Mazda RX-8 FE 13B-MSP '04 HP
Napisane: 6 lis 2017, 01:40
Mazda RX-8 FE 13B-MSP '04 HP Lightning Yellow (Banana)
Kolejny temat do kolejnego auta. Niestety to już jest wysoko postawiona poprzeczka i nie wiem czy następne autko też będzie Mazdą bo już ciężko to przebić, a do FWD już chyba nie wrócę
Po sprzedaży Mx-3 która zresztą nadal jest w rękach klubowych i ma temat na forum, zrodził się pomysł kupna auta typowo dającego FUN. Auto do użytku praktycznie tylko weekendowo. Nie chciałem nic wolniejszego niż MX-3 z Klem a dodatkowo z jedynym słusznym napędem. Więc wybór nie był aż tak rozległy. Albo NC 2.0 lub 2.5 albo Rex. Porządne NC to jednak już inne pieniądze.
I tak jak kiedyś dziwiłem się jak można kupić Rx-8, sam stałem się jego posiadaczem. I mimo wszystkich uprzedzeń jakie miałem, wystarczy krótka jazda autem by zrozumieć co ludzie kochają w tych autach.
Mazda RX-8 FE 13B-MSP '04 HP
-Produkcja 2004 , pierwsza rejestracja 2005.
-Kolor – Lightning Yellow
Wyposażenie jak przystało na Rexa bogate. Ma wszystko co było dostępne poza Nawigacją i tempomatem. Oczywiście 6 biegowa skrzynia ze szperą.
Modyfikacje i naprawy:
-Silnik jest po remoncie. Cewki, świece i przewody nowe jak nakazuje sztuka.
-Tarcza sprzęgła obita kewlarem.
-Wydech końcowy BORLA.
-Modyfikacje ECU.
-Zawieszenie gwintowane na amortyzatorach Koni regulacja twardości i wysokości.
-25 MM dystans przykręcany H&R przód, Direnza tył
– Emulator zmieniarki ukryty w schowku , wejście AUX USB Slot na karty pamięci
– Pomniejsze naprawy parujących lamp, wyłamanego podłokietnika, klocki tył TRW ...
Auto jedzie całkiem sprawnie co pokazuje 1 miejsce na 1/4 mili w swojej klasie na ostatnim zlocie Ryki 2017.
Nabliższe plany to ogarnięcie do końca zawiasu po zglebieniu. Dobranie i montaż dystansu, malowanie zacisków, wymiana opon tylnych i ustawienie na nowo zbieżności. ZROBIONE
W dalszych planach lepsze koło.
Zdjęcia