Witajcie od czego tu zacząć..
Chciałem kupić MX-5 już wcześniej ale zamiast uzbierać więcej pieniędzy, kupiłem Mazde Xedos 6. Po pewnym czasie pojawiło się ogłoszenie o zamianie MX5 za Xedosa, które podesłał mi kolega (Magic97), z jednej strony nie chciałem się zamieniać, ale z drugiej miałem już dwa Xedosy 9 a jeszcze dwa Xedosy 6 stoją pod domem, więc stwierdziłem że jednak chętnie się zamienię.
Po powrocie zza granicy pojechałem obejrzeć MX-5 i jak zawsze rozum przy oglądaniu auta uciekł, a serce wzięło góre A tak poważnie długo się zastanawiałem czy się zamienić ale koniec końców się zamieniłem i po paru godzinach wyjechałem do domu z pod Warszawy z założonym Hardtopem.
MiX prowadzi się obłędnie i zwraca uwagę, poprzedni właściciel zamontował tłumik Ulter, dzięki któremu przy wyższych obrotach przechodnie mają skręt szyji o 180 stopni Zamontował on również kierownice MOMO 320mm razem z QR przez co prowadzi się super iiii.. nie widać górnej części zegarów, ale na wszystko będzie sposób
W dwa dni mazdą zrobiłem 1000km więc zamiana jak najbardziej udana
Wyposażenie standardowe.. Plus klima
Dane:
Model: MX-5 (NBFL)
Rok: 2003
Silnik: 1,6 B6
Skrzynia: 5-cio biegowa
Przebieg przy zakupie: 224k km
Kolor: Midnight Blue Mica
Zmiany:
*Wymiana licznika na JDM z japońskiej wersji NB RS (trzeba było przerobić linie na tyle licznika żeby kontrolka od świateł drogowych świeciła się gdy są one zapalone normalnie świeciła cały czas a przy zapalonych "długich" przygasała),
*Przerobienie lamp ENG na EU (jedna była uderzona na parkingu a druga miała pęknięty klosz od spodu) do tego renowacja kloszy oraz malowanie środków lamp na czarno,
Plany:
*Pożądne czyszczenie dachu i konserwacja ZROBIONE
*Usunięcie rdzy z całego auta (Słupki A, Końcówki progów),
*Pożądna konserwacja podwozia,
Ospojlerowanie
*Dokładki zderzaka przedniego i tylnego, Nakładki na progi, Splitter, Dyfuzor, Side Skirts,
*Zrobienie zintegrowanego ducktaila,
*Przerobienie zderzaka tylnego pod małą tablice,
*Lakierowanie całego auta (zmiana koloru) w tym komory silnika,
*Regeneracja zacisków (Lewy tylny przecieka),
*Przewody hamulcowe w oplocie,
*Zaspawanie dyfra bo nie spina ,
*Roll bar,
*Rozpórka przód,
*Zawieszenie gwintowane,
*Nowe Felgi,
*Wymycie oraz uszczelnienie silnika,
*Lakierowanie pokryw zaworów i kolektora ssącego,
*Nowe przewody podciśnień oraz rur chłodzenia,
*Coolant reroute,
*kolektor wydechowy z nierdzewki,
*Układ wydechowy przelotowy,
***Może kiedyś turbo lub kompresor.
No to trochę fotek
Mazda MX-5 NBFL B6 '03
Strona 1 z 1
Dyfer zaspawany i wkońcu miata ładnie zarzuca czterema literami jest tylko jedno ale.. trzeba wywalić/zmienić katalizator bo jest prawdopodobnie zatkany i obcięło to moc, i coraz bardziej jestem przekonany do turbienia (za mało mocy)
Parę fotek:
Dyfer po jedynym słusznym zabiegu
A tak wyglądało upalanie na spocie JDM KONIN na które serdecznie zapraszam
El Matador by NoelDesign
Parę fotek:
Dyfer po jedynym słusznym zabiegu
A tak wyglądało upalanie na spocie JDM KONIN na które serdecznie zapraszam
El Matador by NoelDesign
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości