Mazda MX-5 NC LF 2010 2.0 Sport – CzarnyN
Napisane: 13 lip 2018, 13:38
Witam Wszystkich,
Lepiej późno niż wcale więc zakładam wątek mojej drugiej w karierze Miaty.
Auto kupiłem w lutym 2016 od pierwszego właściciela, polski salon, serwis ASO, bez przygód, udekumentowany przebieg.
Była to całkowita seria czyli:
Mazda MX-5 NCFL 2.0 Sport PRHT 2011r 81000km
Skrzynia 6b manual
Szpera/LSD
Żółte Bilstainy
Natomiast od czasu zakupu apetyt rósł w miarę jedzenia i na dzień pisania posta auto przeszło następujące modyfikacje:
– Windshot od Pietrygi
– wydech końcowy Cobalt
– stabilizatory z RX-8 (w najszybszym czerwonym kolorze)
– tuleje poliuretanowe na stabilizatorach
– żarówki LED (postojówki, tablica rej, bagażnik, kabina)
– pozbycie się przedniej tablicy rejestracyjnej
– na stałe zamontowany wideorejestrator
– pełna korekta lakieru + warstwa ceramiczna
– czyszczenie wnętrza i impregnacja skór
– wymiana przewodów hamulcowych na oplot PizzaBrakes
– nowa gruba chłodnica Nissens
– kubeł Mirco MX-5 (wersja skóra + alkantara)
– pasy czteropunktowe Sabelt
– mocowanie gaśnicy za kubłem
– czyszczenie i konserwacja podwozia
– swap zacisków hamulcowych RX-8 + regeneracja, cynkowanie
– przód nacinane tarcze hamulcowe PizzaBrakes 323mm + klocki Stoptech Sport
– tył nacinane tarcze hamulcowe PizzaBrakes 300mm (wentylowane) + klocki Stoptech Sport
– rozpurka pompy hamulcowej
– OEM dyfuzor/dokładka tylnego zderzaka
– zaślepiopny kanał rezonansowy przy grodzi
– nowa pogrubiona kierownica by Guardian (skóra+alkantara)
– nowy kolektor wydechowy by Five
– Wgrany EcuTec RaceRom oraz strojenie by Five –> 174KM/193Nm
– hybrydowe wycieraczki
– lekkie felgi OZ Ultraleggera R17 8J
– rolka tylnych nadkoli, dogięcie przednich
– gwint TEIN Flex Z + EDFC
– wymieniona cała masa elementów zawieszenia, śrub, nakrętek na nowe OEM
– SmartTop
Auto od początku do końca zalewam Motulem:
– silnik – Motul 8100 FE 5W-30 + filtr OE Mazda
– dyfer – Motul 90PA
– skrzynia – Ford 75W90 magiczny
– płyn chłodniczy – Motul Inugel Ultra G13
– płyn hamulcowy Motul RBF600
Miata aktualnie ma najechane 120000km. Odpukać póki co auto całkowicie bezawaryjne dające mnóstwo frajdy.
Jeśli będzie taka potrzeba to mogę wrzucić też zdjęcia z przebiegu modyfikacji.
Lepiej późno niż wcale więc zakładam wątek mojej drugiej w karierze Miaty.
Auto kupiłem w lutym 2016 od pierwszego właściciela, polski salon, serwis ASO, bez przygód, udekumentowany przebieg.
Była to całkowita seria czyli:
Mazda MX-5 NCFL 2.0 Sport PRHT 2011r 81000km
Skrzynia 6b manual
Szpera/LSD
Żółte Bilstainy
Natomiast od czasu zakupu apetyt rósł w miarę jedzenia i na dzień pisania posta auto przeszło następujące modyfikacje:
– Windshot od Pietrygi
– wydech końcowy Cobalt
– stabilizatory z RX-8 (w najszybszym czerwonym kolorze)
– tuleje poliuretanowe na stabilizatorach
– żarówki LED (postojówki, tablica rej, bagażnik, kabina)
– pozbycie się przedniej tablicy rejestracyjnej
– na stałe zamontowany wideorejestrator
– pełna korekta lakieru + warstwa ceramiczna
– czyszczenie wnętrza i impregnacja skór
– wymiana przewodów hamulcowych na oplot PizzaBrakes
– nowa gruba chłodnica Nissens
– kubeł Mirco MX-5 (wersja skóra + alkantara)
– pasy czteropunktowe Sabelt
– mocowanie gaśnicy za kubłem
– czyszczenie i konserwacja podwozia
– swap zacisków hamulcowych RX-8 + regeneracja, cynkowanie
– przód nacinane tarcze hamulcowe PizzaBrakes 323mm + klocki Stoptech Sport
– tył nacinane tarcze hamulcowe PizzaBrakes 300mm (wentylowane) + klocki Stoptech Sport
– rozpurka pompy hamulcowej
– OEM dyfuzor/dokładka tylnego zderzaka
– zaślepiopny kanał rezonansowy przy grodzi
– nowa pogrubiona kierownica by Guardian (skóra+alkantara)
– nowy kolektor wydechowy by Five
– Wgrany EcuTec RaceRom oraz strojenie by Five –> 174KM/193Nm
– hybrydowe wycieraczki
– lekkie felgi OZ Ultraleggera R17 8J
– rolka tylnych nadkoli, dogięcie przednich
– gwint TEIN Flex Z + EDFC
– wymieniona cała masa elementów zawieszenia, śrub, nakrętek na nowe OEM
– SmartTop
Auto od początku do końca zalewam Motulem:
– silnik – Motul 8100 FE 5W-30 + filtr OE Mazda
– dyfer – Motul 90PA
– skrzynia – Ford 75W90 magiczny
– płyn chłodniczy – Motul Inugel Ultra G13
– płyn hamulcowy Motul RBF600
Miata aktualnie ma najechane 120000km. Odpukać póki co auto całkowicie bezawaryjne dające mnóstwo frajdy.
Jeśli będzie taka potrzeba to mogę wrzucić też zdjęcia z przebiegu modyfikacji.