Juz dawno temu powinienem pochwalic sie swoim Rexem ale jakos mi nie wyszlo. Na poczatek krotka historia, opis malych zmian i zdjecia ktore postaram sie ulozyc chronologicznie od poczatku posiadania do dnia dzisiejszego.
Mazde kupilem 2,5 roku temu i od tamtego czasu jest bezawaryjna a wiecie jakie sa opinie o tym aucie
Rok produkcji – 2004
Silnik – 1,3
Przebieg – 67tysiecy km, dodam ze silnik wymieniany w 2008 roku – taki prezent od poprzedniego wlasciciela
Na samym poczatku mialem wielkie plany co do niej i zaczelem cos robic w tym celu ale im wiecej czytalem opini o wytrzymalosci Renesisa tym moje ambicje coraz bardzie zjezdzaly w dol. Racjonalnie rzecz biorac nie oplacalo mi sie uturbiac gdyz wiele bym nie wykrzesal i nie wiadomo ile czasu by to jezdzilo zwazajac ze juz troche km ma zrobionych.
Co sie zmienilo od czasu kupna :
-Komora silnika :
-Dolot KN Typhoon II – brzmi niesamowicie i tyle
-Lekkie kolo dwupasowe Agency Power
-Lekkie rolki Greddy
-Kable zaplonowe Racing Beat
-korek wlewu oleju Racing Beat +5HP
-Wyglad zewnetrzny :
-Spojler MS od Carbon Creations
-Klapka wlewu paliwa z karbonu
-Przyciemniane szyby
-Wloty i skrzela z karbonu
-Znaczki R Spirit
-Pomalowane na czarny polysk przednia i tylna dokladka zderzaka
-Kierunki boczne tzw. "Stealth"
-Opony i felgi :
-Lato – Vredestein UltracSessanta 225/40/R18 na felgach OZ Canova Black
-Zima – Michelin Wintersport 225/45/R18 na ori felgach pomalowanych na czarno
-Wnetrze :
-Nakladka na zegary z karbonu
-Nakladki na klamki z karbonu
-Panele sterowania szybami z karbonu
-Listwy boczne z karbonu
Moglem cos pominac ale mam nadzieje ze tak sie nie stalo.


Z M3 bylego niedoszlego tescia


Komora silnika – z gory przepraszam za brud, juz tak nie wyglada.





Wnetrze :



Jeden z pierwszy spotow z jeszcze mckoperkowa Milennia :


Wyjazd z klubem MX-5 Miata Klub Polska do Tokaju :




Karbonowe akcenty z zewnatrz :




Felga i zmiana butow na lato z kolega sasiad




No i wyglad na dzien dzisiejszy :


Niedawno Rex dostal siostrzyczke


