Samochodu jeszcze nie widziałem, żyję więc nadzieją, że Panowie z Auto-Karcz wspięli się na wyżyny rzemieślniczego kunsztu
Mazda Rx-7 FB 12A '85
Czeka w warsztacie na zatwierdzenie rachunków i ocenę zgodności naprawy z fakturą przez ubezpieczyciela. Zgodnie ze słowami Link4 może to potrwać do dwóch tygodni
.
Samochodu jeszcze nie widziałem, żyję więc nadzieją, że Panowie z Auto-Karcz wspięli się na wyżyny rzemieślniczego kunsztu
.
Samochodu jeszcze nie widziałem, żyję więc nadzieją, że Panowie z Auto-Karcz wspięli się na wyżyny rzemieślniczego kunsztu
the right man in the wrong place...
Oby nic nie spartolili 
zops.na.allegro.pl <– 5% rabatu przy zakupach przez forum
-
like a shadow
- Od: 13 maja 2008, 16:22
- Posty: 2161 (14/6)
- Skąd: Krk / Ostr
- Auto: 323f BA Z5 '96
323 GTX BG BPT 4WD '89
Ptaszki cwierkaja zes redlo odebral 
Jakieś zdjęcia może?
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
tco dajesz dajesz ;D
Uh oh, nie ma się czym chwalić. Koła ciągle leża w garażu i czekają
.
W poniedziałek odebrałem samochód z AutoKarcza – wrażenia opisałem już w opiniach. Jestem zadowolony – załatwili wymianę zderzaka i błotnika na nowe części, dołożyłem do tego nosek od Kojota i wszystko jest spasowane jak w fabryce – przód nie straszy już wyspiarską robotą. Kolor co prawda nie jest idealnie identyczny, ale zdaje sobie sprawę, że bez cieniowania było trudno zrobić to lepiej.
Niestety nie udało mi się jeszcze zrobić sesji po naprawie (hehe, jeszcze w ogóle żadnej mi się nie udało i patrzę z niepisaną zazdrością na niektóre wątki z tego działu
). Mam tylko dwa zdjęcia z telefonu:


Dobrze widać, że nosek jest teraz tego samego koloru, co reszta samochodu, a przerwy pomiędzy nim, reflektorami i maską wyglądają jak powinny. Do kompletu przydałoby się wymienić dolny spojler.
W poniedziałek odebrałem samochód z AutoKarcza – wrażenia opisałem już w opiniach. Jestem zadowolony – załatwili wymianę zderzaka i błotnika na nowe części, dołożyłem do tego nosek od Kojota i wszystko jest spasowane jak w fabryce – przód nie straszy już wyspiarską robotą. Kolor co prawda nie jest idealnie identyczny, ale zdaje sobie sprawę, że bez cieniowania było trudno zrobić to lepiej.
Niestety nie udało mi się jeszcze zrobić sesji po naprawie (hehe, jeszcze w ogóle żadnej mi się nie udało i patrzę z niepisaną zazdrością na niektóre wątki z tego działu


Dobrze widać, że nosek jest teraz tego samego koloru, co reszta samochodu, a przerwy pomiędzy nim, reflektorami i maską wyglądają jak powinny. Do kompletu przydałoby się wymienić dolny spojler.
the right man in the wrong place...
Dobrze, że Rex wrócił cały i zdrowy
Mam nadzieję, że z tej zazdrości o inne tematy zrobisz foty
Mam nadzieję, że z tej zazdrości o inne tematy zrobisz foty
zops.na.allegro.pl <– 5% rabatu przy zakupach przez forum
-
like a shadow
- Od: 13 maja 2008, 16:22
- Posty: 2161 (14/6)
- Skąd: Krk / Ostr
- Auto: 323f BA Z5 '96
323 GTX BG BPT 4WD '89
Przy okazji porządków w okolicach przedniej części nadwozia, wygrzebałem z piwnicy dodatek do nowego zderzaka (wyszperany na aukcji i zakupiony jeszcze w zeszłym roku
):
Są to europejskie pozycje/kierunki do S2/S3, z oddzielną żarówką dla każdej z tych funkcji. Fabrycznie w mojej wersji (a-spec) całość była pomarańczowa. Ktoś w UK próbował spełnić wymogi techniczne i zastąpił klosz białym szkłem i żarówką do połowy umoczoną w farbie. Efekt taki, że ani pozycja nie jest biała, ani kierunkowskaz pomarańczowy.
Niby mała rzecz, ale cieszy, bo w przypadku tego auta nim rzecz mniejsza, tym trudniej dostępna
. Jutro przymierzam do samochodu – mam nadzieję, że nie będzie problemów z podłączeniem wiązki.
P.S. Tak wyglądały przed wyszorowaniem i wypolerowaniem odblasków:
Są to europejskie pozycje/kierunki do S2/S3, z oddzielną żarówką dla każdej z tych funkcji. Fabrycznie w mojej wersji (a-spec) całość była pomarańczowa. Ktoś w UK próbował spełnić wymogi techniczne i zastąpił klosz białym szkłem i żarówką do połowy umoczoną w farbie. Efekt taki, że ani pozycja nie jest biała, ani kierunkowskaz pomarańczowy.
Niby mała rzecz, ale cieszy, bo w przypadku tego auta nim rzecz mniejsza, tym trudniej dostępna
P.S. Tak wyglądały przed wyszorowaniem i wypolerowaniem odblasków:
the right man in the wrong place...
Dwa tygodnie zajęło mi montowanie tych kierunkowskazów – całkiem sprawnie jak na mnie
. Przy okazji dowiedziałem się, że pomarańczowe żarówki nie pasują w gniazda białych i że podczas niedawnej wymiany zderzaka warsztat postarał się, bo wszystkie mocowania są nowe, choć nie było to uwzględnione w kosztorysie naprawy.
Przy okazji rozpracowałem brytyjską technologię dostosowywania amerykańskich dwuwkłóknowych postojówko-kierunkowskazów do europejskich wymogów (wystarczy pędzel i odrobina farby)
:
Ponieważ lampki już zmieniłem, to najwyższy czas zabrać się za zawieszenie i szperę – robota w sam raz dla mnie na najbliższe trzynaście lat
.
Przy okazji rozpracowałem brytyjską technologię dostosowywania amerykańskich dwuwkłóknowych postojówko-kierunkowskazów do europejskich wymogów (wystarczy pędzel i odrobina farby)
Ponieważ lampki już zmieniłem, to najwyższy czas zabrać się za zawieszenie i szperę – robota w sam raz dla mnie na najbliższe trzynaście lat

the right man in the wrong place...
najwyższy czas zabrać się za zawieszenie i szperę
ale regeneracja czy nowe?
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Oryginalna mazdowska szpera płytkowa 2-way. Po przeglądzie i wymianie sprzęgiełek $$$ 
Natomiast zawias to regeneracja (piaskowanie, lakierowanie, zestawy naprawcze) zacisków, osłon, mostu, drążków i wahaczy. Nowe: twardsze i krótsze sprężyny, regulowane amortyzatory, tarcze, wszystkie łożyska i oczywiście felgi z oponami. Trochę tego jest, więc znowu robi się okrągła sumka, którą niektórzy malkontenci uznaliby za wystarczającą do profesjonalnego uturbienia
. Dlatego idzie jak krew z nosa
.
Natomiast zawias to regeneracja (piaskowanie, lakierowanie, zestawy naprawcze) zacisków, osłon, mostu, drążków i wahaczy. Nowe: twardsze i krótsze sprężyny, regulowane amortyzatory, tarcze, wszystkie łożyska i oczywiście felgi z oponami. Trochę tego jest, więc znowu robi się okrągła sumka, którą niektórzy malkontenci uznaliby za wystarczającą do profesjonalnego uturbienia
the right man in the wrong place...
nono. bedzie fajnie na torze. nie ma jak zdrowa konkurencja 
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
marcinwr napisał(a):Jestem pod wrażeniem że auto w takim wieku
można utrzymać w takim stanie technicznym
Dokładnie. Piękne i wyjątkowe autko
Ostatnio edytowano 15 lut 2012, 09:44 przez D4NI3L, łącznie edytowano 1 raz
BUMP!
Jak tam? Cos sie ruszylo w temacie?
Jak tam? Cos sie ruszylo w temacie?
Dzialaj! Do Czaplinka zostaly dokladnie 2 miesiace. Czas start... tik.. tak... tik... tak... 
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość