Mazda CX-5 KE PE-VPS 2012 Sky Passion 2.0 Manual White Pearl

CX-3 (DK) / CX-5 (KE) / CX-7 (ER) / CX-9 (TB) / Tribute (CZ/CU) / BT-50 / B

Postprzez piotrriv » 3 kwi 2013, 07:49

Ha ! Nie wcześniej niż zmiana modelu :).
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 lut 2012, 20:52
Posty: 200 (3/3)
Auto: Była 323F, CX-5 I gen 2.0 MT.
Jest 2.5 II gen.

Postprzez mily200 » 3 kwi 2013, 08:17

jeśli nie będzie jakiegoś wypadku to zapisuje się w kolejkę
Mam w planach cx-5 ale gdzieś za 2 lata :(
Forumowicz
 
Od: 1 gru 2006, 11:12
Posty: 1886 (0/3)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Seat leon i mx-5

Postprzez piotrriv » 3 kwi 2013, 10:42

Spoko ale pewnie z pięć lat ten model na rynku wytrzyma.

Przy najbliższej wymianie opon zaciski staną się czerwone :). Wrzucę zdjątka i zrobię aktualizację jako, że Mazda bardzo ładnie poradziła sobie z drżącą maską i lusterkami.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 lut 2012, 20:52
Posty: 200 (3/3)
Auto: Była 323F, CX-5 I gen 2.0 MT.
Jest 2.5 II gen.

Postprzez wojteczek29 » 13 kwi 2013, 23:03

to czekamy na info w sprawie tych luster i maski jak sobie z tym poradzili oraz oczywiście o aktualizację o nowe zdjęcia opisu.
Żeby każdy tak dbał o samochód jak ty Piotrze, to byłoby pięknie.
Początkujący
 
Od: 26 lip 2012, 16:34
Posty: 22
Auto: obecnie brak

Postprzez piotrriv » 14 kwi 2013, 10:04

Pod koniec miesiąca się zbiorę. Zaciski od wczoraj już się czerwienią :).
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 lut 2012, 20:52
Posty: 200 (3/3)
Auto: Była 323F, CX-5 I gen 2.0 MT.
Jest 2.5 II gen.

Postprzez Dareczeq » 9 maja 2013, 23:51

Faktycznie niewielkie spalanie jak na ten samochód. Sylwetka także bardzo mi się podoba. Zastanawiam się jak wygląda u Ciebie w srodku. Przyznaję, że sam po prawie 5 latach jeżdzenia małym, twardym MX-3 zapragnąłem troszkę konfortu i wygody. Mój wybór padł jednak na BMW X3 ze wględu na prowadzenie i silnik oraz pewne ograniczenia co do kosztów zakupu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 kwi 2008, 09:00
Posty: 237
Skąd: Pleszew
Auto: BMW X3 E83 3.0 i

Postprzez piotrriv » 10 maja 2013, 07:16

W środku nic się nie zmieniło więc możesz podejrzeć na folderach. Oczywiście wszystko zadbane :).
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 lut 2012, 20:52
Posty: 200 (3/3)
Auto: Była 323F, CX-5 I gen 2.0 MT.
Jest 2.5 II gen.

Postprzez lukiwawa » 13 maja 2013, 09:31

Witam, a czemu Kolega podszedł z taką niechęcią do Diesla, wszak to mazda a nie toyota gdzie i owszem uszczelka pod głowicą i wtryskiwacze są czasem problematyczne no i smoki się zapychają brudami tamując smarowanie ---- ale w maździe ????
Ja osobiście siedziałem w dieslu 2.2 i jest to istna petarda bi-turbo.
Początkujący
 
Od: 5 kwi 2012, 22:10
Posty: 9 (1/0)
Auto: mps

Postprzez Lorento » 13 maja 2013, 14:11

lukiwawa napisał(a):Witam, a czemu Kolega podszedł z taką niechęcią do Diesla, wszak to mazda a nie toyota gdzie i owszem uszczelka pod głowicą i wtryskiwacze są czasem problematyczne no i smoki się zapychają brudami tamując smarowanie ---- ale w maździe ????
Ja osobiście siedziałem w dieslu 2.2 i jest to istna petarda bi-turbo.

Buchahaha... Mazda bezawaryjna w dieslu!
<rotfl>
Nie zatykają się smoki <rotfl>
Nie ma problemów z wtryskami i DPF-em <lol>
A idże no bracie do działu diesel i luknij w wątki...
POGROMCA ZENONÓW!
Nie przeginajcie! Gdzie? ....... W Aucie!!!
Forumowicz
 
Od: 2 lip 2008, 21:21
Posty: 512 (0/1)
Auto: mazda 6 MZR 2,3

Postprzez piotrriv » 13 maja 2013, 19:29

Dzięki Lorento.

Kuzyn miał dwie Mazdy w dieslu i był zadowolony. Nie ma sprawy. Możemy dyskutować czy japońskie diesle są lepsze od niemieckich diesli, czy też nie. Natomiast fakt skomplikowania konstrukcji stawia je dużo niżej niż niewysilona benzyna. Czas starych nieoturbionych diesli bez wszystkich technologii ekopieprzenia, niestety skończył się.
Gorszy może być chyba tylko downsizing :). Moim zdaniem to technologie do wyciągnięcia kasy od ludzi a mówiąc wprost – zwykłe oszustwo. Jeśli Mazda nie schrzaniła nic przy technologii Millera to jest to przyszłość i ekologia.

BTW – nie tylko siedziałem, ale jechałem tym Mazdowskim dieslem biturbo. Impressive ! Niemniej, gdyby ktoś mnie pytał to chciałbym mieć w swoim CX-ie silnik 2.5 w benzynie Millera.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 lut 2012, 20:52
Posty: 200 (3/3)
Auto: Była 323F, CX-5 I gen 2.0 MT.
Jest 2.5 II gen.

Postprzez Grzegorz K » 27 maja 2013, 20:36

Piękne auto. Ale ja najbardziej zazdroszczę fachowca od konserwacji ... ja mam w okolicy samych partaczy.

Podpisuję się pod czarnymi felgami ... miodzio :D
Moje dziewczyny: Kasia Agatka Alinka exMazda3 BK i Mazda6 GL
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2009, 20:38
Posty: 1002 (0/2)
Skąd: Piława Górna
Auto: Mazda 3 BK 2005 HB Y6

Postprzez Cukierek » 13 cze 2013, 22:33

Podoba mi się takie podejście do aut, kupujesz nowe i robisz wszystko po swojej myśli jak być powinno. Z Twoim podejściem i zapałem auto wytrzyma ładnych parę lat, szkoda że tak mały odsetek ludzi kupujących nowe auta dba tak o swoje nabytki bo myślą że jak kupią nowe to nic nie trzeba robić.
Nawet u mnie w firmie jestem jednym z dwóch którzy pilnują wszystkich przeglądów/wymian bo chcą mieć auto sprawne jak prywatne, a reszta ma w <dupa> bo to firmowe.
www.gtrproject.pl
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
Forumowicz
 
Od: 24 kwi 2005, 21:35
Posty: 1822 (0/2)
Skąd: Brodnica
Auto: 323 BG GT Turbo BPT FWD, Toyota Yaris Hybrid '17,FSR Tarpan

Postprzez zibi626 » 28 cze 2013, 11:39

piotrriv napisał(a): ekopieprzenia


<spoko>

piotrriv napisał(a):Gorszy może być chyba tylko downsizing :). Moim zdaniem to technologie do wyciągnięcia kasy od ludzi a mówiąc wprost – zwykłe oszustwo


<spoko> <spoko> <spoko> <spoko>

Gratuluję autka,chociaż po Twoim opisie przyznam,że dość sporo roboty i kasy włożyłeś przy jakby nie patrzeć nowym aucie – tak nie powinno być. Owszem, "pierdoły" jak dywaniki czy dodatkowy spoiler można dokupić,ale tak poważne sprawy jak blachy/lakier winny leżeć w gestii producenta. Tak czy inaczej również jestem zdania,że to że nowe nie wyłącza nas z odpowiedzialności dbania o auto/jakikolwiek przedmiot od pierwszego kilometra/użycia :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2006, 19:54
Posty: 796
Skąd: Kraków
Auto: Były:
Mazda 626 Cronos 2.0 16V '95 LPG BRC24,Mazda Xedos 9 2,5 KL A/T '94 LPG BRC56 :(
Jest
Honda Stream 2.0 iVTEC '01 BRC24

Postprzez piotrriv » 30 cze 2013, 07:47

Niestety żyjemy w czasach gdzie "Technologia Celowego Postarzania Produktu" jest faktem.
Producenci samochodów nie zarabiają za wiele na wyprodukowaniu samochodu a zysk wyrabiają na częściach.

Nic to. Ma prawie 31kkm i chodzi jak pszczółka :).
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 lut 2012, 20:52
Posty: 200 (3/3)
Auto: Była 323F, CX-5 I gen 2.0 MT.
Jest 2.5 II gen.

Postprzez ketome » 19 lip 2013, 08:41

Mam już trzecią Mazdę.Niby wszystko jest ok`,ale :
księgowy liczy żarówki,jakość wykładzin,dodatkowe funkcje komputera?.
Przy takiej cenie – Japończycy dają coraz mniej.
Brak w CX5 np oświetlenia włanczającego się po otwarciu drzwi/ lampka w drzwiach,ma to nawet nowa 6/
Ogólna ocena samochodu 4+.Trakcja jest rewelacyjna,samochód wysoki a nie pływa w koleinach a i zakręty mu nie straszne.Spala benzyny tle samo co 6 diesel/silnik 2.0/.
Czy konserwować podwozie? to jest pytanie.Uważam że nie ma sensu.Mam też skodę ma 10 lat i na podwoziu nie widać rdzy.Uważam że Japończycy też trochę konserwują samochody na rynek europejski.
Lakier na bieżąco konserwowany po każdym myciu/staram się unikać myjni/.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 cze 2008, 14:24
Posty: 103
Auto: kiedyś 626 2.0 16 V,
6 GH2.0 MZR-CD 140KM . obecnie Cx5 BlacMica 2.0

Postprzez piotrriv » 19 lip 2013, 13:42

Ketome – zadzwoń do pierwszego z brzegi mechanika i zapytaj czy konserwować podwozie w Maździe. Potraktuj to jak wyzwanie i napisz co powiedział/powiedzieli ;).
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 lut 2012, 20:52
Posty: 200 (3/3)
Auto: Była 323F, CX-5 I gen 2.0 MT.
Jest 2.5 II gen.

Postprzez slaaawek » 20 lip 2013, 18:17

Witam,
Mazda CX-5, nowe auto cena około 100tys zł.... Czy rzeczywiście należy uznać że w tej cenie japończycy nie przyłożyli sie do konserwacji auta??? Czy zaszłości historyczne powodują w niektórych obowiązkową dodatkową konserwację?? Dla mnie to bardzo dziwne i jestem wręcz zdumiony, że auto w tej cenie należy samodzielnie jeszcze dodatkowo rozkręcać, ingerować i konserwować, brak zaufania? opinie mechaników? Jakie względy i dlaczego należy o tym myśleć?? nie rozumiem do końca.....Ale szanuję i doceniam

pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 13 lip 2013, 11:00
Posty: 6 (0/1)
Skąd: wlkp
Auto: Mazda CX-5
Skymotion 2.0 165KM manual

Postprzez zemoj » 20 lip 2013, 21:38

Zajrzyj pod kilkuletnie Mazdy, to przestaniesz się dziwić.
Dodatkowe zabezpieczenie nowej Mazdy, to bardzo mądry zabieg.
z kropką nad z
Klubowicz
 
Od: 4 sty 2010, 22:12
Posty: 3195 (146/240)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR

Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0

Postprzez slaaawek » 21 lip 2013, 08:06

ale w nowym aucie za 100 tys zł??? to cóż to za auto, cóż to za marka???
Początkujący
 
Od: 13 lip 2013, 11:00
Posty: 6 (0/1)
Skąd: wlkp
Auto: Mazda CX-5
Skymotion 2.0 165KM manual

Postprzez piotrriv » 21 lip 2013, 20:43

Chcesz powiedzieć, że żyjesz w kraju gdzie płacisz Podatek Drogowy w paliwie a drogi są dziurawe, za autostrady płacisz dodatkowo a ponad połowa kasy z Podatku Drogowego znika by łatać dziury budżetowe powstałe przez nieudolność rządzących ?

Co to za kraj ??? Co Ty tu jeszcze robisz ??? Czemu tego nie zaskarżyłeś ???
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 lut 2012, 20:52
Posty: 200 (3/3)
Auto: Była 323F, CX-5 I gen 2.0 MT.
Jest 2.5 II gen.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy