Nissan X-trail 2.2dci 4x4
Nie da się do tych, w których nie występuje instalacja elektryczna
Z wstępnych rozmów mailowych z producentem UKP też wynikało, że raczej prawidłowo działać nie będzie... a jednak dało radę
Tak naprawdę to UKP działa tak od marca z krótką przerwą (dosłownie
obluzowało się połączenie) do teraz.
Wskazania średniego spalania z normalnej mieszanej eksploatacji pokrywają się z wyliczeniami z tankowania tak do 0,2l/100km. Kalibrację prędkości robiłem do gps – odległość sprawdzałem po słupkach kilometrowych. Tankowania robiłem na jednej stacji podczas testów. Na trasie przy spokojnej długiej jeździe potrafi zaniżyć tak do 0,5l/100 i odwrotnie w mieście i w terenie tak do 0,5 zawyża. Już pisałem o tym problemie, ale potrzebują odczyt z oscyloskopu a ja takowego nie posiadam...
Samo urządzonko jest dosyć sprytne... potrafi liczyć czasy przyśpieszeń do danej prędkości, czas na 1/4, elastyczność itp. Po podłączeniu sondy szerokopasmowej ma możliwość odczytu AFR i wiele, wiele innych pierdułek
Szerzej o możliwościach: http://www.reveltronics.com/pl/produkty ... ladowy-ukp
Z wstępnych rozmów mailowych z producentem UKP też wynikało, że raczej prawidłowo działać nie będzie... a jednak dało radę
Niestety nie posiadam do X-Traila dokumentacji i nie wiem czy będą sygnały do pomiaru zużycia paliwa i prędkości. Z tego co kojarze to jest to silnik PSA (francuski) – może orientuje się Pan w jakich autach był jeszcze montowany? może w ten sposób uda się zdobyć dokumentacje
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Tak naprawdę to UKP działa tak od marca z krótką przerwą (dosłownie
Wskazania średniego spalania z normalnej mieszanej eksploatacji pokrywają się z wyliczeniami z tankowania tak do 0,2l/100km. Kalibrację prędkości robiłem do gps – odległość sprawdzałem po słupkach kilometrowych. Tankowania robiłem na jednej stacji podczas testów. Na trasie przy spokojnej długiej jeździe potrafi zaniżyć tak do 0,5l/100 i odwrotnie w mieście i w terenie tak do 0,5 zawyża. Już pisałem o tym problemie, ale potrzebują odczyt z oscyloskopu a ja takowego nie posiadam...
Samo urządzonko jest dosyć sprytne... potrafi liczyć czasy przyśpieszeń do danej prędkości, czas na 1/4, elastyczność itp. Po podłączeniu sondy szerokopasmowej ma możliwość odczytu AFR i wiele, wiele innych pierdułek
Kiedyś widziałem aukcję tego, pisali właśnie ,ze nie działa ze wszystkimi samochodami, nawet wyszczególnili co auto musi mieć. Nie wiem czy np. nie musiał mieć jednego wtrysku z przewodem sygnałowym, w VAGach jest w każdym ale np. w DiTD podobno nie ma i nie szło tego założyć. Może to jakaś udoskonalona wersja i działa teraz lepiej. Poczytałem stronkę i w tej kasie rewelacja. Wyjdzie ~250zł na gotowo, a jakbym chciał do siebie zakładać pełny FIS to licznik, przestrajanie immo i cała rzeźba w gwnie, przynajmniej 6 stówek. Dużo z tym jest zabawy przy podłączaniu? Ten silnik co ty masz chyba jest jeszcze w Primerach i Almerze końcówki produkcji.
Da radę i w ditd.
do pomiaru zużycia potrzebujesz:
1) sygnał prędkości – w ditd jest na bank, licznik masz elektroniczny więc sygnał można ukraść z tego miejsca.
2) sygnał z w(y)trysku – albo z kabla przy cpu albo jak nie masz schematu to można wpiąć się za wtryskiem
ewentualnie 3) – (tak jak u mnie) – pomiar ciśnienia na CR
2 godzinki (na mrozie
). Kwestia podłączenia prosta jak sikanie... problem ewentualnie może być z zamontowaniem wyświetlacza – ja np. nie miałem miejsca fabrycznego, więc kombinowałem z zaślepką od radia 1 din, która też nie pasowała.
Co do silnika. To co ja mam to chyba tylko w X... Blok 2.2 -tak, był w różnych ale były jakieś różnice w osprzęcie i mocach.
Wiem jednak, że zamiast dwumasy można zrobić konwersję na jednomas z tino. P&P
do pomiaru zużycia potrzebujesz:
1) sygnał prędkości – w ditd jest na bank, licznik masz elektroniczny więc sygnał można ukraść z tego miejsca.
2) sygnał z w(y)trysku – albo z kabla przy cpu albo jak nie masz schematu to można wpiąć się za wtryskiem
ewentualnie 3) – (tak jak u mnie) – pomiar ciśnienia na CR
Bart0n napisał(a):Dużo z tym jest zabawy przy podłączaniu?
2 godzinki (na mrozie
Co do silnika. To co ja mam to chyba tylko w X... Blok 2.2 -tak, był w różnych ale były jakieś różnice w osprzęcie i mocach.
Wiem jednak, że zamiast dwumasy można zrobić konwersję na jednomas z tino. P&P
Bart0n napisał(a):A zrobiłeś u siebie obsługę czujnika ciśnienia doładowania? Fajna funkcja. Przeraża mnie wizja ściągania tylu plaściorów i przepychania kabli.
będzie doładowanie, afr i temp oleju
ps
nemi się chwali spalaniem forda to i ja się pochwalę

Na pierwszy rzut oka to żadna rewelacja... ale należy uwzględnić kilka dodatkowych parametrów:
zimowe wielkie kapcie, aerodynamikę stodoły, jak i dodatkowe kręcenie tylnego wała...
No i trasa długości około 60km pokonana w obie strony, gdzie najdłuższa prosta (bez zakrętów, podjazdów i zjazdów) miała może z kilometr.

te ostatnie miedzy drzewami trudne. malo co nie zawislo autko. fajnie to wyglada.
troche chyba bardziej miekki zawias by sie przydal bo widac ze tylne kola dosc szybko sie odrywaly od piachu. tam jest stabilizator, bo tak wyglada jakby cos trzymalo zewnetrzne kolo i nie pozwalalo na wiekszy skok zawieszenia?
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Jak tam, wymodziłes coś z wnętrzem?
Fajny Tank
Fajny Tank
Super filmik!!
Opel Vectra 2.0 GT 91r. ---> Opel Vectra 1.8 CD 96r. ---> Toyota Avensis 2.0 D4D 00r. ---> Mazda 6 2.0 MZR-CD (CiTD) 04r.---> Nissan X-trail 2.2 dCI 04r.---> Opel Insignia 2.0 CDTI 160KM 4x4 2013r., kombi
Pozdrawiam Lukatoari
https://www.facebook.com/AlfabetSmakuMadzi/?fref=ts
Pozdrawiam Lukatoari
https://www.facebook.com/AlfabetSmakuMadzi/?fref=ts
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości