
Po dwóch miesiącach użytkowania przedstawiam swoje AUDI
H I S T O R I A
13-go czerwca odjechała ode mnie BK

Drugie koło ratunkowe – poszedłem do znajomego mojej rodziny, który zajmuje się sprowadzaniem samochodów. Powiedziałem że szukam poliftowego BMW E38/E39 4.4 V8. Po konsultacji z jego znajomym (siedzącym w BMW od kilkudziesięciu lat) zdecydowanie mi odradził. Nie na daily. Zaproponował coś innego, co stało u niego na podwórku i było prywatnym samochodem jego żony. Co prawda żona nie chciała się pozbywać tego samochodu, ale miał mnie tylko przekonać do marki i modelu
3-go sierpnia odbieram telefon – jest, taka jakiej szukamy. Ma kilka mankamentów jak matowy lakier, przepuszczająca podkładka pod pierwszym wtryskiwaczem, lekki odprysk lakieru na lewym tylnym błotniku i generalnie samochód troszkę zaniedbany. Jednak mechanicznie wszystko jest ok, silnik pracuje tak jak powinien, skrzynia płynnie zmienia biegi, bez szarpnięć, do napędu nie ma zastrzeżeń... Bierzemy
28-go sierpnia Audi trafiło do mnie

Wtedy na liczniku widniało około 293400 km przebiegu. No i się zaczęło...

W Y P O S A Ż E N I E
Jak wspomniałem, pod maską znajduje się 3.0 TDI V6, który generuje 240 koni i 500Nm. Napęd na 4 koła przenosi tiptronic, ponieważ tym razem miał być automat.
Jeśli chodzi o wyposażenie, jest bogato
-dwukolorowe skóry
-elektrycznie regulowane, podgrzewane, sportowe fotele (przód)
-poduszki powietrzne (nawet nie liczyłem ile

-światła LED do jazdy dziennej
-automatyczne światła mijana (bixenon) + asystent świateł drogowych (czujnik światła)
-doświetlanie zakrętów
-światła przeciwmgłowe
-tylne światła LED
-tempomat
-servotronic
-elektryczne i podgrzewane lusterka z lampkami "Follow me home" i kierunkowskazami
-samościemniające lusterko wewnętrzne
-4 elektryczne szyby z funkcją auto
-przednia i tylna szyba ze szkła termoizolacyjnego
-trójramienna, wielofunkcyjna kierownica z łopatkami do zmiany biegów
-zmieniarka CD + odtwarzacz DVD + 2 x slot SD + AMI
-sterowanie głosowe
-bluetooth do obsługi połączeń telefonicznych
-nawigacja
-sportowe zawieszenie
-sensor deszczu
-system bezkluczykowy Keyless
-czujniki parkowania z tyłu
-oświetlenie Ambient wewnątrz
-dwustrefowy, automatyczny klimatronic
-multifunkcyjny wyświetlacz między zegarami z odblokowanym dostępem do stopera i czujnika temperatury oleju
i wiele, wiele innych jak systemy bezpieczeństwa
N A P R A W Y / M O D Y F I K A C J E
-wymiana mechanizmu wycieraczek – wrzesień 2018
-wymiana dolnego dużego wahacza prawego przedniego koła wraz z łącznikiem stabilizatora – wrzesień 2018
M U L T I M E D I A