Mazda MX-5 NBFL B6 2001 by_MustangCustoms

ND / NC / NB / NA

Postprzez marcinowozniako » 16 mar 2018, 15:01

Bo_Lo napisał(a):bo np w KLu ciężej zuważyć różnicę czy jest tam 165 czy 160.


To zależy, czy wzrasta tylko moc maks czy generalnie jej przebieg jest wyższy. Jeżeli to pierwsze to fakt, nie zobaczysz tego, natomiast jeżeli to drugie to już może da radę coś wychwycić ale generalnie masz rację.

Fakt odgrodzony stożek z faktycznym zimnym powietrzem to podstawa, najlepiej jeszcze aby sam dolot posiadał jak najmniej kolanek i zagięć które wprowadzają powietrze w różne zawirowania itp, a no i jeszcze szerokość też aby była w miarę konkretna :D
Największy Ścigant
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 19 lis 2015, 18:40
Posty: 836 (5/8)
Skąd: Kalisz
Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93

Postprzez MustangCustoms » 16 mar 2018, 17:34

sewo napisał(a):Ostatni będą pierwszymi :D

Też wlałem Eneosa :) Olej w skrzyni wymieniałeś? Stop techy dają rade ciekawe czy ci tarcza ich nie zje za bardzo.


Tito jak to urwał kunie?


Sewo narazie auto na podnośniku rozrzad i hamulce robione reczny tez i smarowanko sprzegla bo skrzypi mi jak stara szafa jak dusze ^^
skrzynia najpierw musi zostac zbadana dlaczego sie troche poci ( całą zime stała w garazu ani grama kropli na podlodze ) uszczelniacz do wymiany pewnie sie okaże

juz wiem ze rudą szmatą musze sie zajac zaraz po sezonie... więc chyba nici z turbieniem :( ale jeszcze sie zobaczy :(

jesli skrzynia bedzie musiala zostac zdemontowana to wiadomo ze olej wymienie od razu ;)

Dopisano 16 mar 2018, o 18:45:

Bo_Lo napisał(a):o ile w czasie jazdy powietrze pod maską się schładza pod wpływem ''wiatru'' to już po chwili stania robi się tam piekiełko.Długo się męczyłem w BJ z mułowatością na otwartym stożku ,odgradzałem,kombinowałem,dopiero airbox dał częściową poprawę,ale jak mu podłączyłem spirorurę ze zderzaka to już było czuć wyrażnie że auto odżyło co potwierdził wynik na chamowni.Najlepiej to właśnie czuć w tak słabych silnikach gdzie różnica 5 kuni jest już odczuwalna,bo np w KLu ciężej zuważyć różnicę czy jest tam 165 czy 160.


Też myślę o tym zeby spróbować odgrodzic
z drugiej strony mysle zeby pociągnąć również tą rurke z norauto to ją masz na mysli (spirorurka?) coz tam dodatkowego powietrza mysle ze dmuchnie tym bardziej w trakcie jazdy po torze...

Dopisano 16 mar 2018, o 19:18:

Maksymalnie jak to jest możliwe oddalilem stożek <nie powiem> :|
Załączniki
IMG_20180316_175610_052.jpg
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 11 mar 2012, 20:57
Posty: 172 (1/2)
Skąd: Mosina k/Poznania
Auto: EX( Mazda 323F BA 1,5 1995r.)
Mazda MX-5 nbfl 1,6 2001r.
Kia Pro'ceed 1,6 2016r.

Postprzez MustangCustoms » 2 kwi 2018, 23:15

Mazda gotowa zostało jeszcze tylko troche kilometrow żeby hamulce dotrzeć :D i gotowe Mazda w sportowym obuwiu wyglada całkiem nieźle <serduszka> z takich ciekawostek z Tyłu mam hamulce z wersji 1.8 sportive o Tym swapie nie mialem pojecia <lol> wiec zestaw ATE musiałem odesłać i wleciały TRW raczej półka ta sama koszt klocków i tarczy 380pln <nauka>
kolejna z ciekawostek zakupiłem kierownice sam "Xed" <piwo> wie że nie krótko szukałem bo chyba od jesieni byłem wybredny aż wreszcie znalazłem Oryginalną Momo RACE D35 wraz z nabą również Momo idealnie pasuje a środek grafitowy jest <serduszka> czyli wychodzi na to że udało się zdarzyć na zlot co uważam za duży sukces bo podszedłem do tak dużego sprawdzianu poraz pierwszy stwierdzam że to jest lada wyzwanie nie licze na sukces <diabełek> lecz na mega wielki fan z polatania fajne spotkanie z Wariatami wiec dozobaczenia papa
Załączniki
IMG_20180402_155210_160.jpg
IMG_20180402_231534_364.jpg
IMG_20180402_155823_366.jpg
IMG_20180402_155332_252.jpg
IMG_20180402_155355_032.jpg
IMG_20180402_155148_878.jpg
IMG_20180331_164947_908.jpg
IMG_20180402_164108_421.jpg
IMG_20180402_230043_735.jpg
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 11 mar 2012, 20:57
Posty: 172 (1/2)
Skąd: Mosina k/Poznania
Auto: EX( Mazda 323F BA 1,5 1995r.)
Mazda MX-5 nbfl 1,6 2001r.
Kia Pro'ceed 1,6 2016r.

Postprzez MustangCustoms » 9 kwi 2018, 21:18

mała zmiana kierunki i obrysy zostaly zmienione na pomarancze a tył na czerwień oczywiscie będą się swiecic :D

foty z Toru <faja>
Załączniki
IMG_20180409_220658_135.jpg
IMG_20180409_220548_706.jpg
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 11 mar 2012, 20:57
Posty: 172 (1/2)
Skąd: Mosina k/Poznania
Auto: EX( Mazda 323F BA 1,5 1995r.)
Mazda MX-5 nbfl 1,6 2001r.
Kia Pro'ceed 1,6 2016r.

Postprzez sewo » 10 kwi 2018, 19:54

siory :D
jak nie oszaleć w kraju debili... amatorów, politycznych pedofilii....
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 11 cze 2007, 18:54
Posty: 2091 (28/36)
Skąd: Poznań / Komorniki
Auto: Rx8

Postprzez MustangCustoms » 27 wrz 2018, 23:55

trochę zmian w komorze
-pokrywa w czerni
-polerka przednich lamp
-przebudowa dolotu + osłona
-nowe świece + przewody
-umyta komora i ogarnięcie tematu wspomagania
z podziękowaniem dla RMcustoms za wykonanie dobrej roboty <faja>
Załączniki
20180917_090355.jpg
Screenshot_20180911-185711_Messenger.jpg
IMG_20180912_182821_429.jpg
IMG_20180811_185255_638.jpg
IMG_20180811_152011_826.jpg
IMG_20180912_231433_645.jpg
IMG_20180912_231357_190.jpg
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 11 mar 2012, 20:57
Posty: 172 (1/2)
Skąd: Mosina k/Poznania
Auto: EX( Mazda 323F BA 1,5 1995r.)
Mazda MX-5 nbfl 1,6 2001r.
Kia Pro'ceed 1,6 2016r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy