Mazda RX-8 FE 1.8T '08
1, 2
Z racji tego że auto już zrobiła duużo kilometrów w tym już kilka na swapie można już chyba co napisać o rexie
brak rdzy, a na niektórych elementach jeszcze folia
full opcja – brak szyber dachu.
wedle diagnozy jest zdrowa i nigdy nie bita.
od 1 właściciela.
przy kompresji 5.0 przyszła pora na swap 1.8t a audi
Auto nie jedyne, ale to wlasnie rx jest autem codziennym
Zadbane, mimo to z tylu od rury w garazu przytopiony lekko plastik pod zderzakiem.
Plus że cale zycie garazowane.
Wyposażenie z grubsza :
czujniki cofania, navi z dzojem, podgrzewane fotele, el. fotele, czarno czerwona skóra, xenon, spryski swiatel, tempomat, wspom, kiery, lampki w drzwiach i lusterkach, odtwarzacz duży Bose wraz z głośnikami, odtwarzacz dvd, klima, chromowane elementy.
Czarny rex revolution
10.2008r.
jest
Silnik: 1.8 T 252/352
Zawieszenie: seria
Wydech: megaflow przelotowy i koncowy oryginalny, koncowki ulter
Hamulce: seria trw, ferodo premier – oplot hell
Felgi: seria
Audio: duży Bose seria
Nawigacja: seria
Body: rotorek i skrzela emelinium całe ospoilerowanie aero czeka na koniec zimy
Wnętrze: zegary doładowania i Ciśnienie oleju, ładowarka 2x usb zamiast popielniczki
zmiana navi na 10 cal. tablet
plany :
,ukryte tablice, ledowe oświetlenie środka, obszycie kierownicy nową skórą wentylowaną.
brak rdzy, a na niektórych elementach jeszcze folia
full opcja – brak szyber dachu.
wedle diagnozy jest zdrowa i nigdy nie bita.
od 1 właściciela.
przy kompresji 5.0 przyszła pora na swap 1.8t a audi
Auto nie jedyne, ale to wlasnie rx jest autem codziennym
Zadbane, mimo to z tylu od rury w garazu przytopiony lekko plastik pod zderzakiem.
Plus że cale zycie garazowane.
Wyposażenie z grubsza :
czujniki cofania, navi z dzojem, podgrzewane fotele, el. fotele, czarno czerwona skóra, xenon, spryski swiatel, tempomat, wspom, kiery, lampki w drzwiach i lusterkach, odtwarzacz duży Bose wraz z głośnikami, odtwarzacz dvd, klima, chromowane elementy.
Czarny rex revolution
10.2008r.
jest
Silnik: 1.8 T 252/352
Zawieszenie: seria
Wydech: megaflow przelotowy i koncowy oryginalny, koncowki ulter
Hamulce: seria trw, ferodo premier – oplot hell
Felgi: seria
Audio: duży Bose seria
Nawigacja: seria
Body: rotorek i skrzela emelinium całe ospoilerowanie aero czeka na koniec zimy
Wnętrze: zegary doładowania i Ciśnienie oleju, ładowarka 2x usb zamiast popielniczki
zmiana navi na 10 cal. tablet
plany :
,ukryte tablice, ledowe oświetlenie środka, obszycie kierownicy nową skórą wentylowaną.
Ostatnio edytowano 29 sty 2018, 21:59 przez KAMILER22, łącznie edytowano 1 raz
Świetne posunięcie ze zmianą silnika
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
cóż jednym sie podoba innym nie, dla mnie robiac 100-200 km dziennie spalanie plus wymiana silnika była by za często, a teraz części dostępne od reki tanio i wszędzie. wszystko zrobione z zapasem wiec nie powinno by\c długo problemów. no i nie muszę się bać kilometrów:) a spalanie dużo mniejsze przy zwiększonej mocy.
Potwierdzamtorek napisał(a):Mega schludnie zrobione i na pierwszy rzut oka... pod maską jest osłona silnika o Renesisa
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
To jeszcze bym lpg założył ten silnik bardzo dobrze je znosi
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
torek napisał(a):LPG już założony
tak jest:) dziennie robię takie ilości kilometrów że swap i zwiększenie mocy to dal mnie oszczędność
zarazem silnik wankla bym co chwile wymieniał a teraz to 17l jest do przyjęcia jako normalne auto
Powodzenia w użytkowaniu!!!
Szerokości i bezawaryjności
Szerokości i bezawaryjności
Środowisko pewnie mniej ucierpi
Już pomijając fakt czy komuś się podoba taki swap do tej budy czy nie, bo nie o to chodzi.
Ostatnio na prawdę jest ciężko przejść przegląd z głupimi pomarańczowymi pozycyjnymi światłami, a co dopiero auto po takiej przeróbce , już nie wspomnę jak to się ma w trakcie ewentualnej kolizji (bezpieczeństwo, wypłata odszkodowania).
Dlatego interesuje mnie ta kwestia i chciałbym aby wypowiedział się właściciel jak on przechodzi przeglądy. Pytam z czystej ciekawości
Już pomijając fakt czy komuś się podoba taki swap do tej budy czy nie, bo nie o to chodzi.
Ostatnio na prawdę jest ciężko przejść przegląd z głupimi pomarańczowymi pozycyjnymi światłami, a co dopiero auto po takiej przeróbce , już nie wspomnę jak to się ma w trakcie ewentualnej kolizji (bezpieczeństwo, wypłata odszkodowania).
Dlatego interesuje mnie ta kwestia i chciałbym aby wypowiedział się właściciel jak on przechodzi przeglądy. Pytam z czystej ciekawości
Z tego co właściciel mówił na spocie jest w trakcje przerejstrowywania auta, tak aby w dowodzie było 1.8. Zresztą rzeczoznawca też już oglądał to auto i wszystko było pozytywnie.
Dokładnie jak Torek piszę
1. auto przeszło przegląd pzmotu tzn rzeczoznawca przyjechał specjalnie by sprawdzić stan , jakość zrobienia, porobił zdjęcia coś pomierzył,posprawdzał itd mam dokumenty z zdjęciami podpisem – zgodne i bezpieczne.
2.auto przeszło przeglad na stacji diagnostycznej pod kątem zmiany silnika – dodatkowy wymagany by zmienić dane w dowodzie.
3. nowa pojemność silnika w dowodzie
Nic nie robiłem na lewo tylko oficjalnie.
Zapewniam Cie że auto robione jako auto do jazdy codziennej a nie na tor, co za tym idzie bezawaryjność i bezpieczeństwo było brane pod uwagę, tak samo jak ubezpieczalnie.
A więc w dowodzie 1.8t wszystko podbite wiec przeglądy przechodzi oficjalnie
ubezpieczyciel poinformowany o fakcie,, więcej wystąpiłem o zwiększenie wartości auta o 33 tys. zł
składka wzrosła o 200 zł
reasumując słowo ULEP jest tutaj stanowczo nie na miejscu
1. auto przeszło przegląd pzmotu tzn rzeczoznawca przyjechał specjalnie by sprawdzić stan , jakość zrobienia, porobił zdjęcia coś pomierzył,posprawdzał itd mam dokumenty z zdjęciami podpisem – zgodne i bezpieczne.
2.auto przeszło przeglad na stacji diagnostycznej pod kątem zmiany silnika – dodatkowy wymagany by zmienić dane w dowodzie.
3. nowa pojemność silnika w dowodzie
Nic nie robiłem na lewo tylko oficjalnie.
Zapewniam Cie że auto robione jako auto do jazdy codziennej a nie na tor, co za tym idzie bezawaryjność i bezpieczeństwo było brane pod uwagę, tak samo jak ubezpieczalnie.
A więc w dowodzie 1.8t wszystko podbite wiec przeglądy przechodzi oficjalnie
ubezpieczyciel poinformowany o fakcie,, więcej wystąpiłem o zwiększenie wartości auta o 33 tys. zł
składka wzrosła o 200 zł
reasumując słowo ULEP jest tutaj stanowczo nie na miejscu
Ostatnio edytowano 10 lut 2018, 15:27 przez KAMILER22, łącznie edytowano 1 raz
To ciekawe czy się powiedzie, bo najnowsze przepisy mówią że nie da się zarejestrować auta w którym dany silnik nie występował fabrycznie i nie ma odpowiedniej homolgacji (Zazwyczaj potrzebny jest dokument z ASO Mazdy), przynajmniej u nas w Bydgoszczy.
Edit:
Czyli jednak da się zarejestrować ten pojazd
Edit:
Czyli jednak da się zarejestrować ten pojazd
da
Rex zrobił 1300 km i żyje na trasie 12l. Fajne spalanie
Bylo wygodnie nawet w 3 osoby ,co nie ukrywam zdziwiło mnie ze to samo potwierdzili z tylu ))
Do 250 leci całkiem przyjemnie.
Aaaaa wiem ze tymczasowy ale już w dowodzie zmiana jest
Rex zrobił 1300 km i żyje na trasie 12l. Fajne spalanie
Bylo wygodnie nawet w 3 osoby ,co nie ukrywam zdziwiło mnie ze to samo potwierdzili z tylu ))
Do 250 leci całkiem przyjemnie.
Aaaaa wiem ze tymczasowy ale już w dowodzie zmiana jest
Żeby nie było ze nic nie robię
TARCZE ROTINGER SPORT GT grafitowane – na zamówienie pokrywają cala tarcze- dzięki temu w środku itd nie rdzewieje.
Srednica 344,5
Grubosc 32
Klocki ferrodo
Oplot zostaje.
4 tloczki brembo
TARCZE ROTINGER GT KLASA M W163 PRZÓD 345mm
Dystanse -dystom 22mm
TARCZE ROTINGER SPORT GT grafitowane – na zamówienie pokrywają cala tarcze- dzięki temu w środku itd nie rdzewieje.
Srednica 344,5
Grubosc 32
Klocki ferrodo
Oplot zostaje.
4 tloczki brembo
TARCZE ROTINGER GT KLASA M W163 PRZÓD 345mm
Dystanse -dystom 22mm
Cześć . Projekt jak najbardziej luks . Nie ukrywam sam przykładam się do swapa 1.8T tylko jak na razie posiadam silnik z Leona po kolizji (można naprawić, ale chcę mniej więcej sobie to wszystko przeliczyć). Czy mógłbyś podać jakieś przybliżone kosztorysy (tu lub priv)?
- Od: 27 lut 2018, 23:31
- Posty: 2
- Skąd: Lublin
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości