Mazda CX-7 ER L3-VDT '08 385HP/504NM

CX-3 (DK) / CX-5 (KE) / CX-7 (ER) / CX-9 (TB) / Tribute (CZ/CU) / BT-50 / B

Postprzez Wilczan » 7 sie 2020, 13:01

Witam

Mazda CX-7 2.3T 2008.

Aktualnie 385HP i 504Nm.

Modyfikacje mechaniczne:
– duży dolot powietrza JBR + stożek AEM + airbox customowy
– wydajniejsza pompa paliwa wysokiego ciśnienia AUTOTECH
– sprzęgło ACT z organicznymi okładzinami, bez koła dwumasowego
– duży frontowy intercooler FMIC od SSGarage
– hybrydowe turbo, większe koła sprężarki, inne parametry łopatek
– kute korby od MANLEY + generalny remont silnika
– 3'' downpipe od SSGarage
– 3'' customowy wydech od SSGarage

I oczywiście odpowiednio zmieniony program pod powyższy zestaw.

Auto było strojone na bardzo bezpieczną moc. Miało przy początkowych runach 410HP i spokojnie jeszcze można było podciągnąć ale jest to auto na co dzień.

Prawie wszystkie modyfikacje mechaniczne zrobione w SSGarage.

Modyfikacje wyglądu:
– felgi 18'' Keskin Tuning KT10 czarno-srebrne, szerokość 8,5''
– górny spoiler-lotka tylnej klapy z Alliexpress
– wewnętrzne ozdobne części tylnych lamp pomalowane na czarno (ale nie odbłyśniki, więc świecą tak samo)
– emblemat MazdaSpeed na grillu, +1 do szybkości : )
Załączniki
02.jpg
03.jpg
04.jpg
05.jpg
06.jpg
07.jpg
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 11 paź 2016, 13:40
Posty: 10
Auto: CX-7 2.3T 2008
385HP 504Nm

Postprzez Wilczan » 8 paź 2020, 08:41

Zrobiłem nową wersję airboxa.

Poprzedni był prototypowy, miał kilka niedoróbek i ograniczał zbytnio przestrzeń od strony reflektora.
Nowy poprawiony, trochę mniejszy i pomalowany.

Wejście na stożek ma klapkę z regulacją góra-dół.
Dodatkowo jest otwór od strony nadkola, także z klapką góra-dół. Można sobie otworzyć dolot powietrza od nadkola.
Główny wlot powietrza do airboxa ma identyczny kształt jak oryginalny, więc bez problemu wpasowuje się pod maskę.

Oczywiście oprócz typowych zalet airboxa dodatkowo bardzo mocno tłumi odgłos powietrza zasysanego przez stożek (co kto lubi ale ja wolę słuchać silnika i turbo niż odgłosu mega odkurzacza).

Zaprojektowany przeze mnie. Zrobiony z blachy stalowej o grubości 2mm. Pomalowany proszkowo na czarno. Koszt blach + cięcie i gięcie około 500zł. Koszt malowania 100zł. Do tego pierdoły typu nity, pemy, różne śruby i nakrętki samokontrujące.

Zamocowany do istniejących otworów.
Załączniki
IMG_2673.JPG
IMG_2688.JPG
IMG_2698.JPG
IMG_2702.JPG
IMG_2802.JPG
IMG_2804.JPG
IMG_2807.JPG
IMG_2811.JPG
IMG_2814.JPG
IMG_2815.JPG
IMG_2820.JPG
IMG_2821.JPG
IMG_2826.JPG
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 11 paź 2016, 13:40
Posty: 10
Auto: CX-7 2.3T 2008
385HP 504Nm

Postprzez daaf » 8 paź 2020, 10:36

Wow! Pełna profeska <spoko>
Forumowicz
 
Od: 9 cze 2014, 11:55
Posty: 70 (0/1)
Skąd: Tarnów
Auto: Mazda 6 GL, 2.5
była:
Mazda 6 GG, 2.0

Postprzez Tasman20Wroc » 8 paź 2020, 10:46

Wygląda zacnie <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 maja 2019, 20:45
Posty: 485 (24/11)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 3 BL 2012
Były:
Polonez Caro 1.5 GLE
Golf IV 1.6 MPI

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy