Palele napisał(a):Auto po wakacjach pewnie pójdzie pod młotek. Chce wrócić do mazdybrakuje mi tego sztywnego, pewnego układu kierowniczego
Ty tak na serio


www.mazdaspeed.pl
Palele napisał(a):Auto po wakacjach pewnie pójdzie pod młotek. Chce wrócić do mazdybrakuje mi tego sztywnego, pewnego układu kierowniczego
chmielu_KL napisał(a):Palele napisał(a):Auto po wakacjach pewnie pójdzie pod młotek. Chce wrócić do mazdybrakuje mi tego sztywnego, pewnego układu kierowniczego
Ty tak na seriomasz fajne ładne auto, na drogach tego mało. Mazd jest od groma i nie ma w nich ciekawego, ani specjalnego
Palele napisał(a):Czyli taki kawałek metalu powoduje drastyczne, odczuwalne obniżenie mocy. Nie sądziłem że tłumik końcowy może tak wpływać na moc.
Gib napisał(a):nie za grubo 4 cale do 4 cyl 2.0 o deklarowanej mocy 220 km?
Palele napisał(a):Gib napisał(a):nie za grubo 4 cale do 4 cyl 2.0 o deklarowanej mocy 220 km?
A tam, końcóweczka ładna, cały układ jest seryjny poza tłumikiem końcowym, który de facto leży i czeka na lepsze czasy. Standardowy rynnus musiał być, tak jak w maździe miałem. Na wejściu do rynnusa jest 60mm a na wyjściu 100mm czyli prawie 4 cale![]()
![]()
Poza tym wydech w aucie jest całkowicie seryjny czyli te chyba 2.25 albo 2.5 cala, nie pamiętam juz ile Aero miało.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości