok 4.5tys obr. Wiec albo weze musze posprawdzac bo pompuje poza skale albo cos jest porobione
przeszlo mi przez mysl ze moze paliwa brakuje ale jak mowisz ze pompa wydala to bede szukal innej przyczyny
PS Kupilem probka z niskim przebiegiem i cos obcina przy ok 4.5tys obr. Wiec albo weze musze posprawdzac bo pompuje poza skale albo cos jest porobione
Turbo pompuje poza skale bo możesz mieć wsadzone MBC, albo zwykłą zwiężke. Ew. dziurę w wydechu zaraz za turbiną
Odcina dlatego, że seryjny komp ma boost cut'a powyżej 12psi z tego co pamiętam. Trzeba posprawdzać wszystko. Tak nawiasem mówiąc to zapraszam na forum Ford Probe Klub Polska 
Dziura w wydechu jest i chyba nie mala. Mbc napewno nie ma. Weze sprawdziłem ale nie jakos bardzo dokladnie wiec moze wszystko po trochu i dlatego tak sie dzieje. Zajme sie tym dopiero jak silnik bedzie w mazdzie s to moze chwile potrwac.
Na forum proba chyba sie zarejestruje bo napewno jest wiele informacji o f2t ale docelowa marka to Mazda
W kazdym razie dzieki za pomocne info.
A jak dzialania z Twoim probkiem?
Na forum proba chyba sie zarejestruje bo napewno jest wiele informacji o f2t ale docelowa marka to Mazda
W kazdym razie dzieki za pomocne info.
A jak dzialania z Twoim probkiem?
Do GD.
Musze zmienic miniaturke przy nicku bo nieaktualna
Musze zmienic miniaturke przy nicku bo nieaktualna
Szybkie pytanko, jak sie sprawują oponki Federal?
Na passacie mam nankang i jestem zadowolony a szukajac pokazaly mi sie federale w podobnej cenie i sie zastanawiam.
ps. Sprawdz sobie PW
Aha i orientujesz sie z jakiego auta mozna zapodac wieksze wtryski p&p?
Na passacie mam nankang i jestem zadowolony a szukajac pokazaly mi sie federale w podobnej cenie i sie zastanawiam.
ps. Sprawdz sobie PW
Aha i orientujesz sie z jakiego auta mozna zapodac wieksze wtryski p&p?
Bartg napisał(a):Ja się przesiadłem z Nankanga na Falken i niebo a ziemia, Nankang się nadaje tylko do aut do 60 koni do toczenia się po mieście na suchej nawierzchni.
Dzieki za opinie, ja osobiscie z nankanga jestem dosyc zadowolony, moze czasem troche sliskie na mokrym(ale to raczej rzadko) ale biore pod uwage ze moje auto jest ciezkie. Zobaczymy jeszcze co ma Lukasz do powiedzenia
Federal to bardzo dobra opona moim zdaniem.
Co do Nankangów ... ja mam je założone na aucie o mocy 200KM przy momencie 300NM i nie ma na co narzekać. Trzymają dobrze, na mokrym nie sprawiają problemów i w dodatku są to najcichsze opony jakie miałem. Co do ceny to chyba nie muszę się wypowiadać bo każdy może porównać je sobie z "markowymi".
Wtryski pasują od EVO X podobno. Mam kupione, okaże się przy strojeniu czy pasują
Co do Nankangów ... ja mam je założone na aucie o mocy 200KM przy momencie 300NM i nie ma na co narzekać. Trzymają dobrze, na mokrym nie sprawiają problemów i w dodatku są to najcichsze opony jakie miałem. Co do ceny to chyba nie muszę się wypowiadać bo każdy może porównać je sobie z "markowymi".
Wtryski pasują od EVO X podobno. Mam kupione, okaże się przy strojeniu czy pasują
Pewnie za cene Nankanga nie można narzekać na jakość opony
Aczkolwiek przesiadka z Yokohamy czy innego Bridgestone jest bolesna jeśli chodzi o przyczepność hamowanie itd.
Dokładnie. Wykształcony testami z niemieckich gazet, nigdy wcześniej nie kupiłbym chińskiej lub koreańskiej opony. Przypadkiem trafiłem jednak na auto na "HighPerfomerach HS3" (marka krzak krzaków – nawet bez strony internetowej)... Wcześniej nie zwróciłem uwagi na napis na ich boku i dopóki ktoś na zlocie nie zaczął się z nich śmiać i mnie nie oświecił, byłem pewien, że jeżdżę na jakichś "michelinach" ;).
Jedyne do czego mógłbym się przyczepić, to przy skrajnym zużyciu drastycznie osłabła i tak słaba trakcja przy ruszaniu na mokrym, ale z hamowaniem do samego końca nie było żadnych problemów. Do zachowania na suchym również nie miałem najmniejszych zarzutów... Zakładam się więc o flaszkę, że 99% z nas miałoby problemy z wyczuciem różnić pomiędzy tym "szajsem" i dwa-trzy razy droższymi gumami, bo jeśli w poszczególnych próbach okazałyby się nawet o 10% gorsze, to w codziennym użytkowaniu, bez aparatury pomiarowej i w zmiennych warunkach, są to różnice nie do wyczucia.
Jedyne do czego mógłbym się przyczepić, to przy skrajnym zużyciu drastycznie osłabła i tak słaba trakcja przy ruszaniu na mokrym, ale z hamowaniem do samego końca nie było żadnych problemów. Do zachowania na suchym również nie miałem najmniejszych zarzutów... Zakładam się więc o flaszkę, że 99% z nas miałoby problemy z wyczuciem różnić pomiędzy tym "szajsem" i dwa-trzy razy droższymi gumami, bo jeśli w poszczególnych próbach okazałyby się nawet o 10% gorsze, to w codziennym użytkowaniu, bez aparatury pomiarowej i w zmiennych warunkach, są to różnice nie do wyczucia.
the right man in the wrong place...
Ja odczuwałem różnicę między Yokohama AVS a Nankangiem chociażby przy starcie, Nankang przy starcie dynamiczniejszym w Z5 przy 3k obrotów już potrafił stać w miejscu, na mokrym tak samo jest przepaść jak dla mnie, raz mnie juz obróciło na mini rondzie przy prędkości pieszego na mokrej nawierzchni
Hamowanie to samo, ABS na Nankangu włącza się dużo wcześniej.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości