Strona 1 z 1

Mazda CX-7 ER L3-VDT '08 385HP/504NM

PostNapisane: 7 sie 2020, 14:01
przez Wilczan
Witam

Mazda CX-7 2.3T 2008.

Aktualnie 385HP i 504Nm.

Modyfikacje mechaniczne:
– duży dolot powietrza JBR + stożek AEM + airbox customowy
– wydajniejsza pompa paliwa wysokiego ciśnienia AUTOTECH
– sprzęgło ACT z organicznymi okładzinami, bez koła dwumasowego
– duży frontowy intercooler FMIC od SSGarage
– hybrydowe turbo, większe koła sprężarki, inne parametry łopatek
– kute korby od MANLEY + generalny remont silnika
– 3'' downpipe od SSGarage
– 3'' customowy wydech od SSGarage

I oczywiście odpowiednio zmieniony program pod powyższy zestaw.

Auto było strojone na bardzo bezpieczną moc. Miało przy początkowych runach 410HP i spokojnie jeszcze można było podciągnąć ale jest to auto na co dzień.

Prawie wszystkie modyfikacje mechaniczne zrobione w SSGarage.

Modyfikacje wyglądu:
– felgi 18'' Keskin Tuning KT10 czarno-srebrne, szerokość 8,5''
– górny spoiler-lotka tylnej klapy z Alliexpress
– wewnętrzne ozdobne części tylnych lamp pomalowane na czarno (ale nie odbłyśniki, więc świecą tak samo)
– emblemat MazdaSpeed na grillu, +1 do szybkości : )

Re: Mazda CX-7 ER L3-VDT '08 385HP/504NM

PostNapisane: 8 paź 2020, 09:41
przez Wilczan
Zrobiłem nową wersję airboxa.

Poprzedni był prototypowy, miał kilka niedoróbek i ograniczał zbytnio przestrzeń od strony reflektora.
Nowy poprawiony, trochę mniejszy i pomalowany.

Wejście na stożek ma klapkę z regulacją góra-dół.
Dodatkowo jest otwór od strony nadkola, także z klapką góra-dół. Można sobie otworzyć dolot powietrza od nadkola.
Główny wlot powietrza do airboxa ma identyczny kształt jak oryginalny, więc bez problemu wpasowuje się pod maskę.

Oczywiście oprócz typowych zalet airboxa dodatkowo bardzo mocno tłumi odgłos powietrza zasysanego przez stożek (co kto lubi ale ja wolę słuchać silnika i turbo niż odgłosu mega odkurzacza).

Zaprojektowany przeze mnie. Zrobiony z blachy stalowej o grubości 2mm. Pomalowany proszkowo na czarno. Koszt blach + cięcie i gięcie około 500zł. Koszt malowania 100zł. Do tego pierdoły typu nity, pemy, różne śruby i nakrętki samokontrujące.

Zamocowany do istniejących otworów.

PostNapisane: 8 paź 2020, 11:36
przez daaf
Wow! Pełna profeska <spoko>

Re: Mazda CX-7 ER L3-VDT '08 385HP/504NM

PostNapisane: 8 paź 2020, 11:46
przez Tasman20Wroc
Wygląda zacnie <spoko>