Mazda RX-8 40th Anniversary FE 13B 2008 rok.
Dobrze, że jej sesję 'pro' zrobiłeś, śliczna jest.
W sumie oprócz Twojej podoba mi się jedna u mnie na miejscu, w żółtym wyważonym kolorze, naprawdę efektowna. Pozostałych jakoś nie darzę sympatią, czerwienie i inne smaczki plus design rx8 jakoś średnio leżą.
Kumpel pół roku temu nabył z 2005 czerwień z jakimś brokatem w farbie, czy cholera wie czym –
auto szybkie i wygodne, nie ekonomiczne i totalnie niepraktyczne ale nie takie zastosowania dla rx8 są przeznaczone...
Gratulacje
ps. kumpel wyliczył średnio 15-16L w trasie przy rotary 1.3L ... żłopie konkretnie
W sumie oprócz Twojej podoba mi się jedna u mnie na miejscu, w żółtym wyważonym kolorze, naprawdę efektowna. Pozostałych jakoś nie darzę sympatią, czerwienie i inne smaczki plus design rx8 jakoś średnio leżą.
Kumpel pół roku temu nabył z 2005 czerwień z jakimś brokatem w farbie, czy cholera wie czym –
auto szybkie i wygodne, nie ekonomiczne i totalnie niepraktyczne ale nie takie zastosowania dla rx8 są przeznaczone...
Gratulacje
ps. kumpel wyliczył średnio 15-16L w trasie przy rotary 1.3L ... żłopie konkretnie
- Od: 3 cze 2011, 02:37
- Posty: 16
- Skąd: Kilcock / Golub-Dobrzyń
- Auto: Mazda 3 Sedan/Saloon 5-speed manual, 1.6 L MZR I/L4 ZM-DE (1598 cc, 105 hp) 2005, Silver(Gold), right-hand-drive
Przepiekne auto. RX-8 zaczepiła u mnie miłość do Mazdy, jak kiedyś 512TR do Ferrari.
Jedną Mazdę już mam... Jutro 21 baniek w Lotto... Więc kto wie...
Swoją drogą ciekawe jaka będzie następczyni RX-8...
Jedną Mazdę już mam... Jutro 21 baniek w Lotto... Więc kto wie...
Swoją drogą ciekawe jaka będzie następczyni RX-8...
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3819 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
Może jakieś nowe foto?
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców – Colin McRae
https://www.facebook.com/AutospaLuxuryCarSpa/
https://www.facebook.com/AutospaLuxuryCarSpa/
-
Some say..
- Od: 8 mar 2010, 00:07
- Posty: 1397 (9/19)
- Skąd: Merzig De /Olecko Pl
- Auto: była:626 GF FS '98,
6 GG LF '02
jest: , NC LF '06
Audi A3 8P '06
Ostatnia wizyta:
3 paź 2012, 16:40
3 paź 2012, 16:40
Oczywiście, że silnik nie padł!!! Bardzo rzadko teraz zaglądam na forum, ponieważ kończę remont mieszkania przed przeprowadzką i wracam do chaty taki z..ny, że nie mam siły oglądać neta. Auro jest aktualnie u lakiernika, gdzie odnawiam cały lakier, ma dodane światła jazdy dziennej LED zamiast halogenów i został gruntownie zmodernizowany środek, jeśli chodzi o materiały – ale sprawa jest w trakcie, tak że pod koniec grudnia będą nowe foty z modyfikacji:) PZDR.
Mistrza cechuje spokój i długie ruchy.
To w takim razie powodzenia przy remoncie i nie zawracamy d...
Czekamy do grudnia
Czekamy do grudnia
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców – Colin McRae
https://www.facebook.com/AutospaLuxuryCarSpa/
https://www.facebook.com/AutospaLuxuryCarSpa/
-
Some say..
- Od: 8 mar 2010, 00:07
- Posty: 1397 (9/19)
- Skąd: Merzig De /Olecko Pl
- Auto: była:626 GF FS '98,
6 GG LF '02
jest: , NC LF '06
Audi A3 8P '06
Witam wszystkich mazdowiczów bardzo serdecznie po mojej długiej nieobecności na forum. Spowodowane to było moją chorobą i walką z nią, remontem mieszkania, przeprowadzką i przejściem na emeryturę W tzw. międzyczasie nie zapomniałem jednak o moim reksiku i dodałem kilka drobnych modów Po dłuższych przemyśleniach i uczciwej weryfikacji swoich umiejętności jeździeckich uznałem, że w zupełności wystarczy mi moc serii i postanowiłem, że nie będę walczył o każdego dodatkowego peesa, bo i tak czasem z ledwością jestem w stanie wykorzystać fabrykę. Tak więc zająłem się innymi rzeczami, a przede wszystkim zapewnieniem sobie miłych wrażeń estetycznych w kabinie. Od ostatniego mojego pobytu na forum mazdeczka otrzymała – nowy lakier na całej powierzchni, oprócz dachu i maski, które były idealne, malowanie w antracycie zacisków hamulcowych oraz skórzane dodatki wnętrza. Nowe są też tylne regulowane amortyzatory KONI, sportowy katalizator, sprzęgło i skrzynia biegów, które wymieniłem u Kojota (dzięki, Stary ). Chociaż auto utyło przez to kilka kilogramów, ja schudłem, tak że osiągi pozostały na niezmienionym poziomie Nowe są: tunel środkowy wykonany w całości w czarno – porcelanowej skórze, porcelanowa kierownica, gałka zmiany biegów, krawędź daszka zegarów, uchwyty zamykania drzwi w czarnej skórze z kontrastowymi szwami oraz takie same wykończenia boczków przy tylnej kanapie. "Misiowe" boczki drzwi wykończyłem też porcelanową skórą z bentleya, a pod przedni zderzak wrzuciłem trójkąt aluminiowy. Wlot powietrza główny i chłodnice osłoniłem prostą, mało widoczną siatką w kształcie odwróconego X. Moim zdaniem wygląda super, a niejako przy okazji zlikwidowałem trzeszczenie elementów tunelu, bo po demontażu wszystkie ruchome i drgające elementy unieruchomiłem i wygłuszyłem przy pomocy filcu. Napis RX-8 wyciąłem i wypolerowałem sam. Dzisiaj jadę nałożyć nową warstwę twardego wosku, a potem zrobię i wrzucę kilka fotosków .
Ostatnio edytowano 16 cze 2013, 07:56 przez megabebzon, łącznie edytowano 1 raz
Mistrza cechuje spokój i długie ruchy.
Siema, Użytkownicy! Wrzucam kilka fotosków rexi po modach; sory za słabą jakość zdjęć ale nie mam weny na obróbkę.
Przód – nowe opony bridgestone
Światła do jazdy dziennej
Antracytowe zaciski
Noo, to na razie tyle – mam nadzieję, że się spodoba
Przód – nowe opony bridgestone
Światła do jazdy dziennej
Antracytowe zaciski
Noo, to na razie tyle – mam nadzieję, że się spodoba
Ostatnio edytowano 15 cze 2013, 17:52 przez megabebzon, łącznie edytowano 1 raz
Mistrza cechuje spokój i długie ruchy.
Po wizycie u Cobcia na dyno day okazało się, że cewki i przewody do wymiany. Nie kupowałem zamienników tylko zainwestowałem w ori i u Kojota wymieniłem w całości wysokie napięcie na nówkę. Auto WYRAŹNIE lepiej się odpycha i czuję, że nieźle ciągnie już od niskich obrotów (przy ok. 5500 rpm jest podobnie, jak wcześniej przy mniej więcej 7000 – 7500 rpm. Udało mi się kilkukrotnie wykręcić 6,1 na 100; jestem więcej niż zadowolony. Wizyta u Kojota niedroga, a zadowolenie – jak zwykle – maksymalne (dzięki, Stary!). Obecnie auto ma niecałe 31 kkm i jeździ tak dobrze, jak nigdy dotąd – nie ma to jak nowe opony (255/45/18 tył i 225/35/18 przód), hamulce, sportowe amorki, skrzynia biegów, sprzęgło, katalizator, felga, cewki, przewody, wnętrze, aku i oświetlenie LED, odnowiony lakier, światła do jazdy dziennej (no, może światła do jazdy dziennej i oświetlenie wnętrza nie wpływają na osiągi:). Zadziwiające, że większość tych gratów musiałem wymienić po przebiegu nieco ponad 20 kkm, bo poprzedni właściciel – gówniarz – nie umiał się obchodzić z nowym autem.... Żenła, ale chyba żadne nie wytrzymałoby takiego traktowania...
To na razie tyle, pozdrowionka dla wszystkich miłośników mazd, a rotary engines w szczególności .
To na razie tyle, pozdrowionka dla wszystkich miłośników mazd, a rotary engines w szczególności .
Mistrza cechuje spokój i długie ruchy.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości