Seat Exeo 2.0TSI czyli A4B7 z innym znaczkiem

Postprzez yasko » 17 mar 2025, 13:39

Jak już się zalogowałem, aby napisac coś na czaterii to i tu dopisze.

Auto śmiga, choć rok temu odezwała się rzecz, która w silniku BWE poinna dłużej pojeździć – pompa oleju z wałkami wyrównoważającymi. Temat porzadnie naprawiony u Apteki z okolic Mławy.
Auto nadal nie robi więcej jak 10k km i jeździ na oleju penrite.
Na torze Poznań nie byłem i pewnie się nie wybiorę, a chciałbym tylko dlatego żeby sie przekonac że jestem w stanie wykręcić czas poniżej 2:00 min.

Poza tym byłem ciekawy prędkości maksymalnej i na niemieckiej autostradzie auto spokojnie jechało 250 kmh. Wg obrotomierza licznik powininem pokryć (280 kmh) na maksymalnych obrotach, tj. 6000 rpm. Ja tego nie zamierzam sprawdzać. 250 to i tak było 0 50 ponad mój wewnętrzny limit.

Mierzyłem tez przyspieszenie 0-100 kmh i wychodzi poniżej 7 sek, pewnie jestem w stanie zejść do niskich 6, ale szkoda mi opon i sprzegła na uczenie się idealnego startu z FWD nawet ze szperą. Pelnej mocy używam na 2 biegu na letnich i na 3 na zimówkach i jest ok <czarodziej>

Prawdopodobnie w tym roku wrócę do marki, więc Exeo będzie na sprzedaż.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 maja 2008, 22:06
Posty: 469 (5/6)
Skąd: GTC
Auto: było:
MX-3 V6, Premacy Sportive 2.0, RX-8 HP, Mazda 6 GY 2.0, Mazda 6 GH 2.5, RX-8 R3
jest: 5 Sport 2.0

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy