PS; fajnie wyszlo
BMW E90 318i N46 2.0 '06 (wszystkie zmiany str. 1)
aaa i wszystko jasne 
PS; fajnie wyszlo
PS; fajnie wyszlo
Przedni pomysł z folią
przed liftem lampy nie są symetryczne właśnie, lampy cofania psują wszystko
nie myślałeś nad przeszczepem lamp od polifta? już na diodach, bardziej clear.....
E90 jest jak dobrze skrojony garnitur, niby nie powala wielkością wnętrza (jak np. klasa średnia by Ford Mondeo) ale kiedy siedzę za jego kółkiem nie brakuje mi miejsca (a mam 190cm), noo może ten jeden ząbek na dł fotela.. z tyłu zaś głowa w suficie niemalże ale jest OK.
Znajomy ma roczną 318i – trochę kuni brakuje (automat) ale dośc oszczędny. Głośny na postoju (jak diesel klepie ale to już jest ten ed) za to w trasie przy 200km/h..............świszczy nieco tylko szyberdach
Pod kątem komfortu wolę już E90 aniżeli E83 gdzie nie mogę zająć wygodnej pozycji a też trójka w nazwie
Dobry wóz – jak to BMW. Gratuluję.
P.S
Czarna książka
M line niemalże 
E90 jest jak dobrze skrojony garnitur, niby nie powala wielkością wnętrza (jak np. klasa średnia by Ford Mondeo) ale kiedy siedzę za jego kółkiem nie brakuje mi miejsca (a mam 190cm), noo może ten jeden ząbek na dł fotela.. z tyłu zaś głowa w suficie niemalże ale jest OK.
Znajomy ma roczną 318i – trochę kuni brakuje (automat) ale dośc oszczędny. Głośny na postoju (jak diesel klepie ale to już jest ten ed) za to w trasie przy 200km/h..............świszczy nieco tylko szyberdach
Pod kątem komfortu wolę już E90 aniżeli E83 gdzie nie mogę zająć wygodnej pozycji a też trójka w nazwie
Dobry wóz – jak to BMW. Gratuluję.
P.S
Czarna książka

Dzięki bardzo
w rzeczywistości wyglądają o wiele lepiej
W polifcie lampy mają zupełnie inny kształt – musiałbym wymieniać klapę bagażnika. Fakt, mocy mogłoby być ciut więcej, ale przy wyprzedzaniu, jak zrobię redukcję, jest naprawdę fajnie. Automat w BMW jest zmulony niestety.
Seraf, tam kierunki są pomarańczowe (choć na zdjęciu wyszły czerwone
), także zmiana żarówek wiele nie da 
W polifcie lampy mają zupełnie inny kształt – musiałbym wymieniać klapę bagażnika. Fakt, mocy mogłoby być ciut więcej, ale przy wyprzedzaniu, jak zrobię redukcję, jest naprawdę fajnie. Automat w BMW jest zmulony niestety.
Seraf, tam kierunki są pomarańczowe (choć na zdjęciu wyszły czerwone
- Od: 22 cze 2008, 16:35
- Posty: 414
- Skąd: Rz-ów
- Auto: Była: 323f BA, m3 Top Sport...
Jest: BMW e90
z racji tego, że tłumik środkowy był do wymiany, wleciał nowy przelotowy RM Motors

Jakieś byle co nagrałem.
pełna seria z końcówką ultera i środkowym RM01
brzmi na pewno lepiej niż mój poprzedni diesel
oczywiście silniczek nagrzany, na zewnątrz z -15, dlatego pełno pary
Generalnie po wymianie seryjnego tłumika środkowego, dźwięk zmienił się może minimalnie.. Chodziło mi o to, żeby wyeliminować dźwięk metalowej blachy, która oberwała się w poprzednim
http://www.youtube.com/watch?v=ymgWkjGt ... _embedded#!

Jakieś byle co nagrałem.
pełna seria z końcówką ultera i środkowym RM01
Generalnie po wymianie seryjnego tłumika środkowego, dźwięk zmienił się może minimalnie.. Chodziło mi o to, żeby wyeliminować dźwięk metalowej blachy, która oberwała się w poprzednim
http://www.youtube.com/watch?v=ymgWkjGt ... _embedded#!
- Od: 22 cze 2008, 16:35
- Posty: 414
- Skąd: Rz-ów
- Auto: Była: 323f BA, m3 Top Sport...
Jest: BMW e90
Fajny samochód, do takiego zwyczajnego jeżdżenia – bardzo fajny.
Tutaj u Ciebie w temacie jeszcze można poobserwować fajną metamorfozę – wiadomo, że z golaski 318 nie zrobisz 335 na pełnym wypasie, ale stopniowo sobie ją poprawiasz..
Ja jestem miłośnikiem serii, ale również BMW – także Twój samochód również w takiej formie, zdobywa moje uznanie!
Tutaj u Ciebie w temacie jeszcze można poobserwować fajną metamorfozę – wiadomo, że z golaski 318 nie zrobisz 335 na pełnym wypasie, ale stopniowo sobie ją poprawiasz..
Ja jestem miłośnikiem serii, ale również BMW – także Twój samochód również w takiej formie, zdobywa moje uznanie!

Zabiłem swoją Jaszczurkę... :(
- Od: 31 sty 2012, 14:41
- Posty: 54
- Skąd: Poznań
- Auto: :(
Dziękuję
Generalnie to ona "golasem" nie była do końca. Brakowało w serii xenonów, navi i PDC. Tak to półskóry, el. składane lusterka, pakiet oświetlenia (w tym klamki podświetlone z zewnątrz), szyberdach, klimatronic (w ubogich są pokrętła). Xenonki dołożyłem, bez PDC i navi da się żyć
Także jak na 2litrową benzynę wyposażenie jest dobre.
Z mojej strony zostanie jeszcze dołożony spoilerek i dokładka na przód (ew jakieś splitery) i być może dolot (coś takiego np:
http://allegro.pl/uklad-dolotowy-simota ... 35447.html )
Myślę, że na tym zakończę
PS. na jałowym dźwięk przypomina mi mocno zasapanego psa

Generalnie to ona "golasem" nie była do końca. Brakowało w serii xenonów, navi i PDC. Tak to półskóry, el. składane lusterka, pakiet oświetlenia (w tym klamki podświetlone z zewnątrz), szyberdach, klimatronic (w ubogich są pokrętła). Xenonki dołożyłem, bez PDC i navi da się żyć
Z mojej strony zostanie jeszcze dołożony spoilerek i dokładka na przód (ew jakieś splitery) i być może dolot (coś takiego np:

Myślę, że na tym zakończę
PS. na jałowym dźwięk przypomina mi mocno zasapanego psa


- Od: 22 cze 2008, 16:35
- Posty: 414
- Skąd: Rz-ów
- Auto: Była: 323f BA, m3 Top Sport...
Jest: BMW e90
Tak, tak, rozumiem.
Oczywiście nie chciałem, żeby to tak zabrzmiało, że "golas" i w ogóle – napisałem w kontekście mocniejszych, lepiej wyposażonych już w podstawie wersji.
Pewnie, że tak – co chciałeś sobie "spersonalizować" to sobie uczyniłeś i okej – felgi i tak masz fajniejsze niż większość 325/328 i 330 razem wziętych (patrzeć się nie da, gdy pięknie skonfigurowane egzemplarze, w koniakowych, tudzież beżowych skórach suną na zimówkach z felgą w rozmiarze dla Matiza...
Ksenony to sprawa bardzo przydatna, podobnie jak większość bajerów, które w BMW opcją zawsze jednak są.
Chociaż gdybym ja miał dla siebie kupić fajną, ale nie jakąś piekielnie mocną "trójkę", do jeżdżenia na co dzień chyba szukałbym E46 z końca produkcji – jakiś fajny Touring, nawet z najmniejszym R6 (6 cylindrów w BMW, musi być – albo V8!
), w automacie, z pełnym wyposażeniem, ogromna zaleta tych aut, że nawet w słabszych wersjach potrafią mieć kompletne wyposażenia.. 
No, ale jeśli fajnie sobie zrobić/znaleźć to i nawet 318stka daje radę, jak najbardziej – gratuluję, chęci miałeś, plany miałeś, zrealizowałeś sobie, i to się liczy!
Oczywiście nie chciałem, żeby to tak zabrzmiało, że "golas" i w ogóle – napisałem w kontekście mocniejszych, lepiej wyposażonych już w podstawie wersji.
Pewnie, że tak – co chciałeś sobie "spersonalizować" to sobie uczyniłeś i okej – felgi i tak masz fajniejsze niż większość 325/328 i 330 razem wziętych (patrzeć się nie da, gdy pięknie skonfigurowane egzemplarze, w koniakowych, tudzież beżowych skórach suną na zimówkach z felgą w rozmiarze dla Matiza...

Ksenony to sprawa bardzo przydatna, podobnie jak większość bajerów, które w BMW opcją zawsze jednak są.
Chociaż gdybym ja miał dla siebie kupić fajną, ale nie jakąś piekielnie mocną "trójkę", do jeżdżenia na co dzień chyba szukałbym E46 z końca produkcji – jakiś fajny Touring, nawet z najmniejszym R6 (6 cylindrów w BMW, musi być – albo V8!

No, ale jeśli fajnie sobie zrobić/znaleźć to i nawet 318stka daje radę, jak najbardziej – gratuluję, chęci miałeś, plany miałeś, zrealizowałeś sobie, i to się liczy!
Zabiłem swoją Jaszczurkę... :(
- Od: 31 sty 2012, 14:41
- Posty: 54
- Skąd: Poznań
- Auto: :(
No offence
przecież zdaję sobie sprawę, że nie jest to jakiś full wypas i w ogóle. Mogłem kupić np e46, ale nie ujmując oczywiście temu modelowi, strasznie oklepane auto. Na forum co 2 wpis, to właśnie bmw e46. Mimo to i tak są piękne- szczególnie w mpaku
E90 jest jeszcze mało. Poza tym zawsze to "świeższe" auto.
Co do silnika – najlepiej v12
Tylko za co lać benzynkę...
Poza tym darłem auto z Niemiec, także 2-litrówka, to był max (akcyza). Co do R6, owszem są i 2litrowe, jednak nie w e90. Dla mnie i tak ten motor, to nieporozumienie 
Co do silnika – najlepiej v12
- Od: 22 cze 2008, 16:35
- Posty: 414
- Skąd: Rz-ów
- Auto: Była: 323f BA, m3 Top Sport...
Jest: BMW e90
Powiem Ci, że mamy jedno 4.4 V8 w X5, i szczerze...realnie daje się nią palić tyle, ile "znaffcy" podają jako spalania swoich 320stek...a przecież tam jest 320KM i ponad 2 tony samochodu!
Z takich tych nowszych "trójek" to kilka bym sobie wytypował...ale i tak moje główne marzenia dotyczące BMW 3er wiążą się z E30'stkami i oryginalnie zachowanymi M3 E36...
E46 i E90/E91/E92/E93 to jak najbardziej fajne auta – ale chyba się ze mną zgodzisz, że tyle naturalności i charakteru BMW, ile zawierały w sobie E30, czy E36 już niestety auta tej marki nigdy nie osiągną. Pomimo, że to naprawdę świetne samochody.
No nic – widzę, że o BMW moglibyśmy wspólnie napisać książkę...
Nie chcę Ci tu już bardziej OT rozpisywać, także...
Życzę przyjemnego wieczoru, i dużo radości z jazdy BM'ką..

Z takich tych nowszych "trójek" to kilka bym sobie wytypował...ale i tak moje główne marzenia dotyczące BMW 3er wiążą się z E30'stkami i oryginalnie zachowanymi M3 E36...

E46 i E90/E91/E92/E93 to jak najbardziej fajne auta – ale chyba się ze mną zgodzisz, że tyle naturalności i charakteru BMW, ile zawierały w sobie E30, czy E36 już niestety auta tej marki nigdy nie osiągną. Pomimo, że to naprawdę świetne samochody.
No nic – widzę, że o BMW moglibyśmy wspólnie napisać książkę...
Nie chcę Ci tu już bardziej OT rozpisywać, także...
Życzę przyjemnego wieczoru, i dużo radości z jazdy BM'ką..
Zabiłem swoją Jaszczurkę... :(
- Od: 31 sty 2012, 14:41
- Posty: 54
- Skąd: Poznań
- Auto: :(
Żadne OT, póki tyczy się BMW
Pewnie, że się zgodzę. Stare modele były najlepsze. Ale to nie powód, żeby jeździć na co dzień e30
Marzenie, to posiadać takie auto w garażu, jako 2, a nawet 3, w idealnym stanie
Mi z kolei cholernie podobają się 7er, szczególnie w longu... To jest totalna prezeska
Taka 740il by wystarczyła
Jednak świat idzie naprzód i nie sposób tego zmienić. Wg mnie i tak BMW to bardzo indywidualne auta, które ciągle ciężko pomylić z jakimkolwiek innym.
Dzięki, wzajemnie

Dzięki, wzajemnie
- Od: 22 cze 2008, 16:35
- Posty: 414
- Skąd: Rz-ów
- Auto: Była: 323f BA, m3 Top Sport...
Jest: BMW e90
Taaaaaaak!
E38 V12 w looongu...zielona w beżach!
No i E32 V12 w garażu, na niedzielne przejażdżki...
E38 V12 w looongu...zielona w beżach!

No i E32 V12 w garażu, na niedzielne przejażdżki...
Zabiłem swoją Jaszczurkę... :(
- Od: 31 sty 2012, 14:41
- Posty: 54
- Skąd: Poznań
- Auto: :(
Oj, bo mówiliśmy akurat o 7er...
E24...
E31...

E24...

E31...

Zabiłem swoją Jaszczurkę... :(
- Od: 31 sty 2012, 14:41
- Posty: 54
- Skąd: Poznań
- Auto: :(
I kolejny delikatny, ale jakże cieszący oko dodatek
Nowe dekielki do niedawno zakupionych felg. Co najważniejsze – made in germany. Większość na allegro to jakaś chińszczyzna, a te oferowane przez ASO, są włoskie, co mnie bardzo ciekawi. Moje stare dekielki również pochodzą z Włoch. Są identyczne jak np te z aukcji:
http://allegro.pl/nowe-dekielki-bmw-ory ... 27480.html
Dodatkowo po wpisaniu tego samego numeru seryjnego, który na nich widnieje, wyskakuje takie coś: https://www.bmwautoparts.net/pl/katalog ... er-search=
Na to wychodzi, że do ori felg pakowali dekielki z Włoch, które są gorzej wykonane, ponieważ emblemat nie jest tak jakby "zlany" z plastikiem, a jedynie przyklejony, z jakimiś trzymającymi zakładkami.


Dodatkowo po wpisaniu tego samego numeru seryjnego, który na nich widnieje, wyskakuje takie coś: https://www.bmwautoparts.net/pl/katalog ... er-search=
Na to wychodzi, że do ori felg pakowali dekielki z Włoch, które są gorzej wykonane, ponieważ emblemat nie jest tak jakby "zlany" z plastikiem, a jedynie przyklejony, z jakimiś trzymającymi zakładkami.
Ostatnio edytowano 7 kwi 2012, 21:37 przez fixerq, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 22 cze 2008, 16:35
- Posty: 414
- Skąd: Rz-ów
- Auto: Była: 323f BA, m3 Top Sport...
Jest: BMW e90
Proponuję znaczki na aucie wymienić na carbon
IMHO są piękne , kolega ma w E60 i wyglądają bosko przy ciemnym kolorze lakieru 


Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości