Strona 7 z 14

Re: Ford Focus 1.6tdci 2011 Frozen White, Remap 95->131hp

PostNapisane: 12 kwi 2020, 08:40
przez rafał88
Tak , albo szukaj Pan drugi motor <glupek2>

Wczoraj kolejna kosc pie#$%lila, tym razem 4 gar. I dalej cyrk w trakcie jazdy. Trzeba czekac na kosci <oczy>

PostNapisane: 12 kwi 2020, 22:53
przez Neonixos666
rafał88 napisał(a):Tak , albo szukaj Pan drugi motor


bo zawory się powypalały i kompresje traci dlatego tak chodzi <lol>

rafał88 napisał(a):Wczoraj kolejna kosc pie#$%lila, tym razem 4 gar. I dalej cyrk w trakcie jazdy. Trzeba czekac na kosci


No to życzę szybkiej naprawy :)

Re: Ford Focus 1.6tdci 2011 Frozen White, Remap 95->131hp

PostNapisane: 13 kwi 2020, 01:40
przez Dominator
Kuwra jakiś niefart z tym focusem. Kości tyle gnoju robią? Szwagier ma 1.6 HDi 9 letnie ja 2.0hdi 12 i póki co ok :|

Re: Ford Focus 1.6tdci 2011 Frozen White, Remap 95->131hp

PostNapisane: 13 kwi 2020, 09:07
przez rafał88
Noo fart nie fart, to nie nowe auto a tez niedopatrzenie z mojej strony jak ecu walil bledami. Aa z tymi kosciami to nie tylko ten model tak, mercedesy tez maja te same typy kosci i tez trzeba tego pilnowac.

Dobrze ,ze to [tiiit] i koszta 17zl/szr.

PostNapisane: 13 kwi 2020, 09:12
przez JohnnyB
A to problem z wtykami w wtryskiwaczu czy wtyczki na wiazce ?

Re: Ford Focus 1.6tdci 2011 Frozen White, Remap 95->131hp

PostNapisane: 13 kwi 2020, 09:20
przez rafał88
Na wiazce nie doprecyzowalem.

Aa glowna przycyzna to dpf, jak trzeba podlac ropką a styk slaby to grzeje sie wszystko 2x... W kosci styki platik zgrzeją luz sie robi az strzela iskra . I to nie jednostokowy przypadek , jak ruszylem temat na forum focusa masa ludzi pisalo wlasnie o sprawdzenie kosci/wiazki.

Aa i wlasnie pozniek auta kopcą sie na drogachjak sie nie skontroluje

Dopisano 13 kwi 2020, 09:24:

To kosc z 1 cylindra, najgorzej wygladała po rozbraniu.

Dopisano 13 kwi 2020, 09:41:

Ciezko to zobaczyc na foto , ale jeden pin jest lekko przytyopiony.

PostNapisane: 13 kwi 2020, 12:02
przez JohnnyB
Sprawdzałeś ile kosztuje cała nowa wiązka ? Chyba bym się nie bawił w pojedyncze wymiany, tylko od razu komplet.

Re: Ford Focus 1.6tdci 2011 Frozen White, Remap 95->131hp

PostNapisane: 13 kwi 2020, 12:30
przez rafał88
Wiazka jest dobra, rozprulem peszel i przegladnalem cala i tylko same kosci są przyczyna i kocnowki przewodow od slabego przewodzenia sie przegrzaly.
Wiazka tylkp uzywka i to cala do zmiany nie jest rozpinana nigdzie po drodze....

Chociaz nie wkem czy nie kupie bo koszt 200zl.

Re: Ford Focus 1.6tdci 2011 Frozen White, Remap 95->131hp

PostNapisane: 13 kwi 2020, 12:34
przez Neonixos666
ale po co ta używana wiązka jak możesz trafić na taką samą jaką masz.

Re: Ford Focus 1.6tdci 2011 Frozen White, Remap 95->131hp

PostNapisane: 13 kwi 2020, 13:39
przez rafał88
Albo jeszcze gorsza. Moja jest okej tylko wtyczki i kocnwoki kabli skopcone.

W najblizszy weekend wszysrko sie okaze czy bd okej.

PostNapisane: 13 kwi 2020, 15:12
przez JohnnyB
Pytales po serwisach forda ? Czasemw serwisach ceny w cale nie odstraszaja jakos mocno. Nie srawdzalem ceny jak cos ;) wiec nie wiem jak w tym przypadku.

Re: Ford Focus 1.6tdci 2011 Frozen White, Remap 95->131hp

PostNapisane: 13 kwi 2020, 15:22
przez rafał88
JohnnyB napisał(a):Pytales po serwisach forda ? Czasemw serwisach ceny w cale nie odstraszaja jakos mocno. Nie srawdzalem ceny jak cos ;) wiec nie wiem jak w tym przypadku.


A sprawdze zapytam ;)

Dopisano 13 kwi 2020, 15:42:

Poprzegladalem troche uzywki wiazek i widze ,ze wszystkie sa tak samo zgrzane przy wtyczkach od wtryskow.
I tak sobie mysle czy nie lepiej byloby wypruć wiazek i wymienic cale przewody od samego sterownika... Roboty nie byloby z za duzo z tego co sie juz zorientowalem.

PostNapisane: 13 kwi 2020, 18:27
przez zadra
ja nie widzę powodu, żeby wymieniać przewody- masz jakieś podejrzenia, że uszkodzone linki miedzi, albo izolacja spękana?Jeśli już, to obciąłbym trochę głębiej a nie przy samych wtyczkach, i polutowałbym dodatkowe odcinki przewodów tak, żeby łączenia schowały się w peszlach.
Oczywiście, wszystkie luty zabezpieczone przed wilgocią i zwarciami.
Najważniejsze jak widzę, to wymienić te spróchniałe wtyczki.

Re: Ford Focus 1.6tdci 2011 Frozen White, Remap 95->131hp

PostNapisane: 13 kwi 2020, 19:09
przez rafał88
Noo rozprulem dosc sporo peszla do samej wysokosck skrzyni biegow i kable ani nie sa poprzytapiane ani izolacja niema innej barwy tak jak przy samych kosciach.

To samo Zazdra doradzal mi znajomy , chociaz samych przewodow jest spory nadmiar i bez dokladania uciętych odcinków mozna wpiąc kosci i peszle upchać jak fabryka.
W /sobote wszystko sie okaze;) Na tygodniu niemam cxasu po robocie na takie dlubania zbyt pozno wracam ,ani jak dawniej garazu na grzebanie wieczirami.

Re: Ford Focus 1.6tdci 2011 Frozen White, Remap 95->131hp

PostNapisane: 18 kwi 2020, 20:50
przez rafał88
Klekot ogarniety <jupi> Micha cieszy teraz.

Re: Ford Focus 1.6tdci 2011 Frozen White, Remap 95->131hp

PostNapisane: 18 kwi 2020, 20:57
przez Neonixos666
Naprawa diesla która nie pochłonęła jednej wypłaty to nie naprawa :P

Re: Ford Focus 1.6tdci 2011 Frozen White, Remap 95->131hp

PostNapisane: 18 kwi 2020, 21:14
przez rafał88
Neonixos666 napisał(a):Naprawa diesla która nie pochłonęła jednej wypłaty to nie naprawa :P


I niech tak zostanie , tkm bez zagladania pod maskw ;p

Re: Ford Focus 1.6tdci 2011 Frozen White, Remap 95->131hp

PostNapisane: 18 kwi 2020, 21:36
przez Neonixos666
Ja muszę zajrzeć i wymienić uszczelkę przy zaworze zawirowania powietrza bo gnój na kolektorze się robi, dziś zamówiłem.

Re: Ford Focus 1.6tdci 2011 Frozen White, Remap 95->131hp

PostNapisane: 19 kwi 2020, 08:38
przez rafał88
Aa to do 16v w klekotach montuja takie cuda.

Ogolem jest ciekaw wielu rzeczy i duzo chcialbyk rozebrac i zajrzec co gdzie i jak wyglada i czy jest wlasnie w dolocie duzo syfu i jak wyglada egr , jedyny problem to cxas..

PostNapisane: 20 kwi 2020, 23:28
przez Neonixos666
rafał88 napisał(a):Aa to do 16v w klekotach montuja takie cuda.


normalnie to w kolektorze jest listwa i 4 klapy. Tu kolektor ssący jest podzielony na kanały a zawór przymyka jeden żeby bardziej zawirować powietrze.
Nie grzeb bo zepsujesz :P Najgorzej jest wtedy gdy zmęczone wtryski generują syf który przez egr trafia do silnika w formie sadzy a to tego miesza się z olejem puszczanym przez zmęczoną sprężarkę i mamy problem gotowy. Jak wszystko działa to lepiej nie ruszać <lol>