Mazda RX-8 FE 13B-MSP '06 Gronkomobil
Napisane: 30 paź 2015, 08:51
Na dziś auto do turlania się po spotach i track dayach. Nie ukrywam, że już trochę smutno było szewcowi, że bez butów biegać. Generalnie zawsze marzyłem o tym kolorze i chciałem, żeby mój docelowy RX właśnie taki był..... I JEST !
Silnik w tym aucie zdechł już u poprzedniego właściciela... został zastąpiony w takim jednym warsztacie jednostką z angola ponoć po przebiegu ok 65 tyś.. może i tak ale nie skomentuje kultury wykonanej pracy.. Zaczynając od niepoprzykręcanych mas, po połamanie podciśnienia. Silnik legitymował się kompresją +/– 5,7 na obu rotorach przy 230 obr. Ogólnie kulał, kasłał, prychał, akumulator w związku z brakiem mas ciągle był niedoładowany.
Na dzieńdobry auto dostało grubą płukankę seafoamem, Powymieniane to co połamane i przykręcone to czego zapomnieli szpenie.
Wóz zaczął żyć a kompra skoczyła na 6,1 wjechał rozrusznik N3R3, który trzymałem na czarną godzinę i wóz zpali już od strzału. Ciepło zimno.
Naturalnie z czasem silnik zrobimy ale nie ma tu parcia na nie wiadomo co. Streetport, wydech program i podniesienie ciśnienia oleju na panewach ... takie są plany.
Auto ma mi służyć do nauki na torze a nie jako democar więc fajerwerków nie będzie .....chyba
Teraz o aucie
Mazda RX8 wersja 231 koni 2006 rok
kolor – winning blue
Wyposarzenie..
-xenon
-zmieniarka
-halogeny
-czarne skóry
-grzana pupa
Body – seria i tak ma zostać
Silnik Seria chwilowo aż ten nie kopnie w kalendarz
Koła
felgi Dezent 17 cali
opony Federal RSR 235/45R17 ale to się dość dynamicznie zmienia ...jakoś tak się wycierają
eraz co pomodzone
Co już zostało zrobione ....
Płyn hamulcowy rbf660
Amortyzatory Bilstein z wersji R3
Sprężyny Apex
Stabilizatory RacinBeat przód i tył
Dolot INJEN
Układ zapłonowy : Cewki z Chevy Corvette wzmacniane 110 MJ. + krótkie przewody zapłonowe MSD
Wywalony katalizator wstawiony cały przelotowy wydech 3 cale (CUSTOM)
Mocowania silnika na sztywno do karoserii od RaceRoots
Kolektor wydechowy baran ze stali kwasoodpornej
wywalona airpompa
Short shifter własnej roboty z przedłużonym lewarkiem.
Kierownica OMP
(na tor) Fotel kubełkowy Bride (replika) + Pasy szelkowe Sparco
Lekkie koła pasowe Unothodox Racing
Podniesione ciśnienie oleju.
"Udrożniony" przedni grill
Podniesiona maska (wentylacja lepsza)
Termostat o niższej temperaturze otwierania.
Teraz co w kompie podłubaliśmy.
Przesunięte odcięcie zapłonu do 10.000,
wygaszone błędy sondy katalizatora i airpompy,
podniesione dawki oleju na gładzie housingów w całym zakresie obciążenia,
obniżona temperatura uruchomienia wentylatorów,
skrócone czasy odbicia odcinki... poprawione przez nas czasy BHR
Dopracowane mapy paliwa i zapłonu
Moc zmierzona jaką obecnie dysponuje auto to 211 koni
. CDN
Do końca jeszcze nie mam sprecyzowane czy docelowo będzie mocny wolnossak czy turbo. W zasadzie zależy to jak poda znane wam niektórym czerwone autko z drzwiami do góry
Silnik w tym aucie zdechł już u poprzedniego właściciela... został zastąpiony w takim jednym warsztacie jednostką z angola ponoć po przebiegu ok 65 tyś.. może i tak ale nie skomentuje kultury wykonanej pracy.. Zaczynając od niepoprzykręcanych mas, po połamanie podciśnienia. Silnik legitymował się kompresją +/– 5,7 na obu rotorach przy 230 obr. Ogólnie kulał, kasłał, prychał, akumulator w związku z brakiem mas ciągle był niedoładowany.
Na dzieńdobry auto dostało grubą płukankę seafoamem, Powymieniane to co połamane i przykręcone to czego zapomnieli szpenie.
Wóz zaczął żyć a kompra skoczyła na 6,1 wjechał rozrusznik N3R3, który trzymałem na czarną godzinę i wóz zpali już od strzału. Ciepło zimno.
Naturalnie z czasem silnik zrobimy ale nie ma tu parcia na nie wiadomo co. Streetport, wydech program i podniesienie ciśnienia oleju na panewach ... takie są plany.
Auto ma mi służyć do nauki na torze a nie jako democar więc fajerwerków nie będzie .....chyba
Teraz o aucie
Mazda RX8 wersja 231 koni 2006 rok
kolor – winning blue
Wyposarzenie..
-xenon
-zmieniarka
-halogeny
-czarne skóry
-grzana pupa
Body – seria i tak ma zostać
Silnik Seria chwilowo aż ten nie kopnie w kalendarz
Koła
felgi Dezent 17 cali
opony Federal RSR 235/45R17 ale to się dość dynamicznie zmienia ...jakoś tak się wycierają
eraz co pomodzone
Co już zostało zrobione ....
Płyn hamulcowy rbf660
Amortyzatory Bilstein z wersji R3
Sprężyny Apex
Stabilizatory RacinBeat przód i tył
Dolot INJEN
Układ zapłonowy : Cewki z Chevy Corvette wzmacniane 110 MJ. + krótkie przewody zapłonowe MSD
Wywalony katalizator wstawiony cały przelotowy wydech 3 cale (CUSTOM)
Mocowania silnika na sztywno do karoserii od RaceRoots
Kolektor wydechowy baran ze stali kwasoodpornej
wywalona airpompa
Short shifter własnej roboty z przedłużonym lewarkiem.
Kierownica OMP
(na tor) Fotel kubełkowy Bride (replika) + Pasy szelkowe Sparco
Lekkie koła pasowe Unothodox Racing
Podniesione ciśnienie oleju.
"Udrożniony" przedni grill
Podniesiona maska (wentylacja lepsza)
Termostat o niższej temperaturze otwierania.
Teraz co w kompie podłubaliśmy.
Przesunięte odcięcie zapłonu do 10.000,
wygaszone błędy sondy katalizatora i airpompy,
podniesione dawki oleju na gładzie housingów w całym zakresie obciążenia,
obniżona temperatura uruchomienia wentylatorów,
skrócone czasy odbicia odcinki... poprawione przez nas czasy BHR
Dopracowane mapy paliwa i zapłonu
Moc zmierzona jaką obecnie dysponuje auto to 211 koni
. CDN
Do końca jeszcze nie mam sprecyzowane czy docelowo będzie mocny wolnossak czy turbo. W zasadzie zależy to jak poda znane wam niektórym czerwone autko z drzwiami do góry