Mazda RX-8 FE 13B-MSP '04 Titanium Grey Hi Power

Cześć Wszystkim!
Nadszedł najwyższy czas aby pochwalić się Wam moim nowym autem! Zapraszam do lektury.
Mały rys historyczny. Jestem ogromnym fanem aut marki Mazda i jak na prawdziwego Mazdocholika przystało odkąd sięgam pamięcią marzyłem o czerwonej RX ósemce. Zacząłem oszczędzać i badać informacje na temat tego auta. Jakiś czas temu sprzedałem Mazdę 3 oraz motocykl i postanowiłem postawić wszystko na jedną kartę – kupuję RX! Zaczęły się żmudne poszukiwania – na początku zwątpiłem... Ogromne ryzyko, mało mechaników którzy ogarniają temat no i pierwsze egzemplarze które oglądałem... Rdza, brak mocy, zlepieńce – DRAMAT! Zacząłem rozmyślać o zmianie planów i zakupie Subaru Impreza WRX Buggy eye ale szybko mi przeszło. Wiosną trafiłem w internecie na człowieka szerzej znanego wśród entuzjastów serii RX jako Gronek. Dzięki niemu odzyskałem wiarę i zapał do tego auta. Udało się z nich a o szczegółach poniżej.
Moc: 231KM więc HP
Kolor: Titanium Grey Y29
Rok: 2004
Zakupiona z przebiegiem 46.000km – serio? Stan auta bardzo dobry, (folia na aluminiowych emblematach progów) choć w dzisiejszych czasach.. Trudno powiedzieć. Wg mnie Mazda może mieć tyle przejechane.
Co ma?
Xenon
Szyber dach
Czarna skóra
Nagłośnienie Bose
Felga OEM Mazda 18" + opony Bridgestone 225/45
Reszta, wiadomo
Silnik – auto przy przebiegu 42.000km przeszło kapitalny remont w REV Service
Wymienione zostały panewki, kompletny zapłon, wycięty katalizator + regeneracja tarczy sprzęgła i oczywiście nowe uszczelnienia. Śmigam teraz na oleju Motul Synergie+ 6100 10W40.
Najbliższe plany:
Sprężyny: MTS -25mm przód i tył // zrobione
Dystanse: DYSTOM +50mm na oś przód + tył // zrobione
Zegar temperatury oleju: DEPO // zrobione
Wydech: cat-back TURBO WORKS // zrobione
Opony: Uniroyal rainsport 3 225/45 R18
Felgi: Japan Racing FR-11 lub FR-18 18"
Reasumując – Mazda jeździ jak marzenie a kiedy pierwszy raz straciłem delikatnie przyczepność banan nie schodził mi z twarzy przez następne 24 godziny (tak, to moje pierwsze auto RWD). Ogromnie się cieszę z podjętego ryzyka i trudu ale.. Było warto! Nie żałuję żadnej złotówki wydanej na paliwo
Nadszedł najwyższy czas aby pochwalić się Wam moim nowym autem! Zapraszam do lektury.
Mały rys historyczny. Jestem ogromnym fanem aut marki Mazda i jak na prawdziwego Mazdocholika przystało odkąd sięgam pamięcią marzyłem o czerwonej RX ósemce. Zacząłem oszczędzać i badać informacje na temat tego auta. Jakiś czas temu sprzedałem Mazdę 3 oraz motocykl i postanowiłem postawić wszystko na jedną kartę – kupuję RX! Zaczęły się żmudne poszukiwania – na początku zwątpiłem... Ogromne ryzyko, mało mechaników którzy ogarniają temat no i pierwsze egzemplarze które oglądałem... Rdza, brak mocy, zlepieńce – DRAMAT! Zacząłem rozmyślać o zmianie planów i zakupie Subaru Impreza WRX Buggy eye ale szybko mi przeszło. Wiosną trafiłem w internecie na człowieka szerzej znanego wśród entuzjastów serii RX jako Gronek. Dzięki niemu odzyskałem wiarę i zapał do tego auta. Udało się z nich a o szczegółach poniżej.
Moc: 231KM więc HP
Kolor: Titanium Grey Y29
Rok: 2004
Zakupiona z przebiegiem 46.000km – serio? Stan auta bardzo dobry, (folia na aluminiowych emblematach progów) choć w dzisiejszych czasach.. Trudno powiedzieć. Wg mnie Mazda może mieć tyle przejechane.
Co ma?
Xenon
Szyber dach
Czarna skóra
Nagłośnienie Bose
Felga OEM Mazda 18" + opony Bridgestone 225/45
Reszta, wiadomo
Silnik – auto przy przebiegu 42.000km przeszło kapitalny remont w REV Service
Najbliższe plany:
Sprężyny: MTS -25mm przód i tył // zrobione
Dystanse: DYSTOM +50mm na oś przód + tył // zrobione
Zegar temperatury oleju: DEPO // zrobione
Wydech: cat-back TURBO WORKS // zrobione
Opony: Uniroyal rainsport 3 225/45 R18
Felgi: Japan Racing FR-11 lub FR-18 18"
Reasumując – Mazda jeździ jak marzenie a kiedy pierwszy raz straciłem delikatnie przyczepność banan nie schodził mi z twarzy przez następne 24 godziny (tak, to moje pierwsze auto RWD). Ogromnie się cieszę z podjętego ryzyka i trudu ale.. Było warto! Nie żałuję żadnej złotówki wydanej na paliwo