Mazda MX-5 NC L8 '06 by pawcio1017
Na najbliższy weekend zaplanowane sprężyny. Koła wpadną raczej bliżej świąt
Trochę w ostatnim czasie porobione więc mały update:
Na pierwszy ogień poszło dokończenie mojej wizji reflektorów. Tak więc zostały one rozklejone, elementy optyki i klosza od wewnątrz porządnie wyczyszczone a obudowy polakierowane w czarny mat. Podłączyłem również moduły US Blinker z regulacją jasności świecenia. Z całości jestem mega zadowolony – dokładnie o taki efekt chodziło w tej mojej chorej wizji
Zaciski hamulcowe w zgodzie z wizją US Blinker poszły w kolor soczystej pomarańczy. Przy okazji zmienione zostały klocki hamulcowe z przodu. Wybór padł na TRW – na małą pętlę na Poznaniu wystarczą. A potem może pomyślimy nad jakimś konkretniejszym hamulcem bo na chwilę obecną mam mały mętlik w głowie w tej kwestii...
Po zimowaniu w kartonie do auta wpadły wreszcie także Eibachy. Odczucia obiektywne – jest niżej, jest sztywniej. Prowadzenie w moim odczuciu pozostało bez zmian – czyli jest blisko ideału Zrobiona na szybko i z grubsza geometria w zakresie zbieżności. Po założeniu docelowych kół i możliwości dłuższego postoju na laserach pobawimy się jeszcze trochę kątami i całą resztą geometrii, bo jak wiemy w tej kwestii MX-5 daje sporo możliwości Temat stabilizatorów od RX-8 na razie odkładam na później.
Na koniec wisienka. Czyli tak wygląda drodzy państwo 18" w MX-5. Bez zbędnych stance'ów i koślawienia. Moim skromnym zdaniem całość wyszła przyzwoicie
Co do Eibachów – przód siadł dokładnie tak jak chciałem, z tyłu czuję mały niedosyt, ale po zatankowaniu do pełna powinno być już OK
Na pierwszy ogień poszło dokończenie mojej wizji reflektorów. Tak więc zostały one rozklejone, elementy optyki i klosza od wewnątrz porządnie wyczyszczone a obudowy polakierowane w czarny mat. Podłączyłem również moduły US Blinker z regulacją jasności świecenia. Z całości jestem mega zadowolony – dokładnie o taki efekt chodziło w tej mojej chorej wizji
Zaciski hamulcowe w zgodzie z wizją US Blinker poszły w kolor soczystej pomarańczy. Przy okazji zmienione zostały klocki hamulcowe z przodu. Wybór padł na TRW – na małą pętlę na Poznaniu wystarczą. A potem może pomyślimy nad jakimś konkretniejszym hamulcem bo na chwilę obecną mam mały mętlik w głowie w tej kwestii...
Po zimowaniu w kartonie do auta wpadły wreszcie także Eibachy. Odczucia obiektywne – jest niżej, jest sztywniej. Prowadzenie w moim odczuciu pozostało bez zmian – czyli jest blisko ideału Zrobiona na szybko i z grubsza geometria w zakresie zbieżności. Po założeniu docelowych kół i możliwości dłuższego postoju na laserach pobawimy się jeszcze trochę kątami i całą resztą geometrii, bo jak wiemy w tej kwestii MX-5 daje sporo możliwości Temat stabilizatorów od RX-8 na razie odkładam na później.
Na koniec wisienka. Czyli tak wygląda drodzy państwo 18" w MX-5. Bez zbędnych stance'ów i koślawienia. Moim skromnym zdaniem całość wyszła przyzwoicie
Co do Eibachów – przód siadł dokładnie tak jak chciałem, z tyłu czuję mały niedosyt, ale po zatankowaniu do pełna powinno być już OK
Wyszło naprawdę ... świetnie
Wysłane z mojego LG-D955 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LG-D955 przy użyciu Tapatalka
... Nie każdy może jeździć Mazdą, niech jeździ Golfem jak każdy ...
"Z autem jest jak seksem: po co jechać na ręcznym jak można dać w pi...ę." :D
"Z autem jest jak seksem: po co jechać na ręcznym jak można dać w pi...ę." :D
Gleba na duży plus! Od razu inne auto. Reflektory i zaciski wizualnie też fajnie wyszły. Blinkery muszę na żywo obczaić, ale musi dobrze to wyglądać Co do felg, to powiem Ci szczerze, że w tej czerni w ogóle nie widać, że to 18 cali.
Na tym ostatnim zdjęciu bardzo ładnie wyszła
PS. Następnym razem opuść szyby do sesji!
Na tym ostatnim zdjęciu bardzo ładnie wyszła
PS. Następnym razem opuść szyby do sesji!
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3195 (146/240)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
Ładnie siadła, seria w NC to straszna koza
- Od: 6 mar 2008, 23:15
- Posty: 931 (35/76)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: 6 (GH)2.0 '09
MX-5(NBFL)1.8 '01
poprzednio:
6 (GY) Sport Wagon 3.0 V6 (AJ) 2004
626(GF,FS),MX-6(GE,KL-DE),323F(BJ,RF)
zemoj napisał(a):PS. Następnym razem opuść szyby do sesji!
Żadna sesja, po prostu kilka szybkich shotów po założeniu kół Ale obiecuję poprawę! Może pomyślimy nad jakąś sesją dwóch MXów?
Panowie, zróbmy sesje wszystkich bydgoskich mxów zanim ReXy zawładną regionem ^^
Btw. Nie zgadzam się z Adamem w kwestii szyby, tak tez wyglada dobrze
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Btw. Nie zgadzam się z Adamem w kwestii szyby, tak tez wyglada dobrze
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć dieslem
_____________________________________________________________
Dawne auta:
Citroen Xsara II 1,6 16V 2003
Mazda 6 GG/GY 2005 2,0 MZR-CD 136 KM MT
Mazda 3 BM 2016 2,0 SkyActiv-G 120KM MT "Śnieżynka"
_____________________________________________________________
Dawne auta:
Citroen Xsara II 1,6 16V 2003
Mazda 6 GG/GY 2005 2,0 MZR-CD 136 KM MT
Mazda 3 BM 2016 2,0 SkyActiv-G 120KM MT "Śnieżynka"
-
Tomasz W.
- Od: 22 lis 2015, 15:59
- Posty: 1521 (227/225)
- Skąd: Bydgoszcz / Poznań
- Auto: Mazda 3 Hikari, 2,0 150KM AT
pawcio1017 napisał(a):Może pomyślimy nad jakąś sesją dwóch MXów?
Chętnie
Dwóch albo więcej!
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3195 (146/240)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
No i dekielkami na alu się nacieszyłem... Wystarczyły dwie godziny pod blokiem na niestrzeżonym parkingu i jakiemuś %#$&#* się do łap przykleiły... Zamawiam drugie. Macie pomysł na co je wkleić żeby nie było potem problemu przy wyważaniu kół?
Mi kiedyś chłopaki wkleili na silikon bo zaczepy się popsuły.
A temu typowi to niech te łapska odpadną
A temu typowi to niech te łapska odpadną
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć dieslem
_____________________________________________________________
Dawne auta:
Citroen Xsara II 1,6 16V 2003
Mazda 6 GG/GY 2005 2,0 MZR-CD 136 KM MT
Mazda 3 BM 2016 2,0 SkyActiv-G 120KM MT "Śnieżynka"
_____________________________________________________________
Dawne auta:
Citroen Xsara II 1,6 16V 2003
Mazda 6 GG/GY 2005 2,0 MZR-CD 136 KM MT
Mazda 3 BM 2016 2,0 SkyActiv-G 120KM MT "Śnieżynka"
-
Tomasz W.
- Od: 22 lis 2015, 15:59
- Posty: 1521 (227/225)
- Skąd: Bydgoszcz / Poznań
- Auto: Mazda 3 Hikari, 2,0 150KM AT
Na wyważenie nie powinno mieć wpływu, zbyt blisko osi obrotu.
A skąd je zamawiać, też by mi się przydały.
Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
A skąd je zamawiać, też by mi się przydały.
Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
- Od: 6 mar 2008, 23:15
- Posty: 931 (35/76)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: 6 (GH)2.0 '09
MX-5(NBFL)1.8 '01
poprzednio:
6 (GY) Sport Wagon 3.0 V6 (AJ) 2004
626(GF,FS),MX-6(GE,KL-DE),323F(BJ,RF)
Myślę, że Pawcio miał na myśli, że do wyważania musi te kapselki zdjąć, więc nie może ich na amen wkleić. Chociaż na Żwirki i Wigury majo już tako amerykancko wyważarkie, że koło mocuje się tak jak do piasty na szpilki
Generalnie ja bym dał na silikon w razie W.
Generalnie ja bym dał na silikon w razie W.
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3195 (146/240)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
Heh nie skojarzyłem
U mnie na silikon puściły, lepiej trzymały na klej na gorąco.
U mnie na silikon puściły, lepiej trzymały na klej na gorąco.
- Od: 6 mar 2008, 23:15
- Posty: 931 (35/76)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: 6 (GH)2.0 '09
MX-5(NBFL)1.8 '01
poprzednio:
6 (GY) Sport Wagon 3.0 V6 (AJ) 2004
626(GF,FS),MX-6(GE,KL-DE),323F(BJ,RF)
Jeden ze poznańskich przejazdów po kartingu. W wolnej chwili nadrobię trochę zaległości i wrzucę jakieś media ze zlotu.
https://www.youtube.com/watch?v=Fv-GvFE ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=Fv-GvFE ... e=youtu.be
Podpowiem za czym się warto rozejrzeć:
Wg mnie u Ciebie do pozostałych czarnych dodatków by mega fajnie siadło.
Wg mnie u Ciebie do pozostałych czarnych dodatków by mega fajnie siadło.
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3195 (146/240)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
Do tego zrobimy czarne sideskirtsy i będzie megaaa
Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
- Od: 6 mar 2008, 23:15
- Posty: 931 (35/76)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: 6 (GH)2.0 '09
MX-5(NBFL)1.8 '01
poprzednio:
6 (GY) Sport Wagon 3.0 V6 (AJ) 2004
626(GF,FS),MX-6(GE,KL-DE),323F(BJ,RF)
Na pewno siadłoby dobrze chłopaki, ale wszystko rozbija się o $...
No ale żeby nie było, że nic nie inwestuje to na dniach wpada nowy gadżecik
No ale żeby nie było, że nic nie inwestuje to na dniach wpada nowy gadżecik
Ale się namnożyło ostatnio tych Cobaltów
Fajnie, fajnie, zakładaj. Ponoć bardzo przyjemnie to mruczy
Fajnie, fajnie, zakładaj. Ponoć bardzo przyjemnie to mruczy
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3195 (146/240)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości