Mazda RX-8 FE 1.8T '06 by Derf

FE / FD / FC / FB / SA

Postprzez Derfflingeru » 4 paź 2018, 18:11

W setupie na 250 koni 17.000 zł ze wszystkim ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 gru 2013, 17:25
Posty: 93 (4/0)
Skąd: Gdańsk
Auto: Mazda RX-8 2006r. 1.8 Turbo

Postprzez piwo » 10 paź 2018, 11:40

Bardzo mało. W tym jest zrobienie wiązki silnika, podpięcie zegarów seryjnej kontroli trakcji, dorobienie flanszy pod skrzynie biegów, orurowanie wodne, chłodnice oleju z orurowaniem wydech, cena kompletnego silnika,nowe łapy i inne pierdoły? Jeśli tak to mega atrakcyjna cena.
Jak tak na szybko sobie liczę w głowie
– uzbrojony silnik z allegro 3500
– wydech 3000
-wiazka,komputer,strojenie na hamowni 3000
-flansza skrzyni biegów, łapy silnika 2000
-dolot z intercoolerem 1000
-chlodmica olejowa, weze 500
– regeneracja turbiny plus nowe sprzęgło 2000
I praktycznie nie ma miejsca na zarobek. Aż dziwię się że ktoś się zgodził zrobić to za taką cenę. Co innego jak robi się to samemu to myślę że idzie za taką cenę się zmiescic
.
Ostatnio edytowano 10 paź 2018, 11:49 przez piwo, łącznie edytowano 1 raz
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony. Jednak brak kontroli trakcji, napęd na tył to męska rzecz. Jazda w poślizgu i cięcia łuków jest to niesamowita sprawa. Tyle bym w tym aucie chciał zmienić, ale jak wysiadam z niego jestem mega szczęśliwy. Może nie warto nic zmieniać...
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jSvik&feature=player_embedded
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lut 2005, 12:05
Posty: 3689 (100/73)
Skąd: Mszczonów/Marki/Elbląg
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r, 850kg, LSD, RWD, home made TCS
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m53,9

Mazda 3 BM 2014r.
Fiat Punto 1,4LPG 2017r.

Postprzez Derfflingeru » 10 paź 2018, 11:42

Dokładnie tak – był to zestaw na gotowo. Wiadomo oczywiście, że wszystko zależy w jakiej cenie uda się wyrwać silnik, turbawe i w jakim to będzie stanie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 gru 2013, 17:25
Posty: 93 (4/0)
Skąd: Gdańsk
Auto: Mazda RX-8 2006r. 1.8 Turbo

Postprzez maneig » 5 gru 2018, 19:38

Z racji tego, że posiadasz to autko już jakiś czas, jak z awaryjnością? Często wychodzą jakieś "konsekwencje" swapa? Kurde zamieniłbym swoją Octavię na takiego bolidzika jeśli swap tak jak piszesz ~17k + budę z padniętym silnikiem za kilka tys można dostać. Tylko nie wiem czy sprawdzi się jako niezawodny daily car.
Początkujący
 
Od: 28 cze 2017, 01:03
Posty: 13
Auto: Mazda 6 GJ

Postprzez chmielu_KL » 5 gru 2018, 20:28

Fabryczne 1.8T pali tyle co nic. Podatne na mody – części masa – nawet takie 300 HP w gazie sprawdzi się jako Daily.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2014, 16:51
Posty: 1477 (24/19)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda3 BK LF '07 Kintaro True Red
Mazda 626 GE KL-DE '94 Sedan

Postprzez Derfflingeru » 5 gru 2018, 21:36

Awaryjnoscin praktycznie nie ma, ale jest to już duża przeróbka która wiąże się ze zrobieniem projektu. Jak to z projektami bywa, trzeba się liczyć, że trzeba będzie dzwonic po lawetę :p Aczkolwiek na ponad 50k przebiegu jakie zrobiłem nie było większych niespodzianek :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 gru 2013, 17:25
Posty: 93 (4/0)
Skąd: Gdańsk
Auto: Mazda RX-8 2006r. 1.8 Turbo

Postprzez AsaroV » 13 gru 2018, 18:56

Wiedziałem, że gdzieś tego rexa widziałem :D

<spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 paź 2016, 17:38
Posty: 73 (2/0)
Skąd: Częstochowa
Auto: '98 MX-3 B6 DOHC

Postprzez Derfflingeru » 13 gru 2018, 19:01

Hah :D Mam nadzieję, że odcinek się spodobał :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 gru 2013, 17:25
Posty: 93 (4/0)
Skąd: Gdańsk
Auto: Mazda RX-8 2006r. 1.8 Turbo

Postprzez rafał88 » 15 gru 2018, 10:30

Tak własnie tez myslalem ,ze gdzies to auto widzialem :P Miło sie ogaldało :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 18:20
Posty: 7126 (239/50)
Skąd: RLE 0...0
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy