Daihatsu Cuore l201. 850cm. 92r

Postprzez kuzyncukierka » 21 lis 2010, 20:58

I przyszedł czas na kolejnego z "klanu Cukierków" :D
Z powodu braków dostępnych mazd na rynku możliwych do rejestracji w kat. B1 czyli na prawo jazdy od 16 roku życia musiałem pocieszyć się czymś takim. Jest i on...niestety nie Japończyk, lecz bliski mu Koreańczyk <głaszcze> Samochodzik został sprowadzony z De a dokładnie z Berlina. Samochodzik jak na swój wiek trzyma się bardzo dobrze. (1992r prod.) Jeszcze tak zadbanego samochodu z tego rocznika nie widziałem...aż uwierzyć nie mogłem, że nie ma on rdzy na sobie i dlatego pewnego dnia wstawiłem go na warsztat i wraz z młotkiem szukaliśmy rdzy. <glupek2> Niestety bez skutecznie. <diabełek> "pizdziatsu" jak na swoj wiek i swoja wagę buja się całkiem nieźle. 100 km/h na liczniku pojawia się po okolo 12 sek. Myśle, że na samochod o takim zapasie mocy to nie jest źle. Jak go kupiłem byłem i zachwycony (bo to pierwsze moje auto) ale też przerażony ponieważ kolorki troszkę się różniły...mnie to boli jak widzę coś takiego. <rotfl>
Tutaj mam fotkę auta zaraz po kupieniu.

Obrazek

A tutaj fotki już po kilku dniach pracy z lakierami i pastami G3.
Obrazek

Obrazek

Naprawy, modyfikacje:
– Wymiana wszystkich płynów
-Nowe tłoki, pierscienie, wał korbowy, korbowody, panewki, zawory...itd. :D
-nowy lakier na stalówkach <faja>
-przelotowy tłumik (od samego kolektora rurka...nawet fajnie burczy) ;P
– Nowe opony wszystkie 4. Yokohama :]

Car audio.
Wzmacniacz Blaupunkt, Głosnik pionner TS-w306c, 2 srednio tonowki od focusa :] radio sony ;/

Plany:
-na wiosnę jakaś turbinka <diabełek> Najlepiej od wersji TR-xx
-sprężyny -35mm
– jakiś felunek też by się przydał :D
-zimny dolot (orginalny taki średniawy coś)
Ostatnio edytowano 21 lis 2010, 22:10 przez kuzyncukierka, łącznie edytowano 5 razy
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 31 mar 2008, 11:04
Posty: 24
Skąd: brodnica
Auto: Daihatsu cuore l201. Czerwony diabełek.

Postprzez Ania_TM » 21 lis 2010, 21:28

Proszę o wstawienie zdjęć oraz podanie danych w temacie zgodnych z regulaminem forum :)

witamy cukierka <faja>
Ania_TM
 

Postprzez Radex » 22 lis 2010, 15:32

oo tico :D
ladna polerka i fajnie odswiezony wózek :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2007, 23:24
Posty: 8982 (46/30)
Skąd: Zawiercie
Auto: Bunia

Postprzez kuzyncukierka » 22 lis 2010, 20:53

kuzyncukierka napisał(a):niestety nie Japończyk


Jesteś pewien?

W dokumentach, książce serwisowej itd. mam, że Koreańczyk :D
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 31 mar 2008, 11:04
Posty: 24
Skąd: brodnica
Auto: Daihatsu cuore l201. Czerwony diabełek.

Postprzez kuzyncukierka » 22 lis 2010, 23:40

<lol> a ja dam sobie rękę uciąć, że pomiędzy półki sklepowe bez najmniejszego problemu bym wjechał :P A tak serio to jest on szerokości chodnika przed moim domem...i mogę nim bez problemu wyjechać chodnikiem <czarodziej> (oczywiście nie posiadam furtki :P
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 31 mar 2008, 11:04
Posty: 24
Skąd: brodnica
Auto: Daihatsu cuore l201. Czerwony diabełek.

