Mazda RX-8 R3 FE 13B-MSP '09
Strona 1 z 1
Dawno tu nie zakładałem żadnego wątku, czas to nadrobić
Panie i Panowie oto R3 z 2009 z oryginalną kierownicą po lewej stronie w stanie miętowym
Zakupiłem auto spontanicznie, przypadkowo nadziałem się na ofertę sprzedaży 5 kilometrów od mojego miejsca zamieszkania. Szukałem innego auta ale R3 było zbyt kuszące, szczególnie w takim stanie.
Auto zostało osobiście sprowadzone z usa przez poprzedniego właściciela. Sprowadzone po lekkiej stłuczce przodem, na tyle delikatnej , że żadna poducha nie wystrzeliła a jedynie wymieniony został zderzak, maska i przedni błotnik. Auto w oryginalnym lakierze, w słońcu błyszczy się niesamowicie. Idzie się zakochać z miejsca
Lampy ksenonowe od razu zostały wymienione na europejskie wersje. Tylne przeciwmgielne jest w lampie cofania by spełniało wymagania norm europejskich.
Auto jest w pięknym oryginalnym stanie na seryjnych 19 calowych felgach, wnętrze jak nowe więc nawet nie przechodzi mi przez myśl by coś tu grzebać, r3 za perfekcyjnie wygląda w serii
Z bonusów auto ma dolot racing beat oraz miało wymieniony wydech na przelotowy 3-calowy z końcowym podwójnym tłumikiem. Dorzuciłem od siebie katalizator magnaflow'a oraz środkowy tłumik by nie niepokoić ludzi na drugim końcu województwa wyciem z wydechu oraz przechodzić przegląd techniczny bez względu na miejsce jego wykonywania
Chwilę martwił mnie przebieg auta jako że buda ma nalatane ponad 195 tys km ale silnik ponoć miał rewizję w usa i faktycznie chodzi perfekcyjnie i odpala idealnie. Stan podwozia również mnie bardzo miło zaskoczył, wygląda lepiej niż moja wychuchana MX-5 z 2006 r widać, że aura w usa była bez porównania bardziej przyjazna niż polska. Do tego wnętrze, który wygląda jak nowe i w sumie nie potrzebowałem innych argumentów by zakupić to auto.
Z rzeczy , które dodłubałem to oczywiście pełen serwis wszystkich płynów, profilaktycznie świece (poprzedni właściciel wymienił cewki zapłonowe , przewody i również świece), odświeżyłem hamulce plus wszystkie nowe klocki i nowe tarcze z przodu nacinane. Dla lepszego czucia auta dałem do przeróbki kierownicę na grubszy i spłaszczony wieniec z "bicepsami" wraz z obszyciem czerwoną nicią. Tego akcentu zdecydowanie brakowało we wnętrzu.
Naprawiłem drobne usterki w stylu nie zawsze podnosząca się szyba pasażera (trybik za 5 zł), naprawa wejścia aux do radia (radio także wymienione na europejskie ) i przepoważna naprawa odpadającego przycisku świateł awaryjnych
Auto jeździ jak nowe, jestem w ciągłym zachwycie jak się prowadzi i brzmi, Stylistycznie to wg. mnie najpiękniejsze auto jakie mazda stworzyła. Czysta poezja
Chyba wystarczy mi już tych zachwytów an chwilę obecną, niech przemówią zdjęcia
I na koniec rodzinne fotki w znakomitym towarzystwie
Panie i Panowie oto R3 z 2009 z oryginalną kierownicą po lewej stronie w stanie miętowym
Zakupiłem auto spontanicznie, przypadkowo nadziałem się na ofertę sprzedaży 5 kilometrów od mojego miejsca zamieszkania. Szukałem innego auta ale R3 było zbyt kuszące, szczególnie w takim stanie.
Auto zostało osobiście sprowadzone z usa przez poprzedniego właściciela. Sprowadzone po lekkiej stłuczce przodem, na tyle delikatnej , że żadna poducha nie wystrzeliła a jedynie wymieniony został zderzak, maska i przedni błotnik. Auto w oryginalnym lakierze, w słońcu błyszczy się niesamowicie. Idzie się zakochać z miejsca
Lampy ksenonowe od razu zostały wymienione na europejskie wersje. Tylne przeciwmgielne jest w lampie cofania by spełniało wymagania norm europejskich.
Auto jest w pięknym oryginalnym stanie na seryjnych 19 calowych felgach, wnętrze jak nowe więc nawet nie przechodzi mi przez myśl by coś tu grzebać, r3 za perfekcyjnie wygląda w serii
Z bonusów auto ma dolot racing beat oraz miało wymieniony wydech na przelotowy 3-calowy z końcowym podwójnym tłumikiem. Dorzuciłem od siebie katalizator magnaflow'a oraz środkowy tłumik by nie niepokoić ludzi na drugim końcu województwa wyciem z wydechu oraz przechodzić przegląd techniczny bez względu na miejsce jego wykonywania
Chwilę martwił mnie przebieg auta jako że buda ma nalatane ponad 195 tys km ale silnik ponoć miał rewizję w usa i faktycznie chodzi perfekcyjnie i odpala idealnie. Stan podwozia również mnie bardzo miło zaskoczył, wygląda lepiej niż moja wychuchana MX-5 z 2006 r widać, że aura w usa była bez porównania bardziej przyjazna niż polska. Do tego wnętrze, który wygląda jak nowe i w sumie nie potrzebowałem innych argumentów by zakupić to auto.
Z rzeczy , które dodłubałem to oczywiście pełen serwis wszystkich płynów, profilaktycznie świece (poprzedni właściciel wymienił cewki zapłonowe , przewody i również świece), odświeżyłem hamulce plus wszystkie nowe klocki i nowe tarcze z przodu nacinane. Dla lepszego czucia auta dałem do przeróbki kierownicę na grubszy i spłaszczony wieniec z "bicepsami" wraz z obszyciem czerwoną nicią. Tego akcentu zdecydowanie brakowało we wnętrzu.
Naprawiłem drobne usterki w stylu nie zawsze podnosząca się szyba pasażera (trybik za 5 zł), naprawa wejścia aux do radia (radio także wymienione na europejskie ) i przepoważna naprawa odpadającego przycisku świateł awaryjnych
Auto jeździ jak nowe, jestem w ciągłym zachwycie jak się prowadzi i brzmi, Stylistycznie to wg. mnie najpiękniejsze auto jakie mazda stworzyła. Czysta poezja
Chyba wystarczy mi już tych zachwytów an chwilę obecną, niech przemówią zdjęcia
I na koniec rodzinne fotki w znakomitym towarzystwie
Less roof, more fun
Zazdro w opór, jak pierwszy raz zobaczyłem R3 w 2011 roku zakochałem się w RX-8 na nowo, niestety R3 nie mój budżet ale pozwoliłem sobie na przedlifta z 2005 i jestem mega zadowolony, a że R3 chyba pod każdym względem jest lepsza a do tego – moim zdaniem – zdecydowanie ładniejsza, nie pozostaje nic innego jak pogratulować zakupu i życzyć bezawaryjności
Wygląd tego auta na żywo miażdży Trochę się zdziwiłem jak pierwszy raz widziałem twoje r3 wracając pieszo z pracy. Wtedy chyba jeszcze nie było katalizatora i tlumika środkowego bo dźwięk z wydechu był potężny
luki_92_92 napisał(a):Zazdro w opór, jak pierwszy raz zobaczyłem R3 w 2011 roku zakochałem się w RX-8 na nowo, niestety R3 nie mój budżet ale pozwoliłem sobie na przedlifta z 2005 i jestem mega zadowolony, a że R3 chyba pod każdym względem jest lepsza a do tego – moim zdaniem – zdecydowanie ładniejsza, nie pozostaje nic innego jak pogratulować zakupu i życzyć bezawaryjności
Nie spodziewałem się, że będę miał kiedyś R3 ale jak już stał prze demną to pokusa była za silna.
Pamiętam, jak na jakimś zlocie ms zobaczyłem po raz pierwszy R3 to łaziłem wokół chyba z 10 minut i nie mogłem przestać cmokać i się zachwycać. Na długo to wrażenie ze mną zostało choć w sumie nie marzyłem, że kiedyś takie sobie sprawie
Razglaz napisał(a):Wygląd tego auta na żywo miażdży Trochę się zdziwiłem jak pierwszy raz widziałem twoje r3 wracając pieszo z pracy. Wtedy chyba jeszcze nie było katalizatora i tlumika środkowego bo dźwięk z wydechu był potężny
Łojezzuu jak to się wtedy darło! Z wydechu waliło strzałami jak z armaty, pluło ogniem piekielnym i powodowało aborcję u krów w miasteczkach ościennych. Szkoda, że nie można pogodzić posiadania tych strzałów z relatywną ciszą i brakiem zapachu petrochemii
Polecam separator olejowy – oil catch tank , żeby dolot nie był uwalony oparami oleju np firmy Properfekt https://blow-off.pl/oct-seprarator-odmy ... properfekt .
Ostatnio edytowano 20 wrz 2023, 12:40 przez Fiveopac, łącznie edytowano 1 raz
Less roof, more fun
No piękna jest, w odpowiednim kolorze i w odpowiednich rękach Masz kata czy wywalony? Jakiś program planujesz robić czy lepiej nie poprawiać serii? Ile chcesz za felgi lepiej powiedz
sewo napisał(a):No piękna jest, w odpowiednim kolorze i w odpowiednich rękach Masz kata czy wywalony? Jakiś program planujesz robić czy lepiej nie poprawiać serii? Ile chcesz za felgi lepiej powiedz
Wstawiłem kata magnaflow'a 200cps to z jego powodu pożegnałem się ze strzałami z rury
Auta nie tykam tuningiem, ma być czysta i zadbana seria felgi mają dożywocie na aucie
Less roof, more fun
Fiveopac napisał(a):Wstawiłem kata magnaflow'a 200cps
Mocno wyczuwalne były spaliny we wnętrzu? Właśnie też zastanawiam się nad takowym rozwiązaniem bo w stojąc korku śmierdzi jak cholera. Fele naprawdę robią robotę
sewo napisał(a):Fiveopac napisał(a):Wstawiłem kata magnaflow'a 200cps
Mocno wyczuwalne były spaliny we wnętrzu? Właśnie też zastanawiam się nad takowym rozwiązaniem bo w stojąc korku śmierdzi jak cholera. Fele naprawdę robią robotę
Koszmarnie mocno a przypominam, ze w mx5 nie mam kata i nawet w 10% mi to tak nie przeszkadza jak w rx8.
Less roof, more fun
Coobcio mocno poleca sportowe katy AWG madę in pl .
Kładzie je do Zetek i chwali.
np
https://allegro.pl/oferta/katalizator-s ... 7525248240
Kładzie je do Zetek i chwali.
np
https://allegro.pl/oferta/katalizator-s ... 7525248240
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Fiveopac napisał(a):sewo napisał(a):Fiveopac napisał(a):Wstawiłem kata magnaflow'a 200cps
Mocno wyczuwalne były spaliny we wnętrzu? Właśnie też zastanawiam się nad takowym rozwiązaniem bo w stojąc korku śmierdzi jak cholera. Fele naprawdę robią robotę
Koszmarnie mocno a przypominam, ze w mx5 nie mam kata i nawet w 10% mi to tak nie przeszkadza jak w rx8.
Dziwne, ale może nie bardzo mi to przeszkadza,
Stojąc przy aucie zaraz po odpaleniu faktycznie jest ostra jazda, ale w aucie nie zdarzyło mi się czuć spalin. Ani w S1 ani w R3.
Może szyby szach otwate
Auto kozak – fajnie, że temat powstał
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
Piękny egzemplarz widziany na żywo na październikowym
torze Poznań
Widzę niektóre osoby chcą zakladac u siebie katy i małe tłumiki, a ja się zastanawiam czy tego nie wyrzucić u siebie. Wydech u mnie fajnie strzela ale marchew brak
torze Poznań
Widzę niektóre osoby chcą zakladac u siebie katy i małe tłumiki, a ja się zastanawiam czy tego nie wyrzucić u siebie. Wydech u mnie fajnie strzela ale marchew brak
Sezon w pełni a niestety nie mam czasu ani trochę serca do śmigania reksem, mimo wszystko eNCek pożera cały mój czas i dlatego podjąłem decyzję o sprzedaniu reksa
Może ktoś byłby zainteresowany zanim rozleje spam ogłoszeniowy po internecie? 42 tys
Może ktoś byłby zainteresowany zanim rozleje spam ogłoszeniowy po internecie? 42 tys
Less roof, more fun
No co ty nie sprzedawaj
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
Dlatego rex miał być Daily na zimę skoro jest lato to stoi w garażu, ale generalnie rozumiem decyzję
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość