Mazda RX-8 FE 13B '04 ... REVSerice edition
Napisane: 28 wrz 2013, 22:55
Ogólnie zajmując się wanklami postanowiłem swoje auto poświęcić na testy różnych rozwiązań ...
Na dzień dzisiejszy w trakcie odbudowy silnika powiększyłem kanały dolotowe i wydechowe (na szablonach racingbeat), Wleciało lekkie koło zamachowe o uwolniłem wydech. Motor odbudowany jest na częściach z Atkins Rotary. Jest odczuwalna różnica Po wizycie na hamowni będzie wiadomo ile to dało. Sukcesywnie będziemy wprowadzać kolejne mody i sprawdzać rezultaty. Niestety temat silników rotacyjnych u nas raczkuje więc pora troszkę to rozpropagować. Składam je od ponad 3 lat i z każdym dniem utwierdzam się w przekonaniu, że warto. Po sprawdzeniu tych modyfikacji zobaczymy co daje zmiana dolotu, dołożenie ECU master lub jak pozwoli fundusz EMU a w końcu kompresor lub turbo (tu jeszcze rozwarzam opinie kolegów z za wielkiej wody). Z góry przepraszam za jakość zdjęć i filmów ale naprawdę jest trochę roboty i kręcimy telefonem na bierząco
tutaj mała jazda testowa http://www.youtube.com/watch?v=gIDBpDXtaZE
Co do samego wozu
RX8 high power 2004 rok werasja USA (od 2006 w PL)
-przewbieg prawie 100k.
-klima "ręczna"
-szyber dach
-skóra
-skrzynia manualna 6-biegów
-felgi od wersji poliftowej 18 cali
-xenon
-audio – zmieniarka na 6 płyt (już europejskie radio) + emulator mp3. Nic nie zmieniam. Fabryczne Bose całkowicie mi wystarcza.
-pakiet dokładek aero + spoiler
-wydech Toyosports
Dopisano 29 wrz 2013 14:29:
Co do osiągów to zmierzyłem dzisiaj aplikacją Torque i wyszło 0-100 6,6s. i 15,5 na 1/4 mili. Wychodzi, że zbliżyłem się do serii deklarowanej w katalogach przez producenta Pomiar oczywiście mało dokładny pewnie ale jakiś zarys jest. Trochę się wytłumaczę bo opony mam totalne szmaty na tyle... za 2 dni przylecą nowe te się smażą na 2 biegu więc wóz się nie odpycha
Na dzień dzisiejszy w trakcie odbudowy silnika powiększyłem kanały dolotowe i wydechowe (na szablonach racingbeat), Wleciało lekkie koło zamachowe o uwolniłem wydech. Motor odbudowany jest na częściach z Atkins Rotary. Jest odczuwalna różnica Po wizycie na hamowni będzie wiadomo ile to dało. Sukcesywnie będziemy wprowadzać kolejne mody i sprawdzać rezultaty. Niestety temat silników rotacyjnych u nas raczkuje więc pora troszkę to rozpropagować. Składam je od ponad 3 lat i z każdym dniem utwierdzam się w przekonaniu, że warto. Po sprawdzeniu tych modyfikacji zobaczymy co daje zmiana dolotu, dołożenie ECU master lub jak pozwoli fundusz EMU a w końcu kompresor lub turbo (tu jeszcze rozwarzam opinie kolegów z za wielkiej wody). Z góry przepraszam za jakość zdjęć i filmów ale naprawdę jest trochę roboty i kręcimy telefonem na bierząco
tutaj mała jazda testowa http://www.youtube.com/watch?v=gIDBpDXtaZE
Co do samego wozu
RX8 high power 2004 rok werasja USA (od 2006 w PL)
-przewbieg prawie 100k.
-klima "ręczna"
-szyber dach
-skóra
-skrzynia manualna 6-biegów
-felgi od wersji poliftowej 18 cali
-xenon
-audio – zmieniarka na 6 płyt (już europejskie radio) + emulator mp3. Nic nie zmieniam. Fabryczne Bose całkowicie mi wystarcza.
-pakiet dokładek aero + spoiler
-wydech Toyosports
Dopisano 29 wrz 2013 14:29:
Co do osiągów to zmierzyłem dzisiaj aplikacją Torque i wyszło 0-100 6,6s. i 15,5 na 1/4 mili. Wychodzi, że zbliżyłem się do serii deklarowanej w katalogach przez producenta Pomiar oczywiście mało dokładny pewnie ale jakiś zarys jest. Trochę się wytłumaczę bo opony mam totalne szmaty na tyle... za 2 dni przylecą nowe te się smażą na 2 biegu więc wóz się nie odpycha