Strona 7 z 14
Re: Ford Focus 1.6tdci 2011 Frozen White, Remap 95->131hp
Napisane:
12 kwi 2020, 08:40
przez rafał88
Tak , albo szukaj Pan drugi motor
Wczoraj kolejna kosc pie#$%lila, tym razem 4 gar. I dalej cyrk w trakcie jazdy. Trzeba czekac na kosci
Napisane:
12 kwi 2020, 22:53
przez Neonixos666
rafał88 napisał(a):Tak , albo szukaj Pan drugi motor
bo zawory się powypalały i kompresje traci dlatego tak chodzi
rafał88 napisał(a):Wczoraj kolejna kosc pie#$%lila, tym razem 4 gar. I dalej cyrk w trakcie jazdy. Trzeba czekac na kosci
No to życzę szybkiej naprawy
Re: Ford Focus 1.6tdci 2011 Frozen White, Remap 95->131hp
Napisane:
13 kwi 2020, 01:40
przez Dominator
Kuwra jakiś niefart z tym focusem. Kości tyle gnoju robią? Szwagier ma 1.6 HDi 9 letnie ja 2.0hdi 12 i póki co ok
Re: Ford Focus 1.6tdci 2011 Frozen White, Remap 95->131hp
Napisane:
13 kwi 2020, 09:07
przez rafał88
Noo fart nie fart, to nie nowe auto a tez niedopatrzenie z mojej strony jak ecu walil bledami. Aa z tymi kosciami to nie tylko ten model tak, mercedesy tez maja te same typy kosci i tez trzeba tego pilnowac.
Dobrze ,ze to [tiiit] i koszta 17zl/szr.
Napisane:
13 kwi 2020, 09:12
przez JohnnyB
A to problem z wtykami w wtryskiwaczu czy wtyczki na wiazce ?
Re: Ford Focus 1.6tdci 2011 Frozen White, Remap 95->131hp
Napisane:
13 kwi 2020, 09:20
przez rafał88
Na wiazce nie doprecyzowalem.
Aa glowna przycyzna to dpf, jak trzeba podlac ropką a styk slaby to grzeje sie wszystko 2x... W kosci styki platik zgrzeją luz sie robi az strzela iskra . I to nie jednostokowy przypadek , jak ruszylem temat na forum focusa masa ludzi pisalo wlasnie o sprawdzenie kosci/wiazki.
Aa i wlasnie pozniek auta kopcą sie na drogachjak sie nie skontroluje
Dopisano 13 kwi 2020, 09:24:
To kosc z 1 cylindra, najgorzej wygladała po rozbraniu.
Dopisano 13 kwi 2020, 09:41:
Ciezko to zobaczyc na foto , ale jeden pin jest lekko przytyopiony.
Napisane:
13 kwi 2020, 12:02
przez JohnnyB
Sprawdzałeś ile kosztuje cała nowa wiązka ? Chyba bym się nie bawił w pojedyncze wymiany, tylko od razu komplet.
Re: Ford Focus 1.6tdci 2011 Frozen White, Remap 95->131hp
Napisane:
13 kwi 2020, 12:30
przez rafał88
Wiazka jest dobra, rozprulem peszel i przegladnalem cala i tylko same kosci są przyczyna i kocnowki przewodow od slabego przewodzenia sie przegrzaly.
Wiazka tylkp uzywka i to cala do zmiany nie jest rozpinana nigdzie po drodze....
Chociaz nie wkem czy nie kupie bo koszt 200zl.
Re: Ford Focus 1.6tdci 2011 Frozen White, Remap 95->131hp
Napisane:
13 kwi 2020, 12:34
przez Neonixos666
ale po co ta używana wiązka jak możesz trafić na taką samą jaką masz.
Re: Ford Focus 1.6tdci 2011 Frozen White, Remap 95->131hp
Napisane:
13 kwi 2020, 13:39
przez rafał88
Albo jeszcze gorsza. Moja jest okej tylko wtyczki i kocnwoki kabli skopcone.
W najblizszy weekend wszysrko sie okaze czy bd okej.
Napisane:
13 kwi 2020, 15:12
przez JohnnyB
Pytales po serwisach forda ? Czasemw serwisach ceny w cale nie odstraszaja jakos mocno. Nie srawdzalem ceny jak cos
wiec nie wiem jak w tym przypadku.
Re: Ford Focus 1.6tdci 2011 Frozen White, Remap 95->131hp
Napisane:
13 kwi 2020, 15:22
przez rafał88
JohnnyB napisał(a):Pytales po serwisach forda ? Czasemw serwisach ceny w cale nie odstraszaja jakos mocno. Nie srawdzalem ceny jak cos
wiec nie wiem jak w tym przypadku.
A sprawdze zapytam
Dopisano 13 kwi 2020, 15:42:Poprzegladalem troche uzywki wiazek i widze ,ze wszystkie sa tak samo zgrzane przy wtyczkach od wtryskow.
I tak sobie mysle czy nie lepiej byloby wypruć wiazek i wymienic cale przewody od samego sterownika... Roboty nie byloby z za duzo z tego co sie juz zorientowalem.
Napisane:
13 kwi 2020, 18:27
przez zadra
ja nie widzę powodu, żeby wymieniać przewody- masz jakieś podejrzenia, że uszkodzone linki miedzi, albo izolacja spękana?Jeśli już, to obciąłbym trochę głębiej a nie przy samych wtyczkach, i polutowałbym dodatkowe odcinki przewodów tak, żeby łączenia schowały się w peszlach.
Oczywiście, wszystkie luty zabezpieczone przed wilgocią i zwarciami.
Najważniejsze jak widzę, to wymienić te spróchniałe wtyczki.
Re: Ford Focus 1.6tdci 2011 Frozen White, Remap 95->131hp
Napisane:
13 kwi 2020, 19:09
przez rafał88
Noo rozprulem dosc sporo peszla do samej wysokosck skrzyni biegow i kable ani nie sa poprzytapiane ani izolacja niema innej barwy tak jak przy samych kosciach.
To samo Zazdra doradzal mi znajomy , chociaz samych przewodow jest spory nadmiar i bez dokladania uciętych odcinków mozna wpiąc kosci i peszle upchać jak fabryka.
W /sobote wszystko sie okaze;) Na tygodniu niemam cxasu po robocie na takie dlubania zbyt pozno wracam ,ani jak dawniej garazu na grzebanie wieczirami.
Re: Ford Focus 1.6tdci 2011 Frozen White, Remap 95->131hp
Napisane:
18 kwi 2020, 20:50
przez rafał88
Klekot ogarniety
Micha cieszy teraz.
Re: Ford Focus 1.6tdci 2011 Frozen White, Remap 95->131hp
Napisane:
18 kwi 2020, 20:57
przez Neonixos666
Naprawa diesla która nie pochłonęła jednej wypłaty to nie naprawa
Re: Ford Focus 1.6tdci 2011 Frozen White, Remap 95->131hp
Napisane:
18 kwi 2020, 21:14
przez rafał88
Neonixos666 napisał(a):Naprawa diesla która nie pochłonęła jednej wypłaty to nie naprawa
I niech tak zostanie , tkm bez zagladania pod maskw ;p
Re: Ford Focus 1.6tdci 2011 Frozen White, Remap 95->131hp
Napisane:
18 kwi 2020, 21:36
przez Neonixos666
Ja muszę zajrzeć i wymienić uszczelkę przy zaworze zawirowania powietrza bo gnój na kolektorze się robi, dziś zamówiłem.
Re: Ford Focus 1.6tdci 2011 Frozen White, Remap 95->131hp
Napisane:
19 kwi 2020, 08:38
przez rafał88
Aa to do 16v w klekotach montuja takie cuda.
Ogolem jest ciekaw wielu rzeczy i duzo chcialbyk rozebrac i zajrzec co gdzie i jak wyglada i czy jest wlasnie w dolocie duzo syfu i jak wyglada egr , jedyny problem to cxas..
Napisane:
20 kwi 2020, 23:28
przez Neonixos666
rafał88 napisał(a):Aa to do 16v w klekotach montuja takie cuda.
normalnie to w kolektorze jest listwa i 4 klapy. Tu kolektor ssący jest podzielony na kanały a zawór przymyka jeden żeby bardziej zawirować powietrze.
Nie grzeb bo zepsujesz
Najgorzej jest wtedy gdy zmęczone wtryski generują syf który przez egr trafia do silnika w formie sadzy a to tego miesza się z olejem puszczanym przez zmęczoną sprężarkę i mamy problem gotowy. Jak wszystko działa to lepiej nie ruszać