Mazda RX-8 Revolution FE 13B 2003R 231HP USDM
Dzisiaj wrzuciłem dystanse na przód – na razie 20mm – jak nic nie będzie obcierać to możliwe że 25 wleci
plan na piątek założyć 25mm na tył (trzeba będzie pociąć zderzak) a po południu odstawić koła na powłoke żeby się za szybko nie zniszczyły
plan na piątek założyć 25mm na tył (trzeba będzie pociąć zderzak) a po południu odstawić koła na powłoke żeby się za szybko nie zniszczyły
Ostatnio edytowano 26 cze 2014, 23:12 przez Raptor77, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 19 maja 2009, 19:05
- Posty: 434 (8/13)
- Skąd: Słomniki | Kraków
- Auto: RX-8 USDM '04,
Fiat 500e '16,
Tesla 3H '23
elegansio! Teraz zdała by się porządna gleba i odpowiednie minusy
Hmm na razie przód jest -70mm, tył -35mm i tak się ciężko juz przez niektóre progi przebić. Gwint może wjedzie ale głównie z powodu że amorki mają już 110k km no i może trochę dla lansu na spotach zejde o 1-2 cm – choć wtedy to już nigdzie nie wjade (juz teraz zachaczam podwoziem na progach)
Negatyw jest już 2.5 na wszystkich kołach. Większego nie zrobię bo nie widzę za bardzo sensu i musiałbym pociąć i wymienić zapieczone śruby w zawieszeniu
Tapatalk
Negatyw jest już 2.5 na wszystkich kołach. Większego nie zrobię bo nie widzę za bardzo sensu i musiałbym pociąć i wymienić zapieczone śruby w zawieszeniu
Tapatalk
- Od: 19 maja 2009, 19:05
- Posty: 434 (8/13)
- Skąd: Słomniki | Kraków
- Auto: RX-8 USDM '04,
Fiat 500e '16,
Tesla 3H '23
nie ustawiaj nizej niz to wynika z praktycznego wymiaru. ma byc szybko a nie drazniaco. wiec podnies auto na tyle by nie zahaczac na policjantach. 1cm nie zbawi. tak samo z negatywami. tyl -2,5 przod mysle ze -1,5 nei wiecej.i bedzie malina.
a na zlotach to pokazesz na oesach jak autko jezdzi.
a na zlotach to pokazesz na oesach jak autko jezdzi.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Po niedzieli skończę montaż dystansow z tyłu i się zobaczy jak auto będzie wyglądało.
@piwo
Gleba i kąty juz są – przelatane mam na tym setupie 11k km. I ten poziom obniżenia jest graniczny – da się jeździć po mieście.
I właśnie myślę czy pakować 3.5k zł po to żeby urwać 1-2cm. Wszystko okaże się po niedzieli.
Tapatalk
@piwo
Gleba i kąty juz są – przelatane mam na tym setupie 11k km. I ten poziom obniżenia jest graniczny – da się jeździć po mieście.
I właśnie myślę czy pakować 3.5k zł po to żeby urwać 1-2cm. Wszystko okaże się po niedzieli.
Tapatalk
- Od: 19 maja 2009, 19:05
- Posty: 434 (8/13)
- Skąd: Słomniki | Kraków
- Auto: RX-8 USDM '04,
Fiat 500e '16,
Tesla 3H '23
ja mam 225/35 ale Twoje wydają się szersze , możliwe że to przez felgi , u mnie nie ma naciągu, ale spreżyny mamy te same i też czasami mi się przyhaczy o jakiś próg , czasem skrzynią czasem wydechem czasem progiem .... dlatego na Twoim miejscu już niżej bym nie opuszczał bo i tak wygląda świetnie na tej wysokości
5 spd 4 wheels 3 angles 2 rotors 1 driver 0 chance of losing
- Od: 9 cze 2014, 19:27
- Posty: 18
- Skąd: W-Wa/Raszyn
- Auto: Mazda RX8 High Niuter
ogolnie urywa d.pe choć jak dla mnie obecne fele za szerokie
- Od: 13 sty 2014, 19:06
- Posty: 892
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości