Mazda MX-5 NC LF '05/'06 2.0-->2.5 6MT Galaxy Grey Mica
Moim zdaniem ten pakiet robi największą robotę w NC ale jak widać zdania są różne
Za to ja nigdy wersji z twardym dachem optycznie nie trawiłem szczególnie gdy dach jest zamknięty
Za to ja nigdy wersji z twardym dachem optycznie nie trawiłem szczególnie gdy dach jest zamknięty
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
Ten pakiet w zestawie z tymi białymi felgami.... meeeeeegaaaaa... jak pierwszy raz zobaczyłem Adama NCeka to myślałem ze jest tak z pięć razy droższy niż rzeczywista jego wartość
Taki srogi update zapodałeś ze się zastanawiam czy mojego tematu nie odkurzyć... ale u mnie w sumie się nic nie dzieje... auto jeździ i zero modow w nim
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Taki srogi update zapodałeś ze się zastanawiam czy mojego tematu nie odkurzyć... ale u mnie w sumie się nic nie dzieje... auto jeździ i zero modow w nim
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć dieslem
_____________________________________________________________
Dawne auta:
Citroen Xsara II 1,6 16V 2003
Mazda 6 GG/GY 2005 2,0 MZR-CD 136 KM MT
Mazda 3 BM 2016 2,0 SkyActiv-G 120KM MT "Śnieżynka"
_____________________________________________________________
Dawne auta:
Citroen Xsara II 1,6 16V 2003
Mazda 6 GG/GY 2005 2,0 MZR-CD 136 KM MT
Mazda 3 BM 2016 2,0 SkyActiv-G 120KM MT "Śnieżynka"
-
Tomasz W.
- Od: 22 lis 2015, 15:59
- Posty: 1521 (227/225)
- Skąd: Bydgoszcz / Poznań
- Auto: Mazda 3 Hikari, 2,0 150KM AT
szkodnik_byd napisał(a):Moim zdaniem ten pakiet robi największą robotę w NC ale jak widać zdania są różne
Za to ja nigdy wersji z twardym dachem optycznie nie trawiłem szczególnie gdy dach jest zamknięty
a mi sie z zamknietym twardym dachem mega podoba linia auta... jeszccze bardziej wyglada jak zabawka nie auto
- Od: 10 sty 2013, 13:17
- Posty: 1915 (84/101)
- Skąd: Wiesbaden / Bydgoszcz
- Auto: Była:
Mazda 3 BK Y6 ‘07 1.6
Mazda 3 BL R2 '10 2.2
Mazda MX-5 NC '08 2.0
Jest:
MPS BL3 '13 2.3
szkodnik_byd napisał(a):Moim zdaniem ten pakiet robi największą robotę w NC ale jak widać zdania są różne
No właśnie ja jestem w zdecydowanej mniejszości i mi pakiet MS kompletnie nie leży. Jest za ciężki dla mnie. Imho w wersji przedliftem brakuje tylko gleby by jakoś wyglądać. Po ostatnim lifcie ta buda wygląda o wiele, wiele lepiej i to wg mnie chyba najładniejszy wypust MX'a.
Ale tutaj na tej białej feldze jest całkiem spoko, nawet jak na moje skrzywienie No i ta felga nabrała innego charakteru, a przecież to chyba najzwyklejsza felga z tych dostępnych w NC.
szkodnik_byd napisał(a):Za to ja nigdy wersji z twardym dachem optycznie nie trawiłem szczególnie gdy dach jest zamknięty
Ja też nie trawiłem, teraz nie trawię trochę mniej. Może w innym kolorze będzie wyglądał lepiej Na szczęście zwykle jeżdżę z otwartym No ale brałem co się trafiło, od wybrzydzania jest salon z nowymi
Hybrydy są w modzie. Ale nie każdy lubi silniki elektryczne to kombinuje w inny sposób
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć dieslem
_____________________________________________________________
Dawne auta:
Citroen Xsara II 1,6 16V 2003
Mazda 6 GG/GY 2005 2,0 MZR-CD 136 KM MT
Mazda 3 BM 2016 2,0 SkyActiv-G 120KM MT "Śnieżynka"
_____________________________________________________________
Dawne auta:
Citroen Xsara II 1,6 16V 2003
Mazda 6 GG/GY 2005 2,0 MZR-CD 136 KM MT
Mazda 3 BM 2016 2,0 SkyActiv-G 120KM MT "Śnieżynka"
-
Tomasz W.
- Od: 22 lis 2015, 15:59
- Posty: 1521 (227/225)
- Skąd: Bydgoszcz / Poznań
- Auto: Mazda 3 Hikari, 2,0 150KM AT
szkodnik_byd napisał(a):Moim zdaniem ten pakiet robi największą robotę w NC ale jak widać zdania są różne
OE pakiet Dynamic/Aero też robi fajną robotę w NC.
Co do twardego dachu (PRHT), to rozłożony raczej faktycznie uroku nie dodaje. Sama jego konstrukcja wymusiła trochę zmianę proporcji nadwozia, natomiast nie uważam, żeby szpecił na tyle, żeby zrezygnować z zakupu fajnej sztuki z PRHT. Jak ktoś dużo upala to może nawet być dobrą opcją, bo jak się przekonałem nie na wszystkie imprezy/obiekty chcą wpuszczać z miękkim dachem bez rollbara (pozdro PZMOT ). Szmatę za to szybciej się składa/rozkłada Wizualnie PRHT dużo ratuje jak dach jest czarnego koloru (niezależnie od koloru nadwozia), więc Loockas, jak będziesz oklejał swoją, to polecam mocno ten zabieg.
NCFL2 czy inaczej NCMk3.75, to dla mnie zdecydowanie najładniejszy wypust MX-5loockas napisał(a):Po ostatnim lifcie ta buda wygląda o wiele, wiele lepiej i to wg mnie chyba najładniejszy wypust MX'a.
W ogóle to auto, to jakiś ulep jest na maksaNorreca napisał(a):tylko sie nie rozpedzajcie to nie jest caly pakiet MS tylko taki hybrid
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3195 (146/240)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
zemoj napisał(a):Szmatę za to szybciej się składa/rozkłada
Tego mi najbardziej brakuje. Worek kasy to kosztuje, ale może kiedyś uda mi się nieco taniej smarttopa upolować :/ To trochę rozwiąże problem.
zemoj napisał(a):więc Loockas, jak będziesz oklejał swoją, to polecam mocno ten zabieg.
zemoj napisał(a):W ogóle to auto, to jakiś ulep jest na maksa
Jak każdy MX
Długo zastanawiałem się kto to jest – bez ryżu we włosach ciężko rozpoznać
A tak na serio Zemojowa żonka z lizakiem przykuwa uwagę
A tak na serio Zemojowa żonka z lizakiem przykuwa uwagę
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
No tak Agnieszków jak mrówków
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
Uwierz, że to styka. Jak początkowo po przesiadce z 225km Focusa było mi mało na prostej, tak po zapoznaniu się z MXem wcale nie brakuje mi mocy. Przyśpieszenie to nie wszystko Najważniejsze imho w tym aucie to LSD i trochę miejsca do zabawy. A zakręty łyka jak przecinak
Na początku kwietnia MX zaliczył spory przegląd, który objął:
1) Płukankę silnika AMSOIL Engine Flush
2) Olej FUSCH TITAN Race Pro S 5W30 + Filtr oleju OE Mazda
3) Płyn chłodzący ENEOS
4) Płyn układu wspomagania AMSOIL Power Steering Fluid
5) Przewody hamuclowe w oplocie Pizza Brakes
6) Płyn hamulcowy MOTUL RBF600
7) Dodatek do układu paliwowego ARCHOIL AR-6400-P MAX
8) Świece zapłonowe OE Mazda
9) Kompletne nowe wahacze aluminiowe z przodu (dolne) – zamiennik
10) Montaż pomalowanych proszkowo rozpórek i osłon
11) Ustawienie geometrii.
W miniony weekend zaliczyliśmy zlot na Torze Poznań. Nie był on dla mnie łatwy, z racji, że dzień wcześniej czymś się strułem i noc poprzedzającą zlot spędziłem klęcząc przed kiblem. Sam dzień zlotowy też jeszcze mega źle się czułem, co chyba było widać. Przepraszam wszystkich, że nie byłem w ten dzień zbyt towarzyski, ale osłabienie i niewyspanie dało się we znaki.
Czasy w ciągu dnia robiłem zbliżone do swojego zeszłorocznego rekordu, nie mogąc się przebić przez magiczne 2:00. Ze względu na kiepskie samopoczucie już miałem sobie odpuścić ostatnią sesję, ale koledzy z regionu i żona mocno dopingowali i zmobilizowali, żeby jeszcze powalczyć. W efekcie na ostatnim okrążeniu ostatniej sesji pomiarowej udało się uzyskać nowy personal best w wymiarze 1:59,4xx. Z wyniku jestem bardzo zadowolony Z auta również, gdyż cały dzień nie sprawiało żadnych problemów.
Dwa dni przed zlotem zmieniłem jeszcze z tyłu klocki na trochę lepsze, celem poprawy balansu hamowania, bo z przodu do tej pory był big brake z RX-8 na dobrym klocku Hawk HPS, a z tyłu totalna seria. Żeby trochę wzmocnić tył, wrzuciłem dla równowagi klocki Galfer Sport 1055. Dohamowania na zlocie były bardzo stabilne, nie było żadnego myszkowania, ogólnie super.
Dodatkowo, z pomocą Adisa, skróciliśmy przednie sprężyny o jeden zwój. Na amortyzatorach KONI przód wciąż stał jakoś dziwnie wyżej względem tyłu i było tak zarówno na sprężynach Eibacha jak i na Vogtlandach. Wyglądało to słabo. Skoro 4 zwoje leżały na sobie, to stwierdziłem, że nie ma co się pieścić i jeden mniej nie spowoduje różnicy pracy zawieszenia. Operacja poszła pomyślnie, nie zauważyłem zmian w pracy zawieszenia, a wysokościowo zeszło w dół o grubość zwoju, dzięki czemu przód się z grubsza wyrównał się z tyłem i nie kłuje już w oczy.
Fotki w drodze na zlot i w drodze powrotnej – to te same felgi
1) Płukankę silnika AMSOIL Engine Flush
2) Olej FUSCH TITAN Race Pro S 5W30 + Filtr oleju OE Mazda
3) Płyn chłodzący ENEOS
4) Płyn układu wspomagania AMSOIL Power Steering Fluid
5) Przewody hamuclowe w oplocie Pizza Brakes
6) Płyn hamulcowy MOTUL RBF600
7) Dodatek do układu paliwowego ARCHOIL AR-6400-P MAX
8) Świece zapłonowe OE Mazda
9) Kompletne nowe wahacze aluminiowe z przodu (dolne) – zamiennik
10) Montaż pomalowanych proszkowo rozpórek i osłon
11) Ustawienie geometrii.
W miniony weekend zaliczyliśmy zlot na Torze Poznań. Nie był on dla mnie łatwy, z racji, że dzień wcześniej czymś się strułem i noc poprzedzającą zlot spędziłem klęcząc przed kiblem. Sam dzień zlotowy też jeszcze mega źle się czułem, co chyba było widać. Przepraszam wszystkich, że nie byłem w ten dzień zbyt towarzyski, ale osłabienie i niewyspanie dało się we znaki.
Czasy w ciągu dnia robiłem zbliżone do swojego zeszłorocznego rekordu, nie mogąc się przebić przez magiczne 2:00. Ze względu na kiepskie samopoczucie już miałem sobie odpuścić ostatnią sesję, ale koledzy z regionu i żona mocno dopingowali i zmobilizowali, żeby jeszcze powalczyć. W efekcie na ostatnim okrążeniu ostatniej sesji pomiarowej udało się uzyskać nowy personal best w wymiarze 1:59,4xx. Z wyniku jestem bardzo zadowolony Z auta również, gdyż cały dzień nie sprawiało żadnych problemów.
Dwa dni przed zlotem zmieniłem jeszcze z tyłu klocki na trochę lepsze, celem poprawy balansu hamowania, bo z przodu do tej pory był big brake z RX-8 na dobrym klocku Hawk HPS, a z tyłu totalna seria. Żeby trochę wzmocnić tył, wrzuciłem dla równowagi klocki Galfer Sport 1055. Dohamowania na zlocie były bardzo stabilne, nie było żadnego myszkowania, ogólnie super.
Dodatkowo, z pomocą Adisa, skróciliśmy przednie sprężyny o jeden zwój. Na amortyzatorach KONI przód wciąż stał jakoś dziwnie wyżej względem tyłu i było tak zarówno na sprężynach Eibacha jak i na Vogtlandach. Wyglądało to słabo. Skoro 4 zwoje leżały na sobie, to stwierdziłem, że nie ma co się pieścić i jeden mniej nie spowoduje różnicy pracy zawieszenia. Operacja poszła pomyślnie, nie zauważyłem zmian w pracy zawieszenia, a wysokościowo zeszło w dół o grubość zwoju, dzięki czemu przód się z grubsza wyrównał się z tyłem i nie kłuje już w oczy.
Fotki w drodze na zlot i w drodze powrotnej – to te same felgi
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3195 (146/240)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
Przed złotem zrobiłem to samo. Też skróciłem sprężynę o jeden zwój. Dzięki temu jest i sztywniej i niżej. Fajnie miasta wygląda. No i czas super.na jakich oponach?
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Dzięki
AD08R – trzeci rok leci na tym komplecie już, w tym trzeci TP.
piwo napisał(a):na jakich oponach?
AD08R – trzeci rok leci na tym komplecie już, w tym trzeci TP.
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3195 (146/240)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
A to spoko. Dobre oponki i widać sporo wytrzymały.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości