Mazda MX-5 NBFL Unplugged 1.6 (B6) '04
Napisane: 10 sie 2018, 17:51
Witam,
auto kupione na forum MX-5 Klub Polska w 2017r. przy przebiegu około 140k km.
Data produkcji 16.06.2004r.
Miejsce produkcji: Japonia (Hiroshima)
Kraj przeznaczenia: Niemcy
Wersja: Unplugged
motor 1.6 DOHC 81kw, 110 KM
skrzynia biegów manualna 5-cio biegowa
Wyposażenie seryjne:
– hamulce przód 255mm wentylowane
– hamulce tył 255mm
– felgi aluminiowe 16"x6,5" z wersji Unplugged z oponami 195/55 R16,
– rozpórka kielichów,
– zamek centralny z pilota,
– reflektory halogenowe,
– elektryczne lusterka,
– skórzane koło kierownicy
– skórzana dźwignia zmiany biegów i uchwyt hamulca ręcznego,
– skórzana tapicerka, dwukolorowa,
– ABS,
– wspomaganie kierownicy,
– szyby elektryczne,
– poduszka powietrzna kierowcy i pasażera.
– podgrzewane fotele
Modyfikacje:
– Rollbar z 2 zastrzałami i harnessbarem od Yapa Racing
– dach z Sonnenlandu z podgrzewaną szybą
– felgi aluminiowe 16"x6,5" z wersji Sportive
– wymiana car audio – głośniki JBL GX600C + wygłuszenie drzwi
– tarcze hamulcowe Zimmerman Coat Z (przód wentylowane) + klocki Zimmerman
– bush lower kit – tulejka zwiększająca precyzję działania lewarka zmiany biegów
– tłumik końcowy Cobalt
– pakiet optyczny Mazdaspeed
– czerwone obrysówki tylnego zderzaka
– montaż halogenów
– uchwyt tablicy rejestracyjnej od CYBUL Radical Solutions
– windshott własnej roboty :)
– klimatyzacja
– szpera FUJI
– oponki Uniroyal Rainsport 3 195/55 R16
Plany:
– halogeny są nie podłączone, wypadałoby się tym kiedyś zająć
– turbienie
auto kupione na forum MX-5 Klub Polska w 2017r. przy przebiegu około 140k km.
Data produkcji 16.06.2004r.
Miejsce produkcji: Japonia (Hiroshima)
Kraj przeznaczenia: Niemcy
Wersja: Unplugged
motor 1.6 DOHC 81kw, 110 KM
skrzynia biegów manualna 5-cio biegowa
Wyposażenie seryjne:
– hamulce przód 255mm wentylowane
– hamulce tył 255mm
– felgi aluminiowe 16"x6,5" z wersji Unplugged z oponami 195/55 R16,
– rozpórka kielichów,
– zamek centralny z pilota,
– reflektory halogenowe,
– elektryczne lusterka,
– skórzane koło kierownicy
– skórzana dźwignia zmiany biegów i uchwyt hamulca ręcznego,
– skórzana tapicerka, dwukolorowa,
– ABS,
– wspomaganie kierownicy,
– szyby elektryczne,
– poduszka powietrzna kierowcy i pasażera.
– podgrzewane fotele
Modyfikacje:
– Rollbar z 2 zastrzałami i harnessbarem od Yapa Racing
– dach z Sonnenlandu z podgrzewaną szybą
– felgi aluminiowe 16"x6,5" z wersji Sportive
– wymiana car audio – głośniki JBL GX600C + wygłuszenie drzwi
– tarcze hamulcowe Zimmerman Coat Z (przód wentylowane) + klocki Zimmerman
– bush lower kit – tulejka zwiększająca precyzję działania lewarka zmiany biegów
– tłumik końcowy Cobalt
– pakiet optyczny Mazdaspeed
– czerwone obrysówki tylnego zderzaka
– montaż halogenów
– uchwyt tablicy rejestracyjnej od CYBUL Radical Solutions
– windshott własnej roboty :)
– klimatyzacja
– szpera FUJI
– oponki Uniroyal Rainsport 3 195/55 R16
Plany:
– halogeny są nie podłączone, wypadałoby się tym kiedyś zająć
– turbienie