Mazda MX-5 NB B6 1999 r. "California edyszyn"
To już chyba specjalnie nie ma znaczenia która generacja. Liczy się stan egzemplarza i jego blacha. Jak jest z czego robić igiełkę to pewnie takie jeszcze będą. Te mniej ładne dobrze się mają w roli upalacza
Ostatnio mało zmian, bo dużo jazdy
Muszę nas odszukać na zdjęciach z XXX lecia MX-5 żeby tu coś wrzucić dla potomnych.
Natomiast korzystając z dużej ilości wolnego czasu podczas ostatniego pobytu na działeczce, wziąłem się za komorę silnika, która była bardzo uwalona. Efekty poniżej:
Myślę, że wyszło nie najgorzej.
W planach usunięcie zbiorniczka na węgiel aktywny i zrobienie dolotu.
Muszę nas odszukać na zdjęciach z XXX lecia MX-5 żeby tu coś wrzucić dla potomnych.
Natomiast korzystając z dużej ilości wolnego czasu podczas ostatniego pobytu na działeczce, wziąłem się za komorę silnika, która była bardzo uwalona. Efekty poniżej:
Myślę, że wyszło nie najgorzej.
W planach usunięcie zbiorniczka na węgiel aktywny i zrobienie dolotu.
- Od: 22 lip 2014, 11:58
- Posty: 1034
- Skąd: Zgierz / Warszawa
- Auto: Mazda 3 Kintaro
Ładnie, czysto i niezbyt kolorowo, co akurat lubię.
- Od: 27 lip 2014, 20:41
- Posty: 975 (17/34)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda3 BK Y6 2006 140KM/330Nm Winning Blue
Ostatnio mx-5 zawiozła nas na urlop do ciepłego kraju i nie zawiodła ani razu. Dzielnie znosiła chorwackie trasy dając przy tym mnóstwo frajdy.
- Od: 22 lip 2014, 11:58
- Posty: 1034
- Skąd: Zgierz / Warszawa
- Auto: Mazda 3 Kintaro
Śliczna jest zazdraszczam chce taką i mam już koła – od czegoś trza zacząć
- Od: 3 paź 2010, 12:14
- Posty: 269 (56/2)
- Skąd: Milicz/Krotoszyn/Odolanów
- Auto: Mx-3EC B6D 96"
Xedos 6 CA 2.0KF 92"
Ładna Gratki, szerokości i bezawaryjności
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Śliczna jest Dbaj o nią a na pewno Cię nie zawiedzie.
Dziękuję za słowa uznania Faktycznie autko jest sympatyczne. W sumie to jedyna taka w kraju
- Od: 22 lip 2014, 11:58
- Posty: 1034
- Skąd: Zgierz / Warszawa
- Auto: Mazda 3 Kintaro
Weekend owocny w prace przy aucie.
Filtr paliwa wymieniony:
Antena rozebrana, przeczyszczona, nasmarowana i złożona – działa jak nowa :winner: Czyli w kieszeni 150-200 zł, bo już chciałem kupować "nową", a tu się okazało, że małe przeserwisowanie rozwiązało problem
Jestem też w trakcie robienia płukanki układu chłodniczego. Jak na razie dwa razy zalana płukanka. Raz bezpośrednio do płynu, a po zlaniu, do wody destylowanej. Zostawiłem to na noc żeby wystygło i przeczyściło dobrze układ.
Przy okazji wyczyściłem nieco zbiorniczek wyrównawczy. Z efektu nie do końca jestem zadowolony, ale moja szczotka do butelek się już poddała, więc ja też odpuściłem dalsze szorowanie. I tak jest dużo lepiej niż było (foto niestety brak).
Filtr paliwa wymieniony:
Antena rozebrana, przeczyszczona, nasmarowana i złożona – działa jak nowa :winner: Czyli w kieszeni 150-200 zł, bo już chciałem kupować "nową", a tu się okazało, że małe przeserwisowanie rozwiązało problem
Jestem też w trakcie robienia płukanki układu chłodniczego. Jak na razie dwa razy zalana płukanka. Raz bezpośrednio do płynu, a po zlaniu, do wody destylowanej. Zostawiłem to na noc żeby wystygło i przeczyściło dobrze układ.
Przy okazji wyczyściłem nieco zbiorniczek wyrównawczy. Z efektu nie do końca jestem zadowolony, ale moja szczotka do butelek się już poddała, więc ja też odpuściłem dalsze szorowanie. I tak jest dużo lepiej niż było (foto niestety brak).
- Od: 22 lip 2014, 11:58
- Posty: 1034
- Skąd: Zgierz / Warszawa
- Auto: Mazda 3 Kintaro
To nie tak, że się nic nie dzieje, tylko musiałem upolować odpowiednie graty. Jednej felgi brak, bo już z oponą, do przymiarek, jest na samochodzie, a sprężyny już są w trakcie montażu.
- Od: 22 lip 2014, 11:58
- Posty: 1034
- Skąd: Zgierz / Warszawa
- Auto: Mazda 3 Kintaro
- Od: 22 lip 2014, 11:58
- Posty: 1034
- Skąd: Zgierz / Warszawa
- Auto: Mazda 3 Kintaro
na zlot gotowa
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
Jeszcze nie. Kolejne mody niedługo.
- Od: 22 lip 2014, 11:58
- Posty: 1034
- Skąd: Zgierz / Warszawa
- Auto: Mazda 3 Kintaro
Na tej feldze to nawet duży balon zajefanie wygląda
- Od: 3 paź 2010, 12:14
- Posty: 269 (56/2)
- Skąd: Milicz/Krotoszyn/Odolanów
- Auto: Mx-3EC B6D 96"
Xedos 6 CA 2.0KF 92"
A gdzie Ty duży balon widział?
Z tyłu może nieco tak, bo jest 190x55, ale z przodu jest prawilne 195x50. Przy czym na feldze 8J zrobił się delikatny naciąg, więc o żadnych balonach nie ma mowy
Poza tym 15" w NB to najlepszy rozmiar felgi.
Fakt – kółko rzadko spotykane (w sensie wzoru), na krajowych mx5'tkach, z czego się bardzo cieszę. Nie jestem kolejnym, który założył jr11
Z tyłu może nieco tak, bo jest 190x55, ale z przodu jest prawilne 195x50. Przy czym na feldze 8J zrobił się delikatny naciąg, więc o żadnych balonach nie ma mowy
Poza tym 15" w NB to najlepszy rozmiar felgi.
Fakt – kółko rzadko spotykane (w sensie wzoru), na krajowych mx5'tkach, z czego się bardzo cieszę. Nie jestem kolejnym, który założył jr11
- Od: 22 lip 2014, 11:58
- Posty: 1034
- Skąd: Zgierz / Warszawa
- Auto: Mazda 3 Kintaro
Tył sprawia takie wrażenie ale zdania nie zmienię pasował by jej większy balon ale felunek 15" to się zgodzę optymalny. Ten balon 55 z tyłu tak dostojnie wygląda
- Od: 3 paź 2010, 12:14
- Posty: 269 (56/2)
- Skąd: Milicz/Krotoszyn/Odolanów
- Auto: Mx-3EC B6D 96"
Xedos 6 CA 2.0KF 92"
- Od: 22 lip 2014, 11:58
- Posty: 1034
- Skąd: Zgierz / Warszawa
- Auto: Mazda 3 Kintaro
Wczoraj zrobione:
– płukanka millersa
– olej Millers Trident 5W40
– filtr oleju mann
– filtr powietrza chyba też mann
To wszystko przy przebiegu 117118 km
Poprawiłem nieco rozpórkę – bardziej ją rozchyliłem żeby usztywnić budę oraz zamontowałem harness bar od cybula, żeby usztywnić budę, ale to chyba nie przyniosło spodziewanego efektu, a ogranicza możliwość pochylenia fotela. Natomiast przy maxymalnym odchyleniu fotel dotyka harnesa i trze o niego wydając dźwięk skrzypienia. Raczej wyleci ze środka, bo cholery z tym dostanę
W międzyczasie wpadła dokładka przedniego zderzaka, ale wybitnie mi się to nie podobało i wyleciała na drugi dzień. Poza tym była mega nisko i tarłem o wszystko co się dało. Szkoda...
– płukanka millersa
– olej Millers Trident 5W40
– filtr oleju mann
– filtr powietrza chyba też mann
To wszystko przy przebiegu 117118 km
Poprawiłem nieco rozpórkę – bardziej ją rozchyliłem żeby usztywnić budę oraz zamontowałem harness bar od cybula, żeby usztywnić budę, ale to chyba nie przyniosło spodziewanego efektu, a ogranicza możliwość pochylenia fotela. Natomiast przy maxymalnym odchyleniu fotel dotyka harnesa i trze o niego wydając dźwięk skrzypienia. Raczej wyleci ze środka, bo cholery z tym dostanę
W międzyczasie wpadła dokładka przedniego zderzaka, ale wybitnie mi się to nie podobało i wyleciała na drugi dzień. Poza tym była mega nisko i tarłem o wszystko co się dało. Szkoda...
- Od: 22 lip 2014, 11:58
- Posty: 1034
- Skąd: Zgierz / Warszawa
- Auto: Mazda 3 Kintaro
Autko jest do wzięcia. Tutaj ogłoszonko: http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewt ... 87a#unread
- Od: 22 lip 2014, 11:58
- Posty: 1034
- Skąd: Zgierz / Warszawa
- Auto: Mazda 3 Kintaro
Noooo sporo wołasz za ta mazdę w dobie obecnego kryzysu xD tym bardziej jak ja szukałem mxa to też tą miałem na oku i pamiętam za ile była na sprzedaż. No ale nic powodzenia bo jednak w tym kolorze jest mało mazd a jednak te ciemne i jakieś srebrne czy już nie wspomnę o rudym to strasznie nudne.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości