Mazda RX-8 SE 13B-MSP '07 Grand Touring

Cześć wszystkim,
wielkimi krokami zbliża się Megazlot jesienny na torze Poznań, więc wypadałoby przedstawić mazdę, którą się nań wybieram.
Na wstępie dodam tylko że, jest to moja trzecia RX-8 i w dodatku trzecia srebrna
Egzemplarz kupiłem w kwietniu, od wieloletniego użytkownika mazdy z silnikiem wankla, więc miałem pewność, że wiedział co robi i auto jest zadbane. Kraj pochodzenia – USA, z nieotwieranym od nowości silnikiem o przebiegu aktualnym 79000 km. Regularnie serwisowany u Gronka w REV Service.
Do konkretów, co jest zrobione:
modyfikacja zapłonu na LS
wydech przelot – Toyosport
lekkie koło zamachowe – Mazdaspeed
zawieszenie gwintowane – BC Racing
stabilizatory grube tył i przód – Racing Beat
na klapie bagażnika – skrzydło karbonowe (nie oklejane)
fotel kierowcy – kubeł Sabelt + pasy 4-punktowe
olej świeżo zalany Motul 300V Chrono 10w40
Waga z 1/2 zbiornika 1355 kg bez kierowcy.
Mazda służy głównie do zabawy, więc po bardzo długiej (mojej) przerwie, polatałem w końcu po torach w tym roku.
wielkimi krokami zbliża się Megazlot jesienny na torze Poznań, więc wypadałoby przedstawić mazdę, którą się nań wybieram.
Na wstępie dodam tylko że, jest to moja trzecia RX-8 i w dodatku trzecia srebrna

Egzemplarz kupiłem w kwietniu, od wieloletniego użytkownika mazdy z silnikiem wankla, więc miałem pewność, że wiedział co robi i auto jest zadbane. Kraj pochodzenia – USA, z nieotwieranym od nowości silnikiem o przebiegu aktualnym 79000 km. Regularnie serwisowany u Gronka w REV Service.
Do konkretów, co jest zrobione:
modyfikacja zapłonu na LS
wydech przelot – Toyosport
lekkie koło zamachowe – Mazdaspeed
zawieszenie gwintowane – BC Racing
stabilizatory grube tył i przód – Racing Beat
na klapie bagażnika – skrzydło karbonowe (nie oklejane)
fotel kierowcy – kubeł Sabelt + pasy 4-punktowe
olej świeżo zalany Motul 300V Chrono 10w40
Waga z 1/2 zbiornika 1355 kg bez kierowcy.
Mazda służy głównie do zabawy, więc po bardzo długiej (mojej) przerwie, polatałem w końcu po torach w tym roku.