Kilka słów o moim galu
Pod maską siedzi 2,5 V6 SOHC zasilany paliwem alternatywnym
Wyposażenie
Legenda: standard, dołożone, dołożone przeze mnie
-abs
-tlc (kontrola trakcji)
-3x airbag (kierownica + siedzenia)
-spryskiwacze lamp
-halogeny soczewkowe
-lampy dalekosiężne
-immobilizer
-alarm
-klimatronik
-4 szyby elektryczne
-podgrzewane, elektrycznie regulowane i elektrycznie składane lusterka
-podgrzewane siedzenia
-fotele regulowane elektrycznie
-tempomat
-lusterko fotochromatyczne
-światła zapalane samoczynnie po przekręceniu kluczyka
-automatyczne ryglowanie zamków
-podświetlanie wnętrza podłokietnika
-cyfrowy licznik kilometrów z 2 licznikami dziennymi
-podwójny podłokietnik
-regulacja odcinka lędźwiowego w 4 zakresach w obu fotelach (od twardego do miękkiego)
-regulacja elektryczna góra dół z podziałem na przód i tył siedziska obu foteli
-antenka automatyczna
-komputer pokładowy "UKP"
-zegary HC
-tweetery przy lusterkach
-lifty maski
-filtr kabinowy
-regulowana wysokość pasów bezpieczeństwa
-podłokietnik tylny
-wspomaganie kierownicy
-centralny zamek z pilotem
-nawigacja
-kamera cofania
-pilot sterowania radia przy kierownicy
wizualnie:
-pakiet Avance
-lotka z VR4 ze stopem
-wykończenie w drewnie + skórzana kierownica Nardi Torino
-alufelgi 16"
-lakier metalik
mechanicznie:
-tłumik końcowy Remus
-kolektor dolotowy z Legnum/VR4
-OEM rozpórka kielichów przednich z Legnum/VR4
Fotki:
Wnętrze:
Silnik:
Przyspieszenie
Wykres z hamowni