Strona 4 z 6

PostNapisane: 4 lut 2019, 09:25
przez zemoj
25 przód i 28 tył. Z tyłu wymagało rolowania.

Re: Mazda MX-5 NC LF '05/'06 2.0 6MT Galaxy Grey Mica

PostNapisane: 4 lut 2019, 10:35
przez szkodnik_byd
Moim zdaniem ten pakiet robi największą robotę w NC ale jak widać zdania są różne

Za to ja nigdy wersji z twardym dachem optycznie nie trawiłem szczególnie gdy dach jest zamknięty

Re: Mazda MX-5 NC LF '05/'06 2.0 6MT Galaxy Grey Mica

PostNapisane: 4 lut 2019, 11:46
przez TheMonster
Ten pakiet w zestawie z tymi białymi felgami.... meeeeeegaaaaa... jak pierwszy raz zobaczyłem Adama NCeka to myślałem ze jest tak z pięć razy droższy niż rzeczywista jego wartość :D

Taki srogi update zapodałeś ze się zastanawiam czy mojego tematu nie odkurzyć... ale u mnie w sumie się nic nie dzieje... auto jeździ i zero modow w nim :P


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

PostNapisane: 4 lut 2019, 12:24
przez Norreca
szkodnik_byd napisał(a):Moim zdaniem ten pakiet robi największą robotę w NC ale jak widać zdania są różne

Za to ja nigdy wersji z twardym dachem optycznie nie trawiłem szczególnie gdy dach jest zamknięty


a mi sie z zamknietym twardym dachem mega podoba linia auta... :) jeszccze bardziej wyglada jak zabawka nie auto :)

PostNapisane: 4 lut 2019, 13:38
przez loockas
szkodnik_byd napisał(a):Moim zdaniem ten pakiet robi największą robotę w NC ale jak widać zdania są różne


No właśnie ja jestem w zdecydowanej mniejszości i mi pakiet MS kompletnie nie leży. Jest za ciężki dla mnie. Imho w wersji przedliftem brakuje tylko gleby by jakoś wyglądać. Po ostatnim lifcie ta buda wygląda o wiele, wiele lepiej i to wg mnie chyba najładniejszy wypust MX'a.

Ale tutaj na tej białej feldze jest całkiem spoko, nawet jak na moje skrzywienie :) No i ta felga nabrała innego charakteru, a przecież to chyba najzwyklejsza felga z tych dostępnych w NC.

szkodnik_byd napisał(a):Za to ja nigdy wersji z twardym dachem optycznie nie trawiłem szczególnie gdy dach jest zamknięty


Ja też nie trawiłem, teraz nie trawię trochę mniej. Może w innym kolorze będzie wyglądał lepiej :) Na szczęście zwykle jeżdżę z otwartym :P No ale brałem co się trafiło, od wybrzydzania jest salon z nowymi :P

Re: Mazda MX-5 NC LF '05/'06 2.0 6MT Galaxy Grey Mica

PostNapisane: 4 lut 2019, 14:11
przez Norreca
tylko sie nie rozpedzajcie to nie jest caly pakiet MS tylko taki hybrid ;) w pierwszym poscie jest opisane ;)

Re: Mazda MX-5 NC LF '05/'06 2.0 6MT Galaxy Grey Mica

PostNapisane: 4 lut 2019, 14:25
przez TheMonster
Hybrydy są w modzie. Ale nie każdy lubi silniki elektryczne to kombinuje w inny sposób :P


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

PostNapisane: 4 lut 2019, 14:41
przez zemoj
szkodnik_byd napisał(a):Moim zdaniem ten pakiet robi największą robotę w NC ale jak widać zdania są różne

OE pakiet Dynamic/Aero też robi fajną robotę w NC.

Co do twardego dachu (PRHT), to rozłożony raczej faktycznie uroku nie dodaje. Sama jego konstrukcja wymusiła trochę zmianę proporcji nadwozia, natomiast nie uważam, żeby szpecił na tyle, żeby zrezygnować z zakupu fajnej sztuki z PRHT. Jak ktoś dużo upala to może nawet być dobrą opcją, bo jak się przekonałem nie na wszystkie imprezy/obiekty chcą wpuszczać z miękkim dachem bez rollbara (pozdro PZMOT <lol> ). Szmatę za to szybciej się składa/rozkłada ;) Wizualnie PRHT dużo ratuje jak dach jest czarnego koloru (niezależnie od koloru nadwozia), więc Loockas, jak będziesz oklejał swoją, to polecam mocno ten zabieg.

loockas napisał(a):Po ostatnim lifcie ta buda wygląda o wiele, wiele lepiej i to wg mnie chyba najładniejszy wypust MX'a.
NCFL2 czy inaczej NCMk3.75, to dla mnie zdecydowanie najładniejszy wypust MX-5 <serduszka>

Norreca napisał(a):tylko sie nie rozpedzajcie to nie jest caly pakiet MS tylko taki hybrid ;)
W ogóle to auto, to jakiś ulep jest na maksa <rotfl>

PostNapisane: 4 lut 2019, 22:12
przez loockas
zemoj napisał(a):Szmatę za to szybciej się składa/rozkłada


Tego mi najbardziej brakuje. Worek kasy to kosztuje, ale może kiedyś uda mi się nieco taniej smarttopa upolować :/ To trochę rozwiąże problem.

zemoj napisał(a):więc Loockas, jak będziesz oklejał swoją, to polecam mocno ten zabieg.


;)

zemoj napisał(a):W ogóle to auto, to jakiś ulep jest na maksa


Jak każdy MX :P

PostNapisane: 17 lut 2019, 23:08
przez zemoj
Przewietrzone z okazji ładnej pogody :)

PostNapisane: 18 lut 2019, 10:31
przez loockas
Heh, ja też polatałem w weekend. Dziwne trochę rano jeździć na nartach, a po południu mxem top down :P Bardzo ładna... pani na zdjęciu :)

Re: Mazda MX-5 NC LF '05/'06 2.0 6MT Galaxy Grey Mica

PostNapisane: 19 lut 2019, 11:43
przez szkodnik_byd
Długo zastanawiałem się kto to jest – bez ryżu we włosach ciężko rozpoznać

A tak na serio Zemojowa żonka z lizakiem przykuwa uwagę

Re: Mazda MX-5 NC LF '05/'06 2.0 6MT Galaxy Grey Mica

PostNapisane: 22 lut 2019, 16:57
przez Norreca
Agnieszka jak Agnieszka.... ale mx prezentuje sie oblednie :P

Re: Mazda MX-5 NC LF '05/'06 2.0 6MT Galaxy Grey Mica

PostNapisane: 22 lut 2019, 17:21
przez szkodnik_byd
No tak Agnieszków jak mrówków

PostNapisane: 8 mar 2019, 19:44
przez digit6
Pieknie wyglada z tym body, znacznie lepiej niz seryjna, szkoda tylko ze Mx ma tylko 160koni, przydaloby sie jej te ponad 200.

PostNapisane: 9 mar 2019, 00:16
przez loockas
Uwierz, że to styka. Jak początkowo po przesiadce z 225km Focusa było mi mało na prostej, tak po zapoznaniu się z MXem wcale nie brakuje mi mocy. Przyśpieszenie to nie wszystko :) Najważniejsze imho w tym aucie to LSD i trochę miejsca do zabawy. A zakręty łyka jak przecinak :)

Re: Mazda MX-5 NC LF '05/'06 2.0 6MT Galaxy Grey Mica

PostNapisane: 4 maja 2019, 13:25
przez zemoj
Na początku kwietnia MX zaliczył spory przegląd, który objął:

1) Płukankę silnika AMSOIL Engine Flush
2) Olej FUSCH TITAN Race Pro S 5W30 + Filtr oleju OE Mazda
3) Płyn chłodzący ENEOS
4) Płyn układu wspomagania AMSOIL Power Steering Fluid
5) Przewody hamuclowe w oplocie Pizza Brakes
6) Płyn hamulcowy MOTUL RBF600
7) Dodatek do układu paliwowego ARCHOIL AR-6400-P MAX
8) Świece zapłonowe OE Mazda
9) Kompletne nowe wahacze aluminiowe z przodu (dolne) – zamiennik
10) Montaż pomalowanych proszkowo rozpórek i osłon
11) Ustawienie geometrii.

20190305_192509.jpg

20190308_163746.jpg
20190404_160015.jpg
20190404_160022.jpg
20190404_160035.jpg
20190404_170308.jpg


W miniony weekend zaliczyliśmy zlot na Torze Poznań. Nie był on dla mnie łatwy, z racji, że dzień wcześniej czymś się strułem i noc poprzedzającą zlot spędziłem klęcząc przed kiblem. Sam dzień zlotowy też jeszcze mega źle się czułem, co chyba było widać. Przepraszam wszystkich, że nie byłem w ten dzień zbyt towarzyski, ale osłabienie i niewyspanie dało się we znaki.
Czasy w ciągu dnia robiłem zbliżone do swojego zeszłorocznego rekordu, nie mogąc się przebić przez magiczne 2:00. Ze względu na kiepskie samopoczucie już miałem sobie odpuścić ostatnią sesję, ale koledzy z regionu i żona mocno dopingowali i zmobilizowali, żeby jeszcze powalczyć. W efekcie na ostatnim okrążeniu ostatniej sesji pomiarowej udało się uzyskać nowy personal best w wymiarze 1:59,4xx. Z wyniku jestem bardzo zadowolony :) Z auta również, gdyż cały dzień nie sprawiało żadnych problemów.


received_448198292657333.jpeg


Dwa dni przed zlotem zmieniłem jeszcze z tyłu klocki na trochę lepsze, celem poprawy balansu hamowania, bo z przodu do tej pory był big brake z RX-8 na dobrym klocku Hawk HPS, a z tyłu totalna seria. Żeby trochę wzmocnić tył, wrzuciłem dla równowagi klocki Galfer Sport 1055. Dohamowania na zlocie były bardzo stabilne, nie było żadnego myszkowania, ogólnie super.
20190424_140745.jpg
20190424_150923.jpg


Dodatkowo, z pomocą Adisa, skróciliśmy przednie sprężyny o jeden zwój. Na amortyzatorach KONI przód wciąż stał jakoś dziwnie wyżej względem tyłu i było tak zarówno na sprężynach Eibacha jak i na Vogtlandach. Wyglądało to słabo. Skoro 4 zwoje leżały na sobie, to stwierdziłem, że nie ma co się pieścić i jeden mniej nie spowoduje różnicy pracy zawieszenia. Operacja poszła pomyślnie, nie zauważyłem zmian w pracy zawieszenia, a wysokościowo zeszło w dół o grubość zwoju, dzięki czemu przód się z grubsza wyrównał się z tyłem i nie kłuje już w oczy.
20190419_152439.jpg

20190425_220308.jpg


Fotki w drodze na zlot i w drodze powrotnej – to te same felgi :D
IMG_20190427_064702.jpg
Clean
IMG_20190427_065120__01.jpg
Clean
IMG_20190427_180856.jpg
Dirty

PostNapisane: 4 maja 2019, 13:34
przez piwo
Przed złotem zrobiłem to samo. Też skróciłem sprężynę o jeden zwój. Dzięki temu jest i sztywniej i niżej. Fajnie miasta wygląda. No i czas super.na jakich oponach?

PostNapisane: 4 maja 2019, 13:39
przez zemoj
Dzięki :)

piwo napisał(a):na jakich oponach?

AD08R – trzeci rok leci na tym komplecie już, w tym trzeci TP.

PostNapisane: 4 maja 2019, 14:17
przez piwo
A to spoko. Dobre oponki i widać sporo wytrzymały.