Postprzez Mev » 23 lis 2010, 00:44

Mateusz napisał(a):Jeszcze chwilę temu dałbym sobie rękę uciąć

I byś teraz k...a ręki nie miał! :P

Autko fajne, taki hmmm no fajne :D :P
f*ck
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2005, 14:16
Posty: 5791 (0/3)
Skąd: Piła
Auto: Mercedes CLS '18
Range Rover Sport
Fiat 500

Postprzez Cukierek » 23 lis 2010, 20:20

Ale padaka... tak na poważnie to fajnie się w tym siedzi, wszędzie się wciśnie, no i dobry początek aby zacząć przygodę z autami. Kolejne auto z Monster Garage, więc może lepiej wsadzić ten silnik co leży pod ścianą w garażu? Ja tam widzę klatkę pomalowaną na biało i do tego 2 kubełki(mojego nie sprzedam bo się teraz przyda), gleba i jakieś klasyczne felgi.
www.gtrproject.pl
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
Forumowicz
 
Od: 24 kwi 2005, 21:35
Posty: 1822 (0/2)
Skąd: Brodnica
Auto: 323 BG GT Turbo BPT FWD, Toyota Yaris Hybrid '17,FSR Tarpan

Postprzez Mako » 3 gru 2010, 22:15

Fajne pudelko a marka Daihatsu jest japonska ale pewnie fabryki ma rozsiane po roznych katach globu stad tez w Twoim przypadku korea. Czy to czasami nie ma 3 cylinderkow? jak tak to naprawde fajnie musi burczec na "luznym" wydechu :D Nie wiem czy musze Tobie zyczyc szerokich drog ale na pewno bez awaryjnej jazdy.
Jestem spokojnym, skromnym i dobrym człowiekiem. Po prostu nie każdy zasługuje na to, by mnie takiego oglądać.

Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2007, 22:54
Posty: 2316 (3/13)
Skąd: Szamotuły
Auto: Sirion 1.3 s
Fiat Panda 1.1

Postprzez BratCukierka » 4 gru 2010, 13:55

a Mnie się wydaje, że to jednak produkcja z Japonii.... Pamiętam, że przyglądałem się VINowi kury...zresztą pisałem umowę... i pamiętam taką magiczną literkę "J"
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 20:21
Posty: 3953
Skąd: Brodnica
Auto: Toyota Yaris Hybrid '19

Postprzez l3mur91 » 6 gru 2010, 17:02

Pokaż jakieś Video jak ta pracuje :P

Ostatnio słyszałem jak pracuje Gtti, a to przecie też R3 i szczerze.... byłem w szoku <spoko>
Szczwany Szubrawiec
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lip 2009, 17:04
Posty: 1501 (3/1)
Skąd: Lodz

Postprzez kuzyncukierka » 23 gru 2010, 09:46

No powiem, że R3 fajnie pracuje na przelocie...(czasem słysze w nim moje ulubione V'ki ) :D
Nie mam filmików z bezpośrednio pokazanym wydechem, lecz myślę, że filmiki, które mam oddadza chociaż troszkę dzwięk R3 :D
A teraz R3 zostaje zastąpiony R4 ^^ :D
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 31 mar 2008, 11:04
Posty: 24
Skąd: brodnica
Auto: Daihatsu cuore l201. Czerwony diabełek.

Postprzez Bandit » 23 gru 2010, 10:41

R3 to jak połowa V6 :D swapik dobra rzecz, a co za R4 wkładasz?
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.

Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2010, 19:04
Posty: 4425 (9/13)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Obecnie:
znowu Oplem / za kare :(
Astra Bertone 2.2 coupe

Dawniej:
126p,
Escort Mk5,
626 GF,
323F BG,
Audi 80 B4,
Matiz,
Agila
Mazda 2 DY

Postprzez kuzyncukierka » 24 gru 2010, 00:23

Niestety wkładam silnik 1,1 z Ford fiesta. <jelen> Niestety bo z forda...wole Japan Power :D No ale to tego jakaś turbinka mała...tak gdzieś na 0,3-0,5bara(MAX) by chodziła to jakoś by się to juz zbierało :D Mam silnik z 1,3 (B3) z madzi ale niestety 7 cm brakuje aby go wrzucic no i kilka cm za wysoki... A fieste mam całą na miejscu silnik praktycznie nowy (stał miesiac na mrozach nie dotykany wgl.) I wczoraj za pierwszym razem odpalil bez najmniejszego problemu :D A czesci do fordowskiego wszystkie beda wtedy pod reka :D
Chciałbym wrzucic od mazdy silniczek lecz brak funduszy robi swoje...a tutaj mam gotowca :D
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 31 mar 2008, 11:04
Posty: 24
Skąd: brodnica
Auto: Daihatsu cuore l201. Czerwony diabełek.

Postprzez Bandit » 24 gru 2010, 00:57

Pakowanie silnika od Forda do Mazdy to normalna rzecz :) Nawet sami Japończycy w fabryce (w Hameryce) tak robią (3.0 w M6, CX-9....). Będzie pan zadowolony <spoko>
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.

Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2010, 19:04
Posty: 4425 (9/13)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Obecnie:
znowu Oplem / za kare :(
Astra Bertone 2.2 coupe

Dawniej:
126p,
Escort Mk5,
626 GF,
323F BG,
Audi 80 B4,
Matiz,
Agila
Mazda 2 DY

Postprzez kuzyncukierka » 24 gru 2010, 12:36

No tak...ale to są inne realia...jest kryzys i pakują co popadnie <płacze>
A ja wole jednak JDM...a nie "ford team" <glupek2> no ale co zrobić...wazne, ze prawie 20 koni mi dojdzie na samym silniku a przy wadze 550kg to sporo...no i ciekawe ile jeszcze turbinka da :D
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 31 mar 2008, 11:04
Posty: 24
Skąd: brodnica
Auto: Daihatsu cuore l201. Czerwony diabełek.

Postprzez Cukierek » 24 gru 2010, 13:46

Kuzyn ja bym pakował silnik z dawnej mazdy Mirka, na starcie masz już mocniejszy niż seria 1.3 bo wiesz jak jeździła na 1.3. A że jest większy, maskę można przerobić aby się wszystko zmieściło, komorę też można przerobić, zresztą tata zna się na fachu więc niech działa. A pamiętasz jak jeździła BG GTR look na 1.6 B6T, bo ja wiem jak obecnie jeździ. <diabełek>
www.gtrproject.pl
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
Forumowicz
 
Od: 24 kwi 2005, 21:35
Posty: 1822 (0/2)
Skąd: Brodnica
Auto: 323 BG GT Turbo BPT FWD, Toyota Yaris Hybrid '17,FSR Tarpan

Postprzez kuzyncukierka » 24 gru 2010, 15:58

No niby tak...ale brak kasy goni...a do tego jeszcze elektryk, skrzynia, przerobienie kilkunastu elementow itd. sam wiesz ile to roboty :(
A co do GTR look'a...hmm...wiesz byłem w Sumowie już. Ładne białe 3 felgi ma <lol>
Ale wiem, ze Ty dobra glowe masz to bedzie git majonez :) A w tygodniu możesz wpaść do nas to może przekonasz ojca na Daihatsu Cuore B3 i wkoncu upragnione R4 :D
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 31 mar 2008, 11:04
Posty: 24
Skąd: brodnica
Auto: Daihatsu cuore l201. Czerwony diabełek.

Postprzez Inte » 11 sie 2011, 20:09

ooo Cuore :D

w De jeździłem takimi dwoma i bardzo dobrze je wspominam. W sumie to pierwszy z nich za nic w świecie nie chciał wyzionąć ducha; choć stukaly obydwa przguby przez ponad rok, oleju palił tyle co wachy i kompletnie nikt o niego nie dbał, został zezłomowany ale chodził i walczył do końca :D. Drugi pojechał po roku użytkowania do Polski i dalej śmiga bezproblemowo.
Samochód bardzo fajny, aż czuje sentyment bo nigdy nie nawalił ;)
bezproblemowej eksploatacji życzę <spoko>
Obrazek
Bo tu kończy się rozsądek a zaczyna się Mazda ;)
IRC
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 cze 2007, 17:30
Posty: 470
Skąd: Reda/HH
Auto: była 323BG| jest 626 GE 97 1,8

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy