Cześć, po krótkiej przygodzie z NBFL Sportive i ciągle rosnącej miłości do NA postanowiłem szukać właśnie tej wersji. Po kilku miesiącach wertowania ogłoszeń, kilku telefonach do sprzedawców, nieprzerwanego męczenia kolegi z forum mx-5, pewnego dnia kwietnia 2018r. po powrocie do domu o 22:00 od znajomego, któremu namarudziłem, że nie da się już kupić nieruszanej lub dobrze zrobionej NA w dobrej cenie zobaczyłem w dziale giełda na forum mx-5, że wskoczyła świeżo sprowadzona Miata z 1997 roku. Była trochę poobijana, porysowana, z podartym dachem, ale jak się okazało w południe następnego dnia sama baza jest genialna, zarówno na karoserii jak i na podwoziu zero korozji. Cała mazda w oryginalnym lakierze, przebieg 85tys.km. po 1 właścicielu (jestem w stanie uwierzyć – posiada naklejki niemieckie z poprzednich wymian części eksploatacyjnych, książkę serwisową prowadzoną do 2016r.). Decyzja była łatwa – trzeba brać :kciuk:
Moje przekonanie o przebiegu i stanie auta potwierdziło się, kiedy zabrałem się za wymianę zdechniętego akumulatora, na miejscu ori 20-letni Panasonic, oczywiście dostał już zastępstwo w postaci baterii produkcji Centry. W kolejności, pomyślałem, że maździe należą się nowe kable i świece, nie mogło być inaczej, niż to że ujrzałem oryginalne kable Yazaki 1997
Plany co do miaty:
-dużo jeździć (tylko w sezonie letnim :mrgreen: )
-zakupić bordowy moher (jeśli ktoś ma – proszę o info)
-felgi + gleba (z umiarem) – zrobione
-po sezonie nowy lakier na całym aucie – robi się
-może jakieś fotele z lotusa – już były – zmiana na inne
-rollbar – jest
-większe hamulce – w trakcie
-grubszy stabilizator
Poniżej kilka wybranych fotek chronologicznie od momentu zakupu
Mazda MX-5 NA B6 97'
Strona 1 z 1
Bardzo zacne NA!
Dobry przykład jak niewiele potrzeba, żeby to auto wyglądało pięknie
Dobry przykład jak niewiele potrzeba, żeby to auto wyglądało pięknie
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3195 (146/240)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
wpadły:
Enkei RPF1,
Kubełki Köenig sterowane elektrycznie
Grubszy stab na przód
Big brejki
Przewody hamulcowe w oplocie
Płyn hamulcowy Motul do 315 stopni
Nowa kierownica
Dokładka zderzaka przód
Obszyte boczki
Odelżony zamach
Sprzęgło z kewlarem
Grube mody. Te rpf1 to jakieś indywidualne sprowadzenie z Japonii?
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
loockas napisał(a):Już to chyba pisałem, ale to bardzo ładna NA. Aż się chce zadłużyć i kupić kolejnego MXa Do zadbanych NA będę miał zawsze słabość.
To jest choroba.. Miatoza swoją drogą Miat nigdy za wiele Sam mam chęć na jakiegoś szczura, ale trzecie auto to niezbyt rozsądny pomysł
piwo napisał(a):Grube mody. Te rpf1 to jakieś indywidualne sprowadzenie z Japonii?
Odkupione świeże od kolegi z forum, który sprowadzał przez Jarusnet bodajże ze Stanów
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość